Jumaat, 4 September 2009

Forwarded Message - 2 (Senyumlah)

Semai~

Jika dulu, aku mendapat forwarded msg daripada lelaki. Tapi kini aku mendapatnya daripada perempuan pula. Kali terakhir aku jumpa dia ketika aku di tingkatan tiga.

*Tok, tok, tok. Bunyi mesej masuk*

Gadis tu : Senyum itu suatu anugerah. Dengan senyuman, kita akan di sayangi. Dengan senyuman kita akan bahagia. Samaada senyuman itu kita yang beri atau kita yang terima, ianya tidak penting. Yang penting, senyum. *emoticon senyum bersama gambar apa entah di dibuat dari simbol-simbol*

*Aku menaip dengan pantas untuk reply*

Aku : Kang kat luar aku senyum kat kau, kau kata aku nak mengorat kau lak.

*Dia reply*

Gadis tu : Mengada-ngada. Orang suruh senyum tu senyum je lah.

*Aku tak mengalah*

Aku : Kau tak senyum pun.

*Dia pun tak mengalah*

Gadis tu : Aku senyum lah ni. Kau pun senyum lah.

Aku : Kenapa nak senyum?

Gadis tu : Senyum tu kan suatu sedekah.

Aku : Tapi aku bukan pemintak sedekah.

*Dia tak reply. Seperti biasa, aku tak tahu la dia tak terima mesej aku atau tak nak layan karenah aku. *

Aku dah tak tahu nak tulis apa.

Keesokannya, setelah bangun tidur, aku dapat satu mesej daripada dia.

Gadis tu : Aku nampak kau tulis pasal senyum-senyum ni kat blog kau, siap kau.

21 Comments:

░♥si lampu neon♥░ berkata...

hahah dan akhirnya senyum tu jadi entry di blog ko!

joegrimjow berkata...

haha
sweet gile!!!

besh kalau ade peminat setia blog kan?
hehe

AkuAyie berkata...

hahaha....lawak...
tomei jek korang ni

didiey ;) berkata...

haha..siap ko bile ko publish entry nie.aku tenga pikir ape 'siap' yang ko bakal dapat tu.haha :D

Mr K berkata...

@Neon - Hidup aku tak lama. Agak2 nanti, kalau aku dah tak ada, blog aku akan jadi femes cam kes Mikel Jekson tak?

@Joe - Entah. Follower aku tak seramai followe kau =)

@Ayie - Tapi aku tak comel

noor afzan berkata...

'siap' itu akan masuk dalam next post kut~
mungkin..
haha~

azzaliena suziantie berkata...

hahaha...
ape lah kan siap yang akan ko dapat.. ;p

cik lubakpink berkata...

klau aku pon aku xkan reply..
hahaha,,,
mlas nk lyan kerenah kau..
klau aku laaa..
hee~

fitriah berkata...

haha funny :)

fitriah berkata...

testing

♥ sOFIa ♥ berkata...

hahhahaha. cumell.

siap kau kalau tidak senyum.

:P

LIZ; berkata...

sure dia bangga dgn entri ni
haha ;p

Mr K berkata...

@Didiey - Yup, aku pun tengah fikirkannya =)

@Afzan - Aku pun tartanya2.

@Irah - Ye ke? Tapi kau kan baik.

@fitriah - Hye. Apa cer nya kyazu. Dpaat mengorat kau tak? haha!

@Sofla - Kau pun senyum lah

@Liz - Tak juga sebab nama dia tak dinyakan =)

tuntung berkata...

mcm taktik nak mengorat je bro?haih?

tuntungkita.blogspot.com

Kika berkata...

nak sibuk senyum juga :)

a.b geldofg berkata...

:)
salam

farhana rahim aka paan berkata...

hahaha.. suwit sgt2~
mekaseh sbb dr stat bc entri ni asek tersenyum je ;D

ayampinko berkata...

aku akan menunggu n3 reaksi member nko..
hahahha

Pontianak Degil berkata...

Haha. Siap ko kerol. keke

Ct HaSnAh_sHaCk berkata...

hehe
itz very funny,Mr.K...

SaYraH WonDerLanD berkata...

Dan akhirnya apa yg 'siap' yg hang dpt tu?? hahahaha . So sweet

Teringat plak lagu SENYUM


"Senyum..Tak perlu kata apa2 "

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger