Sabtu, 14 Mei 2011

Faktor Membuatkan Lelaki Terpikat #MajorTurnOn

Assalamualaikum


Hello Horny Boys and Lonely Girls sekalian.

Macam yang you all tahu, aku dapat banyak soalan pasal love-love di Formspring. Boleh kata 80% dari soalan-soalan tersebut adalah pasal love eww-eww. Dan sekarang, bilangan soalan yang aku terima di Formspring adalah melebihi 10 ribu. Which is, sekitar 8 ribu soalan yang berkaitan dengan love eww-eww yang aku dah jawab. Wow.

The issue is, why ramai gila orang (terutamanya girls) yang bertanyakan pasal love eww-eww? Kenapa susah sangat nak dapatkan someone yang kita suka? Yeah, kenapa? Aku pun tak tahu kenapa. Tapi selepas aku lepak-lepak dengan Bruno Mars beberapa bulan lepas, dia ada bagi tahu aku. "Khairul. Ingat. Love; Easy come, easy go". So yeah, that is why kalau boleh, jangan la cari yang easy-easy. Sebagai contoh, cer korang tengok citer Cinderella, Sleeping Beauty dan Rapunzel. Mana ada easy-easy love ni. Semua easy-easy love ni bullshit je. Bila tak easy, baru lah thrill. Baru lah adventure. Baru lah fun. Fun fun fun fun fun.

So memandangkan aku ni seorang lelaki yang baik, pemurah, setia, gojes dan.. baik, maka now Im gonna tell you beberapa faktor dan MajorTurnOnyang kadang-kadang membuatkan lelaki benci. Tapi most of the time, lelaki akan tertarik.

Coloured eyes (Natural)


Ada dua jenis perempuan di dunia ni yang matanya ada colour. Satu, semulajadi dan satu lagi contact lenses. Bagi girls yang matanya semulajadi warna biru, hijau atau hazel, ianya akan nampak amat cantik. Amat-amat cantik TAPI  KALAU PAKAI CONTACT LENSES, BOLEH BLAH LA. HAHA. Girls, sila jangan pakai contact lenses bewarna. Kalau rabun, pakai je spectacles / glasses. Masih ingatkah korang dengan Rule No 17 Cute Girl? Yeah. Mari kita ulang balik.

Rule No 17 - Cute Girls yang rabun:
  • Cute girl + Contact Lenses = Tak cute
  • Tak cute girl + Spectacle = Cute
  • Tak cute girl + Contact Lenses = Double tak cute.
  • Cute girl + Spectacle = Angel.

See? Just another simple calculation on How To Be Cute When You Are Rabun. No lens indeed. Girl with glasses = COOOL. No glasses but with lens = NOT COOL.

Girls in Uniform.


Imagine. Imagine yang anda adalah seorang lelaki yang baru balik dari kerja. Penat gila ah ni. Baru hari isnin dah penat. Belum malam Jumaat. Then tengah penat-penat sambil driving tu, korang nampak pula sekumpulan student Nurse yang pakai seragam nurse. Perh, dari mata yang sebelah terbuka tu, terus dua-dua luas terbuka beb. Yeah, girls in uniform memang superb. Termasuk lah uniform askar ke, uniform sekolah ke (Oh my) memang memukau.

Tapi, aku suka ambil Nurse sebagai contoh sebab.... sebab... Aku tak nak buka cerita ni. Ini kisah lama tapi memandangkan you all paksa aku untuk bercerita (ceh-ceh), maka, dengan berat hati aku cerita kan la juga...

Kisahnya macam ni. Dulu, masa aku mula-mula nak pakai braces di Klinik Jalan Gambut, Kuantan, kat situ ada seorang nurse petite tau. Comel gila. Gila ah comel. Memang gila-gila ah comel. Double gila comel. Gila yang comel. Nak pula dia pakai seragam nurse. Setiap kali aku datang buat appointment, dia akan buat muka garang gila. Oh, garang dan comel. I like. Dan 'like' tu menjadi 'like' kuasa dua bila suatu hari, dia panggil nama penuh aku tanpa melihat buku dan kad. Perh dia ingat nama aku beb. Masa tu aku rasa macam "Awak. Awak nak cabut semua gigi saya pun tak apa awak". Terus nurse masuk dalam crush list aku nombor 198 tau. Dan ini membuatkan aku rajin gila nak pergi appoiment kat klinik tu.

Tapi sayang, beberapa minggu selepas tu, aku perasan dia dah pakai cincin. Ya, dia pakai cincin emas di jari dia. Jantung, hati, limpa aku terus berkecai melihat situasi itu. So, sejak tu, aku dah tak pergi klinik dah. Yeah.. I HATE YOU. Kenapa.... Kenapa perempuan selalu bagi false hope kat lelaki? Kenapa?! *Ceh ceh. Bila masa dia kasi false hope pun tak tahu. Padahal syok sendiri. HAHA*


Special & Detail habits. 
There is a moment yang best bila korang lepak-lepak dengan a girl. Then atas certain reason, that girl tengah risau plus gelabah. Most of the girls, bila dia risau dia akan gigit bibir kiri bawah at the same time. Seperti gambar di bawah.


Tak perlu buat muka menggoda. Buat muka risau dan cuak dah cukup untuk membuatkan aku langgar tiang bila tengok. Eh tak tak. Maksud aku, buat muka risau dan cuak dah cukup untuk membuatkan lelaki (bukan aku) langgar tiang bila tengok. Small habits macam ni kadang-kadang menarik hati lelaki. Kadang-kadang, benda macam ni la yang mengingatkan lelaki kat korang. Atau pun dengan kata lain, body language dan sex appeal. Kadang-kadang, cara berjalan. Kadang-kadang, cara girl tu berpakaian. Semuanya berkaitan dengan sex appeal. Dan benda-benda kecil yang girls selalu buat sebagai habits biasanya akan menarik hati lelaki. Kenapa? Entah lah. For me, aku rasa ianya comel.


A girl yang unik, sombong dan susah nak tackle.


Korang ingat lelaki tak bosan ke tengok perempuan yang lebih kurang je? Balik-balik, awek yang tergedik-gedik. Balik-balik, awek yang bajet muka lawa sambil tunjukkan assets di dada. Balik-balik, awek yang mudah cair. Balik-balik awek yang desprate. Lelaki ni, dia suka tukar awek tau. Korang tahu kenapa diaorang suka tukar awek? Yeah, sebab bosan. Bosan la dah semua perempuan lebih kurang je. Tak unik.  Tak special. Tak berbeza. Tak ada kelainan.

Kadang-kadang, girl yang berbeza dari lelaki rang lain tu cool tau. Girl yang berbeza dari kita lagi lah cool. Berbeza dan membuatkan kita tertarik.

Dan most importantly, sila jadi sombong dan susah nak ditackle. Jangan jadi desprate. Lelaki tak akan suka kat perempuan yang desperate. Lelaki tak akan suka kat the girl yang mudah fall for you melainkan atas beberapa sebab. So please jangan jadi perempuan yang terlampau desperate. Aku bukan cakap ni tanpa sebab kerana aku perasan ramaiiiiiii gila girls yang rasa lonely tanpa lelaki. There is no way you guys patut rasa lonely kerana lelaki. So, sila jadi unik, jual mahal dan susah untuk di tackle.

Oh wait.. Korang tak nak jual mahal sebab takut kena mark sebagai sombong? Well, who the fuuu cares?


Aggressive & Garang Girl.


Korang perasan tak kat lelaki yang suka kacau perempuan? Bila ada sekumpulan lelaki lepak-lepak, then dieorang nampak awek comel lalu, terus diaorang kejar. Bila dah kejar, terus cucuk-cucuk nak masuk line. Aku tak kisah bab nak cucuk line tu. Tapi please la boys, perlu ke bagi ayat "Hai, nak berkenalan boleh?". Alaa, trick tu dah basi la. Korang guna trick ajak nak berkenalan tu memang memalukan aku ah. Nak cucuk tu, biar la ada kelainan dan romantik sikit. Buat-buat terlanggar ke. Buat-buat nak culik tapi tak sampai hati ke. Baru la girl(s) terpikat. Haduu.

Biasanya, kalau lelaki tu kacau perempuan, lagi perempuan tu marah, lagi suka ah lelaki tu suka kacau kan? Yeah, korang agak kenapa? Sebab lelaki suka tengok perempuan marah. Bila perempuan tu marah, akan nampak kawaiiiii. Cer korang tengok. Kalau lelaki tu kacau perempuan, then perempuan tu ignore. Mesti lelaki tu bosan kan? Iye lah. Dah tak ada respond. Siapa tak bosan. Seolah-olah kacau tunggul kayu. Lelaki mana suka menyakat tunggul kayu? Tak feel langsung.

Sebab tu lah lelaki sukakan girls yang bagi respond. Bila respond tu sebagai marah, lagi lah suka. Dan biasanya, girls yang mudah marah berjenis aggressive. Well, you know the moment bila perempuan bebel-bebel tetapi si lelaki hanya pandang sambil tersenyum? Sweet kan? Yeah, saya tahu saya memang sweet.

A girl yang tahu tutup aurat dan pandai jaga diri.


This is one of my fav. Korang tahu, kalau lelaki tengok girls yang pakai tube memang lelaki akan tertarik sebab seksi beb. Di tambah pula dengan pakai short pants. Short yang dah betul-betul paras kangkang. Perh. Kalau mana-mana lelaki tengok pun sure meleleh. Meleleh macam, perh. Perh. PERH. Tapi aku tak. Aku baik.

And there is a point di mana lelaki tu start nak get serious in relationship. Which is lelaki tu nak cari girl untuk di buat bini. Lelaki nak cari girl untuk bawak balik rumah dan tunjuk kepada mak bapak. And korang fikir mak bapak korang setuju ke nak dapat menantu yang pakai baju tak cukup kain? And most of lelaki sendiri pun sure ah tak nak ada isteri yang seksi gila. Siapa nak ada isteri yang seksi then lelaki lain pandang je sambil terliur. Pulak tu, kalau ada anak perempuan, nak ke si suami tengok anak dia pakai macam mak dia? Eww. No way.

Anggaplah korang ni lelaki. Then kat depan korang ada 50 awek-awek comel. Out of all, ada seorang yang pakai tudung, muka ayu, muka suci, pakai baju longgar then bila tengok, rasa sejukk je perut. Mesti korang akan start perasan kan betapa specialnya gadis yang pandai jaga diri dan pandai tutup aurat.

Ya. Bayangkan, dalam banyak-banyak girls yang ada tu, ada sorang girl yang pakai tudung bawal bersama baju Jubah Seluar Vietnam. Perh. Nak pula baju dan tudung bawal tu warna pink. Cair beb. Nampak lembut je. Nampak macam nak ajak kahwin je. Fav aku tu tudung bawal + Jubah Seluar. Well, bila korang dalam situasi ni, mesti korang sedar betapa cutenya girl yang reti tutup aurat. Sebab tu lah realitinya zaman sekarang. Brapa orang yang betul-betul tutup aurat?

Yeahh, itu adalah dua jenis pakaian berbeza kan?

  • Well, lelaki tengok awek seksi pakai tube tunjuk dada = Rasa macam nak bawak masuk bilik. 
  • Lelaki tengok awek tutup semua + sopan santun = Rasa macam nak bawak masuk masjid. 
Well, memandangkan you girls suka masuk bilik, then I have nothing to say. HAHA


    A girl with no make up. Yet, cute.


    Ini adalah benda yang paling memukau. Imagine korang tengok a girl yang gila ah comel di pasar malam kat belakang rumah korang. Dah la comel, gebu pula tu. Dah la gebu, comel pula tu. Then memandangkan korang dah terpikat kat that girl, korang pun cepat-cepat jumpa famili dia ajak kahwin. Bila dah kahwin, perh cun beb hari dia masa hari perhahwinan tu. Then bila malam, bila habis semua make up di buang, terus hilang semua kecantikan. Then apa perasaan korang bila tengok muka your wife tak seperti yang korang jumpa kat pasar malam kat belakang rumah semalam. Yeah, make up boleh ubah muka seseorang dengan banyak gila. Kalau korang tak percaya, korang boleh Google Image "With and without make up" Then korang akan nampak beratus gambar yang 'before' and 'after' make up.

    Dan, PLEASE LAH. Aku tak nak ah pagi-pagi hari masa nak pergi kerja then bila aku kiss dahi wife aku, aku rasa berdebu. Bila kiss pipi berasa habuk. Kiss mulut, berasa melekit. Ewww. Pehlis. No make up okay.

    ***********

    Well girls, bila nak cari pasangan hidup dan dibuat kahwin, korang sebenarnya ada banyak pilihan. Termasuk lah orang boleh pilih yang muka tak handsome tetapi boleh dipercayai. Atau korang boleh cari lelaki bermulut manis yang playboy. Sometimes, lelaki yang playboy adalah lelaki yang setia. Dan most of the time, lelaki yang tak playboy adalah lelaki yang tak setia. For example, a boy, dari umur dia 5 tahun hingga ke 20 tahun dia asyik bertukar-tukar awek. Umpama bertukar seluar. Hari ni seluar lain, esok awek lain. Well please, jangan salahkan dia, he is just being a man dan siapa suruh para gadis comel sangat. Hihi. Tapi, one day, that player boy bila dia jumpa someone yang dia betul-betul suka, dia akan melekat kat korang gila-gila. Yeah, selama ni dia just menacai girl untuk di eww-eww.

    Dan kalau boleh, jangan cling too much on love and boyfriends. They are nothing anyway.

    Apa pun, thanks sebab sudi baca entri aku. Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri.


    273 ulasan:

    1. haha. xsangka sy baca entry ni sambil tongkat dagu guna tangan kiri. tgn kanan untuk mouse. hahah

      BalasPadam
    2. aiyyooo... broo. first time aku dengar ko cakap thax kat penutup.. hoho... :terharu

      BalasPadam
    3. hakhak..yeahhh..ak tungkat dagu dgan tangan kiri..ohmjay..mna taw niyh?:P

      BalasPadam
    4. ya...99.5% aku setuju apa yang dibicarakan...

      BalasPadam
    5. haha,cam tau tau je tengah tongkat kepala pakai tgn kiri!terel2!

      BalasPadam
    6. saya setuju 99.0 peratussss....ada benarnyaa

      BalasPadam
    7. Mr. K !!!!! *jerit separuh mati*
      hehe :)
      i love this entry so much. :)
      eh, jap. salah ke kalau speaking?
      tak jadi la. entri kali ni secara jujurnya ada banyak sangat kaitan dalam hidup ni la juga.

      Selamat Menulis ! :D

      Love you to the max.

      BalasPadam
    8. hahahaha. nice entry. i suke yaww. :)

      BalasPadam
    9. nice entry :)

      lengKap semua penjelasan :D

      BalasPadam
    10. aku setuju walaupun aku bukan lelaki. tapi bab yang menutup aurat tu paling aku setuju.. :)

      BalasPadam
    11. nice entry yet i didn't agree one point , how about if she has visually impaired and didn't feel comfort wearing spectacles . U wrote U thought :)

      BalasPadam
    12. perghhh hmpir sume ciri2 tu ada pada aku la... wahhh...
      tapi sumpah tipu kalau ada lelaki yang terpikat dgn ciri2 tu sebab sampai sekarang kerana 'kegarangan' aku takde sorang lelaki pun berani dekat... hahaha

      entri tipu neh.... ;P

      BalasPadam
    13. as always :)

      duduk terpaku depan laptop baca ko cacai. hehehe :P

      BalasPadam
    14. setuju dgn semua tu....

      TERBAEK ah Mr. K!

      BalasPadam
    15. ouchh....semua ada pada aku..muahaahhahahaha!!!~~~


      ^__^v

      BalasPadam
    16. HAHAHAHAHA ! aku memang tengah baca blog kau sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri ! HAHAHAHA. superb laa entry ni ! :D

      BalasPadam
    17. kenape lah sumer entri kau pasal cinta ni sweet2 je. haihh. ;D

      BalasPadam
    18. well , aku tak tungkat dagu dan kepala tp aku duduk giler tegak nak bace entry kau.

      mata aku skrang ade ketumbit yg seblah kiri, aku gagahkan jugak bce entry kau...

      best wooo! agree & bijak kau elloborate sume!

      BalasPadam
    19. tungkat dagu & kepala guna tangan kanan ~ hahaha~

      BalasPadam
    20. Mane tahu tungkat dagu ni.Ciss!
      Hahaha.as usual.mmg lah best kan.
      Tapi,kadang kadang tak bosan ke nk post psal love eww eww je.Okay-okay nak jawab soalan formspring.
      Rajin betullah you layan girls kat luar ni ye.Thnks lah.
      Taknak post pasal acidsplasher ke?tips or anything lah.Just bgi idea (:

      BalasPadam
    21. yg pasal habits tu mmg mnarik..mmg xpnh tau pon
      aggressive?yg neh pnh sowg boy bg tau.tak kenal pon tapi dye ckp "lg marah lg cute"...

      BalasPadam
    22. yes!aku angel sbb aku pkai spec.haha!

      BalasPadam
    23. Shit. Ayat kau yang last tu. Sebijik dengan apa yang aku buat. Shit shit shit

      BalasPadam
    24. haha.
      bagus la entri kau ni.
      taktau nak cakap apa.
      btw, thanx for the share!

      BalasPadam
    25. haha. ak terasa ngan ayat terakhir ko tuh :D

      btw, ak setuju jugak ngn statement lelaki playboy ni akan setia one day. But most of the time ade jugak lelaki yang mmg setia xbertukar2 pasangan bile die dah jumpe yang betul2 boleh dijadikan isteri.

      bg point ko yg unik and susah nak tackle tu kan, bagi lah girl yang melayan bile lelaki ni mengusik sumpah gedik.tp tengok lah jugak usik macam mana. kalo idea lapuk nak kenal ak penah je kena dalam bus.sumpah menyampah.btw pendapat masing2 la kan. haha :D

      BalasPadam
    26. haha. nak gelak part langgar tiang. :D cemni memang takde #majorturnon laaa sbb banyak #majarturnoff je. heh :B

      BalasPadam
    27. hahahaha, memang bagus r ko bro. Info yang tepat!!!

      BalasPadam
    28. Trillion zillion thanks kat mr.k yang tulis entri ni sampai aku pun baca sambil tungkat dagu dan kepala guna dua-dua belah tangan dengan mata yang hanya berkedip 20km/j sekali je.

      BalasPadam
    29. aku prefer awek yg x pakai make-up lngsg. kalo nak pakai sket2 tu, still ok lg. x perlu make-up sampai nampak cam hantu. ekekeke...

      BalasPadam
    30. phergh.

      dapat double thanks tak pasal2... camne ko tau readers ko baca blog ko sambil tongkat dagu dan kepala guna tangan kiri???

      BalasPadam
    31. pergh...kata suh jual mahal p bagik respon lak???aik... haaa...
      anyway.. girls yang unique... mana de lelaki yg boleh tahan... hahah

      BalasPadam
    32. cmana tau yg sya tengah tongkat dagu guna tngan kri eh?hahaha

      BalasPadam
    33. ahaks..best..yang paling syok..mmg aku bertongkat dagu guna tgn kiri...hahaha

      BalasPadam
    34. hehee ak fhm . . rmai kwn lelaki so, standard jwpn ni selalu terima . . heeee . . btw, nice entry . . ak bc smbil . . . err . . rahsia . . heeee . .

      BalasPadam
    35. terus turunkan tangan sambil tersenyum :)

      BalasPadam
    36. Sengal. I did tongkak dagu ngan tangan kiri baca entri ni hehe.

      BalasPadam
    37. Setuju sesangat ngan statement....
      Cute girl + spectacles = Angel.

      BalasPadam
    38. haha. nice je entry ni tapi yg plg best ye part last. sambil baca blog tongkat dagu guna tgn kiri. macam tau2 je. haha

      BalasPadam
    39. eh2 ... cam ne ko tau ak tongkat dagu gne tngn kiri?? -.-'

      BalasPadam
    40. kenapa double thanks kat org yang tungkat dagu guna tangan kiri?

      BalasPadam
    41. hye Mr K!

      I rasa ramai lelaki desperate kena balaja cara nak ngorat awek style baru..bukan dgn ayat lapuk and taktik yg sama. huhu tapi, syarat nak jadi tok guru, u kenalah ada kapel dulu...

      owhh i tak sangka laki suka tgok pompuan gigit bibir. actually, i salu gigit bibir kalau tengah gelisah and i cukup malu kalau laki tgok. coz?? i takot laki fikir benda lain. Damn! korang ni bukan boleh percaya sangat...

      nway,as usual, nice entry yah!

      BalasPadam
    42. waaah...yg part last:
      'baca sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri', series tepat gile, hebat..

      BalasPadam
    43. hahaha :D suke part yg ' bile perempuan bebel bebel then llki juz pndg n senyum.' yahh, ni mmg btol2 sweet. i like. :)

      BalasPadam
    44. ramai betul yang suka tanya pasal love eww-eww.terutamanya girls,huh.-,-"

      BalasPadam
    45. for sure aku really2 love this entry well memang kebanyakannya pun betull kan..hahahah

      BalasPadam
    46. sangat teruja dgn kisah nie !!
      agak menyedarkan diri laa jugak...
      ape yg blogger nie ckp, ade yg btol nye... so ape yg pnting "sedar2 laa diri wahai kaum hawa"

      BalasPadam
    47. knape double like tuk org yg blog ko smbil tongkat dagu n kepala guna tangan kiri??

      BalasPadam
    48. adoiiii nk perfect aje dye nie. klu girl tu mmg xgojes nk wt cmne..

      BalasPadam
    49. "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri."

      okay fine..terasa sebab tungkat kepala =,="

      btw, entri ni comei..hiii~

      BalasPadam
    50. sekarang siapa yang nak buat aku terpikat kat dia. ehhehe

      BalasPadam
    51. <--tengah tongkat dagu dan kepala guna tangan kiri. uh. sedak! :)

      BalasPadam
    52. ahh... camne kau taw aku tgh tongkat dagu gune tgn kiri

      BalasPadam
    53. oh man

      kenapa ayat last kau pasal tungkat dagu tu buat aku rasa "oh man" er

      okaybye

      BalasPadam
    54. yeyyy mmg lah dpd mula sampai habis baca entry ni sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri. :)

      BalasPadam
    55. erkk ?
      cmna tau akan ada pembaca yang baca blog MR. K sambil tongkat dagu dan kepala guna tangan kiri tu ?

      pelik =.="

      apa-apapun , tak reti pakai make up . huaaaa T___T
      nak bershawl2 lagi laa tk reti . beli2 pn tak pakai ,membazir . haih .

      BalasPadam
    56. siyes time bace post ni mmg tgh tongkat dagu dan kpale gune tgn kiri!

      haha.:)

      BalasPadam
    57. .apasal aku terasa part tongkat dagu guna tgn kiri nuh ek? =.="

      BalasPadam
    58. huh. byk ni. entah mane nk komen. huhu. tp paling suke part nurse tu. kui3..


      btw, ppuan ni kne jge tingkah alu. toksah nk gedik sgt, bajet2. pastu mekap tebal bagai nk rak. huhu +P

      BalasPadam
    59. trima kasih, suka baca ini ;D

      BalasPadam
    60. haha, serius suka macam nak mati entry ni, dan macam nak mati suka entry ni, plus2, dapat double thanks eww-eww MR.K sebab baca sampai tongkat dagu dan muka guna tangan kiri :P

      BalasPadam
    61. okay kalau camtu aku unik sebab i dont need a man to make me happy. weee! unik gila aku. hakhak. neways, baru aku tahu dalam kepala otak lelaki ni camtu. pehh gila bahaya org lelaki ni. nasib baiklah aku tak gebu. kehkeh

      BalasPadam
    62. Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri. - woi woi ni betul kena kat aku woi! hahahaha. tersengih aku terus.

      BalasPadam
    63. OMG !

      saya pakai contact lense kaler. so,tak cute lor? :(

      BalasPadam
    64. hahahahahahaha....cm tau2 je nga tongkat dagu guna tgn kiri...

      mr.k mlm td tgk tv9 x? rncgn FBI..

      lisa gn mak die, sweet gle la...he~~

      BalasPadam
    65. haha..kiss dahi berdebu, pipi berhabuk, mulut melekit..=)

      BalasPadam
    66. ala..saya baca sambil tongkat dagu dengan tangan kanan.

      BalasPadam
    67. ok...terkezut giler bile Mr. K cakap mcm nie..

      "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri. "

      sebab mmg tengah buat pn..

      ^_^

      BalasPadam
    68. Aku tengah baca sambil tonkat dagu guna tangan kiri. Ko memang reti kan? Huha.

      BalasPadam
    69. eh. aku tongkat kepala guna tangan kiri. =.="

      BalasPadam
    70. like giler ayat laz.. mmg terkene yang tu. haha.. bijak. bijak.

      BalasPadam
    71. kalau baca smbil tersengih2...triple thnx ekh? haha very nice entry...like lemon2

      BalasPadam
    72. I SALU DGR ORG LAKI CKAP LAH


      " WALAUPUN LAKI ADA AWEK HOT PD ZAMAN MUDA, TU JUST WAT MEMAIN. BILA NAK KAWIN DIA AKAN CARI YG BTUDUNG GAK KAN"

      BalasPadam
    73. ye ke ni tak tertarik pompuan seksi. hehe

      BalasPadam
    74. ni men #majorturnON ka, Mr.K's #majorturnON?

      BalasPadam
    75. sy tongkat dagu guna tangan kiri..dah tangan kanan atas mousepad..hehe

      BalasPadam
    76. omaigod !! sangat suka entry nie =D

      BalasPadam
    77. HAHA saya mmg tgh tgkat dagu pun smbil baca. sengeh sorg2 plak. ngeh :P. Entri nie comel lorhhh ! huhu

      BalasPadam
    78. ak rasa ak tau nurse tu! comel2 kecik2 tu ke? kalau ye, ak rasa dia dh tak keje kat situ lagi dah. ak pun frust sbb dh tkleh tgk nurse comel tu walaupun ak ni pompuan. haks.

      BalasPadam
    79. Aku akan reply komen korang bila aku balik dr KL.

      Apapun, aku tau yg korang tungjat dagu guja tangan kiri sbb aku stalk korang. Bila korang masuk blog aku, webcam korang akan auto on. Ohoh, ada yg tak pakai baju. HAHA

      BalasPadam
    80. "tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri"
      cam tau2 je.haha

      BalasPadam
    81. giler ah.. double like lah~
      entry ni mmg best~

      BalasPadam
    82. betol lah tu ^^
      kekadang pompuan sendiri pon terpegun bila tengok kaum sendiri yg pakai tudung without make-up , nampak comel + natural gila ! nak pulak yg berkacamata + putih + lemah lembut . huhu . ;DD

      BalasPadam
    83. ayat last kau buat aku seram. mc mne kau tw aku tgh tongkat dagu n kepala guna tgn kiri? apepun, nice! :D

      BalasPadam
    84. tp sy mmg sokong bab marah tu, mula2 sy xpaham, apsal la lelaki ni bole trsengih waktu sy tgh marah, bole plak dia ajuk apa yg saya cakap, sapa yg tak bengang, mmg saya jerit "diam!!!" tp dia buat tak tau je, okay pasni nk wat cam tunggul kayu plak, haha

      BalasPadam
    85. Well, lelaki tengok awek seksi pakai tube tunjuk dada = Rasa macam nak bawak masuk bilik.


      Lelaki tengok awek tutup semua + sopan santun = Rasa macam nak bawak masuk masjid.

      haha,,,

      BalasPadam
    86. hahahaha. entahnye. mcm tahu2 je kan kite tongkat dagu gune tgn kiri. :D hebat gillaaaaaa. :))

      webcam akan auto on? waahhhh. mujur pc i xde wc. ngehehehe. =.=

      BalasPadam
    87. kenapa sy pon tertongkat dagu n kepala di tgn kiri..???

      BalasPadam
    88. i suka yang tutup aurat and garang tu :)

      BalasPadam
    89. I lalaloveee this entry..thank you so much. :')

      BalasPadam
    90. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

      BalasPadam
    91. like 100000x post ko nie.. terbaek der!!

      BalasPadam
    92. slalu jd silent reader ja tp ble da smpai part tongkat dagu gune tgn kiri tu tros nk drop komen..

      ----> gila hebat!!!

      oh tu ja komennya ^^

      BalasPadam
    93. Orang lelaki yg playboy ni biasa bertemu jodoh dgn playgirl jugak. So, tak da masalah la. Org yg baik jodohnya tetap utk org yg baik. Mr K nak ke awek yg baik2 ni terlepas kat playboy? Rugi...Rugi...RUGI Mr K. Patut Mr K kena tambah isteri supaya Mr K dapat isteri-isteri. HAHA

      BalasPadam
    94. HAHA mr.k macam tau-tau org tgah baca blog dia sambil tongkat dagu.sbb saya pun buat macamtu :DD

      BalasPadam
    95. pergh..tongkat dagu guna tangan kiri..terasa giler

      Aku pon tak faham kenapa some girls akan rasa lonely tanpa special boy. Lelaki je pon..Ada ramai kawan laki lagik best daripada dok layan the special one. tak gitu?

      BalasPadam
    96. haha! cmne tau ni? mmg tongakt dagu gune tgn kiri bce entry kali ni..=p

      BalasPadam
    97. "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri."


      eheh.. stunned tgk quote nie.. I did that.. haha.. double welcome.. entri yg menarik.. harap all girls sedar..

      BalasPadam
    98. sudah tentu awek garang dalam entri ini tidak merujuk awek yang suka mengamuk baling barang.
      panggilan sesuai adalah awek psycho.

      aku setuju awek garang antara tarikan kuat.
      ramai lelaki akan terangguk angguk dan sepuluh like untuk Mr. K.

      BalasPadam
    99. next entry : faktor membuatkan girls terpikat ^_^

      BalasPadam
    100. majoriti manusia adalah right-handed dan kita guna tangan kanan untuk scroll mouse. kene pulak time kita nk baca entry ni kita kene slalu scroll so tangan kita akan sentiasa di mouse dan ini reflex kpd tangan kiri utk memberi sokongan kpd otak dgn cara menongkat dan ini kebanyakannya orang yg sdg berada di meja dan baring di atas katil.skadar pemerhatian aku.

      hrp2 xde la tangan dlm seluar.haha

      BalasPadam
    101. I agree...
      esspecially...
      girl with contact lens..tak cute.. :)
      girls with no make up.... cute!
      girl yg tutup aurat.. marvellous!
      100%!!

      BalasPadam
    102. tongkat dagu?
      camne tau ni?
      HHAHAHAHAH

      BalasPadam
    103. weyh bro..mane taw gua tengah bace bog lu sambil tongkat dagu larh beb!!!what a coincidence bebeh!!!pape pown...blog lu memang best..mane lu dapat idea cenggini tulis blog er?realiti kehidupan remaja...

      BalasPadam
    104. cam tau2 jek..hohohoho...
      hahaha

      BalasPadam
    105. first and foremost, saya membaca meniarap atas katil, dagu bertupang atas bantal yang dilipat dua. keke.

      second, saya personally rasa yang saya tak pakai spect lagi kiut daripada pakai. macam makcik. (-_-")

      third, saya dah serik digelar sombong. bukan nak menyombong, tapi tak berminat dan tak reti nak melayan. akhirnya, biarlah orang nak kata. malas ambik port.

      Mr K, nice entry btw. :)

      BalasPadam
    106. Thanks Mr.K sebab kuatkan hati some girls untuk jadi 'mahal' :)

      BalasPadam
    107. kebanyakan korang memang bukan kidal..so usually tgn kanan akan pegang mouse..so tendency tok tangan kiri tongkat dagu dah tentu ada..trivial Mr. K..=) nice post.

      BalasPadam
    108. wakaka. bengong. rupenye ramai jugak yg sama2 terasa part tungkat dagu n kepala guna tgn kiri LOL. :D

      BalasPadam
    109. tapi kenapa lebih ramai lelaki yang bila dia ngorat pompuan tu,dan pompuan tu marah dia dia boleh kata pulak..

      "eleh..mcam lawa sangt..blablabla.."
      siap ada carut2 sikit..

      BalasPadam
    110. tapi kenapa lebih ramai lelaki yang bila dia ngorat pompuan tu,dan pompuan tu marah dia dia boleh kata pulak..

      "eleh..mcam lawa sangt..blablabla.."
      siap ada carut2 sikit..

      BalasPadam
    111. owh k, sy kidal, tungkat dagu pki tgn kanan, so no thnkz 4 me la kan? haha ngek nyer entri!
      p tq, njoy bc..

      BalasPadam
    112. last quote tuh.. pergh!! kena jer... senyum bila baca... honestly even entri ni panjang and aku berselang dengan maharaja lawak tuk finishkan baca, still aku baca till last. best la... sama ngan kumpulan jambu hahahha.....

      BalasPadam
    113. aku pun xtaw cmne aku bleh tngkat dagu guna tgn kiri..hurm..
      btw bro bagus gler ko punyer entry..
      aku mmg sgt2 suke all part yg ko tulis..

      BalasPadam
    114. datuk k ke abg k nie?haha..ak xagree dgn pakai contact lenses sbb ak pakai lense..sbb ak rs pakai spec tu xlawa..bg aku la..

      BalasPadam
    115. "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri."

      haha.. kita buat cm ni.. huhu..

      best la entri.suko! :)

      BalasPadam
    116. how in the world you know kitorg tongkat dagu pakai tgn kiri smbil baca????soooo random.haha.like this entry.terbaik!peaceee! :)

      BalasPadam
    117. of coz la tgkt dagu guna tgn kiri coz tgn kanan guna buat scroll mouse kan...huhuhu...

      BalasPadam
    118. ehhhhhhh kdg2 je sy pkai spek so kdg2 je la eh sy angel?lps tu girls in uniform cute?ekekekeke kalau uniform doktor cute tak?kalau cute yeyy termasuk dlm list =p.gigit bibir?omg cmne Mr K tahu sy slalu buat tu?aishhhhh apsal semua list ni mcm kene dgn sy je?kah3 oke2 joke only =p

      p/s:mmg pmpn mekap tebal tak lawa langsung pon rase bile tgok dorg cmtu nak cakap euww euww je haha

      BalasPadam
    119. weh, ayat last tu betul2 tepat kena dekat aku. dasat dasat
      "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri. "

      BalasPadam
    120. Cik Khairul, sebab lelaki suka kacau perempuan bagi respon lah saya sebagai perempuan akan buat selambe derk. haha!

      Lagi pualk mase tengah driving or berjalan depan guys yang melepak kat bus stop.

      Cube kalau jeling sekali, mesti they all excited. Di buatnya dorang ngikut sampai rumah tak ke naya. Hehe.

      just my opinion. tapi suke entry awk:)

      BalasPadam
    121. Double welcome.

      Aggresive & garang? Absolutely not me. Aku buat peace and blah laju2 je.
      Malas nak layan. Tunggul kayu or wtv lantak ah. Well, who the fuuu cares?

      BalasPadam
    122. tergelak aku baca heheeeeeeeee~~

      apa lah ko ni..

      BalasPadam
    123. haha..straight kene weh..mmg baca sambil tongkat dagu, tgn kanan tekan mouse..=P

      BalasPadam
    124. cara la tau tongkat dagu sume. hahaha . pasang cctv pe kat blog . hahahah

      BalasPadam
    125. hahaa nicee. tp serious annoying laa guys kacau2 org tgh jalan -__-

      "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri"
      ahahaa. nasib baik tongkat guna lutut. baca 2-3kali jugak tgk ayat nie =p

      BalasPadam
    126. Apa pun, thanks sebab sudi baca entri aku. Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri.

      pergh dast ar Mr K caner tau ni hehe..
      i like this entry..it gives me hope haha ^_^

      BalasPadam
    127. hahaha..

      semart !..

      nampak sgt ramai yang bace belog nie sambil tongkat dagu guna tangan kiri...termasuklah aku.

      =D

      BalasPadam
    128. lepas habis baca post ni baru aku sedar aku tgh tongkat dagu dgn tgn kiri kt atas meja.erkkk..

      jap.kalau girls x rabun mcm ne lak?x cute r?hahaha..joking:)

      BalasPadam
    129. haha..bro..
      kite bace entry kamu sambil tongkat dagu ngan kepala guna tangan kiri!!!..
      best lah entry..nanti ada mase nak share yew..
      and paling suke yang "girl plesh no make up"..
      yeah!..kite tak make up ;D

      BalasPadam
    130. Suke entry ni.. menyakitkan + kelakar tapi penuh dengan kesedaran...
      anyway.. lelaki pun nak yang camtu gak...
      tak terlebih2 menunjukkan macho dengan pakaian yang entah pape...
      cam IMAM MUDA gitu... hu3...
      so, thanks for da entry.. :)

      BalasPadam
    131. my mum pesan kan, kalo ada guys tepi jalan kacau, diamkan n biarkan. sebab mak cakap "makin dilayan makin menjadi!" HAHA

      BalasPadam
    132. macam tau2 jer aku tgh tongkat dagu dgn kepala...hebat ar ko bro...

      BalasPadam
    133. Thinking that my dear love me untuk semua ciri - ciri di atas..

      Luckily i am that type of girl who boys wanna bring to the mosque. Got that habbit when i am nervous and suke marah2 bile kena kacau..

      Last but not least, My original lens colour is hazel too..!!

      0www..Mr. K buat entry nih special untuk saya eh..*blushing.he2

      BalasPadam
    134. aah la weh.ak tongkat dagu tgn kiri,n kanan untuk touchpad..same la plak.saje kan kau.hehe...n triple thanx buat entry yg super duper best ni..=)

      BalasPadam
    135. hm..bgus..
      ni yg mmbuatkan ak smkin nk jadi garang neyh..
      hohoho

      BalasPadam
    136. aku dapat double thanks sebab bace sambil tungkat dagu n kepala pkai tangan kiri...
      hahaha...
      mr.k betul-betul hebat!!!

      BalasPadam
    137. Like you are watching me when you said that at the end of your post!

      WELCOME!!

      Nice entry babe! Suka baca! ;)

      BalasPadam
    138. kalau jumpa lelaki gatal ngorat tepi jalan , jawab ye free je kena jelir lidah grr -,-

      BalasPadam
    139. "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri."

      haha! mane tau ni..

      btw nice entry..ske sangat..=)

      BalasPadam
    140. @Red - Iye ke first time. HAHA

      @Norain - Skejap 99. Skejap 99.5. Mana satu ni.

      @Aieda - Thank youu.

      @W x Y - Sebab kau tak cukup comel kot. HAHA

      @El - Terpikat?

      @Diana - Kaaaan.

      @Aina - Perasan. HAHA

      @Milimilo - Mana ada macam tu sayang. ;)

      @Aswadz - Kalau pakai foundation okay je

      @Apple - Haa?

      @Harizah - You bkn girl? HAHA

      @Sca - Amboii

      @Milimilo - Eh, kamiliah jealous? hehe

      BalasPadam
    141. love this entry... =)

      BalasPadam
    142. dabel welkam!terasa...
      *sbb tgh baca entri ni sambil tongkat dagu dan kepala guna tangan kiri*

      BalasPadam
    143. mr k.
      entryy yg superb.
      btw.ayat ni
      Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri.
      its either you learn to read other people's minds n attitudes,or u learn psychology?
      anyway.love your blog.keep it up!:)

      BalasPadam
    144. elaboration memang sangat KUKUH bro.
      sambil gelak-gelak bace
      XD

      BalasPadam
    145. thanks for the tips

      another thing want to say..
      later i'll p.m u
      :)

      BalasPadam
    146. hahha..sy bace smbil tongkat dagu jgk..
      neway,nice... :)

      BalasPadam
    147. mr k, anda x hbs explain psl

      Dan most of the time, lelaki yang tak playboy adalah lelaki yang tak setia.

      pls? :)

      BalasPadam
    148. kesimpulan? lelaki suka perempuan cute+original+simple+garang (some).. i rasa most of men mmg suka pmpuan macam tu.. pastu ditambah pulah susah nak tackle,mmg laa.. tp pmpuan pun mmg kna jual mahal, kalau suka kat laki tu pun jgn la tunjuk sgt.. play hard to get kan lebih syiok..hehe

      neway, sama-sama.. (sbb i bc smbil tungkat dagu gna tangan kiri) =p

      BalasPadam
    149. terbaik la bro!! memang tertungkat dagu kuu.hahaha

      BalasPadam
    150. yang with or without make up to awesome . natural better

      BalasPadam
    151. "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri." -- hahaha! kena beb! :D

      BalasPadam
    152. dato dr hj fadzilah kamsah kata...xda org yg marah2 nampak comey...

      p.s : tkena gak ayat plg last tu...ni mst slalu buat juga... peace

      BalasPadam
    153. nice entry..suke bace..thniah..:)..bersahaja....tp ade unsur dkwah..truskn2..bakt y xsume org ade..cume ade 1 persoalan...bnrkh tudung bawal e2 mnutup aurat?bknkh ianya jarang?..wAllahu a'lam..syukran

      BalasPadam
    154. last statement make me smiling.... :)

      BalasPadam
    155. "Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri."
      weyh,mana tau! skodeng eh!

      entry mantap! banzai!!!

      BalasPadam
    156. buktikan dl pompuan cani ade..ak cbr ko

      BalasPadam
    157. AMBOI.macam tahu saja baca sambil tongkat dagu.Ada sixth sense ya?HAHA

      BalasPadam
    158. rasanya bila watak lelaki dalam entry ni kita apply pada lelaki di sekeliling kita(kawan mungkin?)

      quite fun, bila kita tau sebab musabab kenapa mereka bertindak macam tu macam ni dengan kita

      tersenyum sendiri

      -ana-

      BalasPadam
    159. peringatan berguna..;)
      cyg sya x pkai uni n jubah..klo x mst da masuk list..lalala..

      BalasPadam
    160. Most of the girls, bila dia risau dia akan gigit bibir kiri !!

      ya, betol3, t'msok aku ! ! haha~

      BalasPadam
    161. wahh!! memang terbaik entri ni bro...memang aku tengah dagu sambil baca entri ni...aku nak share kat facebook ah

      SyafzMagz.com

      BalasPadam
    162. mr. K, terbaiklah!hehe..terima kasih sebab membuat statement yg girls yg pakai spectacles are cute..dulu penah jugak ada hajat nak pakai contact lenses, tpi x jadi sebab penakut..takut nak letak benda tu dlm mata..so, sy mengkategorikan diri sy sebagai, 'Tak Cute Girl + Spectacle = Cute'.hahahha

      BalasPadam
    163. latest entry kat blog kau memang sempoi and seriously memang betol.. xtipu punya sebab berlaku depan mata whatever yang kau tulis tu..

      BalasPadam
    164. tongkat dagu guna tgn kiri.. yes!! heheheh..

      nak dapat perempuan yang baik cuba jadi lelaki yang terbaik..
      bila perempuan tgok rsa macam nak masuk masjid.. betol x??

      BalasPadam
    165. aku rasa ko patut betulkan ayat ni

      "Lelaki tengok awek tutup semua + sopan santun = Rasa macam nak bawak masuk masjid."

      jadi

      "Lelaki tengok awek tutup semua + sopan santun = Rasa macam nak ajak BINA MASJID"

      BalasPadam
    166. tips terbaik :) thanks

      http://www.nizamijam.co.cc/

      BalasPadam
    167. smart r entry ko nii!!
      100000000000000000000000000000 like!

      BalasPadam
    168. cute girl + spectacle = angel
      aggressive & garang girl

      ne antara major turn on utk mr.k ja.or maybe anak lelaki jiran sebelah or maybe alexander graham bell.who knows.well, x suma lelaki punya taste yang sama.

      tapi kalau bab yang wajibul ghunnah yang tutup aurat tu memang betul.biar nye pun mr.k tak cakap tapi sebagai muslim kalau nak dapat "bakal suami" solehah, eh silap soleh kita kena la jadi solehah dulu...

      so apa2 pun girls out there just loves being the way you are. orang yang sayang kita akan terima kita seadanya. dont hipokrit semata-mata nak ngorat mr.k...haha

      kawan aku pernah kata "jangan asek ikut kata orang, nanti mati berdiri"...wakakaka

      BalasPadam
    169. mmg baca blog kau sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri.mcm tau-tau je.anyway.gud post!

      BalasPadam
    170. thumbs up!! ayt last, mmg kena abes

      BalasPadam
    171. wa..memang terer. baca entry sambil tongkat dagu guna tangan kiri. exactly. hihi.
      nice post bro

      BalasPadam
    172. suka bab nih.

      "Then tengah penat-penat sambil driving tu, korang nampak pula sekumpulan student Nurse yang pakai seragam nurse. Perh, dari mata yang sebelah terbuka tu, terus dua-dua luas terbuka beb. Yeah, girls in uniform memang superb."

      Hhahhaha.. terharuuuu!

      BalasPadam
    173. i have coloured eyes + spectacle

      err tak berapa nak cute...

      so, which one????

      BalasPadam
    174. u ni mesti romantik kan ?
      kalau bab ngayat no 1

      BalasPadam
    175. enjoy gile bace entri ni..hehe..
      yang part tongkat dagu gune tangan kiri tu mmg sme tgh sy wat time bace..mcm blh agak je..

      BalasPadam
    176. 1st time baca blog ni terus terpikat! hoho wei, mana tau baca tongkat dagu pakai tgn kiri nih??terkejut aku bila baca ayat last tu..hahah

      BalasPadam
    177. bro,aku mmg trhru lah bce blog ko nie..lg2 tntg aurat tuh..dr stu ko leh sdrkan bdak2 zman skrg nie..anyway keep it up bro..

      BalasPadam
    178. kau mmg pesen romantik kan mrK?haha...sbb statement ni"Fav aku tu tudung bawal + Jubah Seluar."..ahak..
      =)

      BalasPadam
    179. boleh tak aku cakap,aku rase aku tau nurse kat jalan gambut yang ko suke die dulu tuh. kalau xsalah lar,sepupu aku ar kot. n then die da bertunang n kahwin pun now. n kalo ko gi lagi sekarang die dah tak der. die da transfer kat tganu. haha. betol kot. sebab cousin aku cun. macam betol. die garang. but still,cute. aku pon jeles. well,itu pon kalao betol lah.

      BalasPadam
    180. hi3~~~
      penat baca ur entry sampai tongkat dagu dan kepala guna tangan kiri.
      adeii...
      tq 4 da interesting post. .:)

      BalasPadam
    181. celah gini cite nyer..hhahahha yela gwa bace sampai tongkat dagu gune kaki da nie :)

      BalasPadam
    182. okay. saya suka part girl yang sombong and susah ditackle. btw, absolutely correct. men is a weird weird creature i've ever met.

      BalasPadam
    183. sy bc tp tongkat kepala dgn tgn kanan sbb kidal! haha

      BalasPadam
    184. oh, entri yang BEST GILER AH!! saya tak pernah ada boyfren. nak kluar ngan laki, sori naek lori la.
      so, ni kire tips for the future jugak lah. hahahahah.(ape aku merepek nih) THANKSS A LOT.
      MAY ALLAH BLESS YOU

      BalasPadam
    185. Apa pun, thanks sebab sudi baca entri aku. Double thanks kat sesiapa yang baca blog aku sambil tungkat dagu dan kepala guna tangan kiri.


      :D haha! ya welkem double kembali~

      BalasPadam

    Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.