Jumaat, 4 September 2009

Forwarded Message - Oh Saudaraku

Damn bored.

Sedang kebosanan, aku menonton tv. Sebuah movie klise bertajuk Homeless to Harvard amat menghilangkan bosan aku.

Based on true story.

Tika itu, satu mesej masuk. Dari Fakhri, penulis PenaSanubari - Tinta Hati. Tetapi dia agak kurang aktif berbelog sejak kebelakangan ini.

Msg : Salam saudara ku. Tadi aku bertemu 'Tawadhu', 'sabar' dan 'iklas'. Mereka bertiga pelukan tempat tinggal. Maaf, tanpa izin kau, aku memberikan alamat hati mu agar mereka sentiasa bersamamu ;-).

Dengan sakastikknya aku reply;

Aku: Sayangnya mereka masih belum tiba lagi ke alamat yang kau berikan.

Msg : Mungkin besar cabaran disepanjang perjalanan yang terpaksa mereka tempuhi tetapi yakinlah bahawa mereka akan sampai.

Aku: Ya mungkin besar halangan yang terpaksa mereka tempuhi. Dan aku berharap mereka akan tiba jua suatu hari nanti. Tetapi bagai mana jikalau mereka hanya singgah hanya untuk seketika?

Msg: Saudaraku, sesinggahnya mereka hanyalah seketika tetapi bermulalah perjalannamu wahai sahabat ku untuk menghargai mereka. Barangkali kamu akan tertarik dengannya lantas keberatan untuk melepaskannya pergi.

Aku berfikir lagi.

Aku : Aku harap kata-kata mu betul. Tapi bagai mana jikalau ada tetamu yang di undang datang dahulu?

*Dia tak reply. Aku tak tahu lah samaada dia tak terima msg aku tersebut atau dia malas nak layan karenah aku yang mengada-ngada ni.*

18 Comments:

fezaL Mohd berkata...

menarik cerita ini nnt ak cari.

FdausAmad berkata...

perghh...gua pun nak jumpa jugak tawaduk tu..

NieSah berkata...

insyaAllah..dia punya jawapan bernas untuk tu..
;)
n ya..khairul mengada2

NieSah berkata...

insyaAllah..dia punya jawapan bernas untuk tu..
;)
n ya..khairul mengada2

teka siapa berkata...

BANGANG

Mr K berkata...

@Fezal - Ya. Dan bagi alamat hati kau skali.

@Firdaus - Kau patut jumpa optimus dulu doe

@@Niesah - Bukan mengada2. tetapi hanya hendak bermanja. Haha!

@Teka siapa - Hai fakhri

nkecik berkata...

aha,sweet membe ko,sungguh ghey sekali :p

norain ishak berkata...

beznye sms tuh...saba tu ade la sikit..twadhuk pun sikit2,ikhlas pun sikit2..arap2,dorang sumer datang ramai2 kat aku..

lala berkata...

hahahahha....mungkin die malas kot nk layan msg dari kau..hahahha...
tapi kalo aku jadi org yg anta msg tu aku layan jek kau sbb org mcm kau bukan selalu jumpe...hahahahah

ticnube berkata...

wallaweii aku ske ngok citer base on true story....:) mueheheh.. bg lah tau sinopsis sket... oh yeahhh...agak romantik msg yang ko t erima.. and mgkn maksud die dlm...

Mr K berkata...

Maaf. Comment dari Didiey aku ter-delete. Ada masalah teknikal tadi.

encik ariff berkata...

kalau aku pun,
aku tak reply.
haha.

T h e K i t C s H w a Y berkata...

ahha lah..
sbb ko ngade-ngade nih..
meh sini meh..piat tinge tu ket..

didiey ;) berkata...

yelahh...

aku sedar aku sape :(

Abby<333 berkata...

haha
mmg mengade2

paan berkata...

dah sampai ke belum tetamu2 tue ??

Izzati berkata...

sangat mengade ngade. haha

Aisyah berkata...

hmmm.kenapa fakhri tak reply dan layan kerenah batak kau ni mr k..?

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger