Selasa, 31 Mei 2011

Horny Bastard yang Gila Seks Menyamar Jadi Doctor.

Assalamualaikum


Hello horny girls and good boys sekalian.

Pernah tak korang (girls) dapat call dari mana-mana lelaki yang bercakap berkaitan dengan seks? Yeah, phone sex. Macam tu lah juga dengan lelaki. Pernah tak korang dapat any call dari girl dan bercakap bab seks dan lucah all the time? Tak pernah kan? Yeah, aku tau lelaki baik. Mana layan phone sex phone sex ni.

But, entry ni aku bukan nak cakap pasal cara untuk layan phone sex atau pun apa itu phone sex. Tapi di entry ni, aku nak bagi tahu sikit kat korang tentang seorang mamat yang gila seks yang kesunyian.

Well yeah, lelaki mudah horny bila kesunyian. Eh, wait, rasanya bila-bila masa pun lelaki mudah horny. HAHA.

Okay serious, beberapa hari lepas, aku ada dapat email dari seorang awek ni, dia ada cakap macam mana dia hampir kena tipu dengan lelaki yang gila seks.

Nak baca emailnya? Silakan.


Semalam saya ada terima emel dari adik saya. Emergency dan dia suruh saya call satu doktor ni yang mendakwa saya ada masalah kesihatan sikit yang based on laporan medical check up saya.

Doktor tu beria-ria telefon rumah saya kat kampung asking my mom to ask me to call him immediately. My mom yang memang sangat risau tentang hal ni. My mom agak risau sebab saya memang sakit few weeks ago dan memang ada buat blood test plus xray test baru-baru ini. So maybe itu yang dier risau sangat tu.

So, i called the doctor as requested, though I really didn't believe it sebab first; Saya study kat Scotland dah tahun ke tiga dah. Then, bila masa plak nak ade medical check up dari Hospiatal Besar Kuala Terengganu (and hospital tu dah tukar name dah sekarang HSNZ). Lagi satu, I already knew my test results, so tak de kerjanya doctor sini nak rahsia-rahsia plak kalau ade ape-apa yang penting.


Tapi takpelah, since my family kat sane risau sangat, i made that phone call, despite its almost 4 in the morning kat sini.

Me : Ini berdasarkan medical check up saye yg mane ye?

Doktor: Erm, yang sblm cik masuk U.

Me: Dah lama tu... Apesal plak tibe-tiba baru sekarang keluar result?

Doktor: Memang kadang-kadang dia akan makan masa sikit. Biasalah tu. Cik kene percaye doktor, doktor nk tolong cik ni. Kan tadi doktor dah jelaskan kat emak cik. Ade tak dapat call dari emak cik? Die dah ckp kan?

Me: Err... yelah...err, so ape masalah nyer?

Doctor : Ada rase sakit dada tak sebelum2 ni?

Me: huh? err..ade kot..semput2 skit...

And then, perbualan tu berlanjutan kepada soalan pasal sakit kat bahagian lain kat badan. Dan dia juga tanya about period cycle. Sya jawab malas-malas sebab ngantuk and rase tak bleh blah gile soklan-soalan macam tuh.
 
So I asked him ape kate kite jumpe kat hospital je, tunggu saye balik malaysia nanti je, terus dier cakap tak boleh sebab dier tengah nak siapkan report tu sekarang jugak.

Then bermulalah moment paling ridiculous bile dier suh baring sebab nk buat ujian pernafasan. Siap demo kan dulu care-care nafas, kuat gile (Bunyi moans + orgasm). At the moment, sorrylah, but I immediately teringat satu scene kat dlm movie The Roomates. So mmg tak boleh follow langsung benda dia suruh tu. Plus, canggih gile tecknology kat Malaysia sekarang, boleh detect cancer and sakit dalaman guna phone je. Gila.

Jadi kami mula berargue, mane mungkin result dari Kota Bharu yang beberapa tahun lepas kuar kat Kuala Terengganu. Then, die tembelang lagi cakap die doktor pakar bahagiann pantai timur. Jadi semua report org bagi kat dier. Then, dia ckp makmal result kadang-kadang mmg ambik mase, nak-nak cancer ni sebab cancer makan mase nak detect. So I tell him I made a medical check up kat sini last week, result dier okay je. Die temberang lagi pusing-pusing ayat. Cakap macam-macam like, "Doktor ni nak tolong awak, kalau sakit nanti mulalah salahkan doktor tak bgtahu awal2" (WTH GILERRRR!!)

Then, tibe-tiba dh habis argue, dier nk continue lagi dgn pemeriksaan via phone dier tuh, and asked me, skrg tgh pakai baju ape? baju tshirt ke baju kurung? And I was like WTF and I letak telefon tu, and trus google name dier.

"Dr Haji Abdullah dari Hospital Kuala Terengganu"


Okay, bila google nama di atas, kita sambung pula ke blog awek ni. Awek ni juga dapat call dari mamat gila seks yang guna modus operandi yang hampir sama.


6.00 petang : I perasan 1 panggilan dari kampung halaman. Terus call balik tanya hal apa. Mak su bagitahu ada Dr. call pasal medical chek up i ada problem kat ujian air kencing. Mak su bagi no Dr. terus i call itu dr. Dr. Haji Abdullah dari hospital Kuala terengganu.

Dr. tu pulak busy ada kerja suruh i call pukul 8.30 mlm dan topup banyak sebab dia nak cerita kat i pasal i ada problem kat bahagian vagina. Dr. tu cakap UUM detect ada masalah kat air kencing aku dan send report kat Hospital Kuala Terengganu dan Dr. tu yang ambil kes aku sekarang.

Lepas berbuka puasa teruja nak tahu what is the problem with my urine test.

8.35, I call the Dr. dan dia mulakan sesi soal jawab dengan i.

Dr. : awak ada sakit kat bahagian dada tak sebelum ni?

Shazika : ada lah sikit-sikit kot. (nervesss)

Dr. : masa period ada rasa sakit tak?

Shazika : Ada lah senggugut kan. normal ah tu pompuan sakit time period. Betul ke air kencing tu saya punyer? Entah-ntah tukar ngan orang lain sebab time tu buat ujian secara berjemaah.

Dr. : Iye lah awak punyer. Awak ada masalah sikit sekarang kat bahagian vagina.

shazika : HUH..!!! ...terkejut ah aku selama ni aku rasa aku sihat tiba-tiba dapat berita sakit bahagian pompuan. YA ALLAH..!!

Dr : Awak jangan risau. Tak teruk sangat. Sekarang ni awak baring.

Shazika : A'ah baring (tak baring pon sebenarnya)

Dr : Sekarang tarik nafas panjang-panjang. Lepas.

Shazika : Hmmmmmmmm ahhhhhhhh.

Dr : Kuat lagi.

Shazika : Hmmmmmmmmm Ahhhhh!!!!! ni kenapa kena tarik nafas ni? saya tak perlu pergi buat appoinment ngan dr. ke? Tak perlu pergi klinik ke?

Dr : Awak tarik nafas ni sebab nak tengok nafas kamu berkaitan ngan penyakit ni. Kita nak masukkan dalam sistem.

Shazika : Ooooooo

Dr : Ok tarik nafas dalammmm lagi

Shazika: hmmmmmm....erkkkk

Dr: Eh..kejap ye. ada panggilan masuk. nanti awak call Dr. pukul 9.30 yek

!!! Pehal Dr. ni aku tak sempat nak hembus nafas tiba-tiba stop tengah jalan. dah ah examine aku melalui fon jek. hebat giler sistem yang Dr. ni guna

So, aku bincang ah ngan member-member aku pasal penyakit ni. biar betul Dr. ni rawat melalui fon jek. KONFIUSSS...!

9.40 mlm: aku kol balik. dalam room aku ada fatin, chacha, zahara and chah. pasang loudspeaker

Shazika: ha Dr. macamana ni?

Dr : Maaf ye ganggu malam-malam gini. sekarang ni awak ada kat mana?

Shazika : saya ada kat hostel lah dalam bilik

Dr : ok. sekarang awak try baring dan tarik nafas dalam-dalam hembus kuat-kuat

Shazika : *Bisik* Zahara ko tolong buatkan

Zahara : hmmmmmmmm haaaahhhhhhhh..!!

Dr : Ok buat lagi

Shazika : bisik. fatin, ko pulak

Fatin: hmmmmmmm ahhhhhh..!!

Dr : sekarang bukak coli. taik nafas dalam-dalam sambil goncangkan payu dara

Shazika and da geng: wtf..!! (Actually, aku tergelak. Haha. Comel betul doctor ni)


Shazika : Ni kenapa kena bukak coli pulak ni. apa kaitan payu dara dengan vagina?

Dr : oh. sebab nak hancurkan lemak kat bahagian payu dara bagi ketulan kat vagina jatuh bila awak kencing esok

Shazika: Mana saya tahu nak periksa diri sendiri. senang cerita saya pergi chek kat HUKM dekat je ngan saya.

Dr : Eh tak payah. hal kecil jek. sekarang try buat. Dr nak tolong kamu ni

Shazika: ye lah
 
Dr : Buat apa Dr suruh

zahara : hhhmmmmmmm haaaahhhhhh

Dr : Eh. kenapa bising-bising tu. siapa ada dekat awak sekarang?

Member-member aku bising gelak-gelak

Dr : ada orang tak dekat awak tak sekarang. awak buat betol-betol tak ni?!

Shazika : ada roomate ngan kawan-kawan lah

Dr : try cari bilik kosong sebab awak nak kena buat pemeriksaan sendiri

Shazika: tak ada bilik kosong lah. jap saya try cari

Setelah bincang ngan member kami sepakat suruh chacha jadi warden tanya hal penyakit aku yang sebenarnya. konfiussss babe.

Chacha: helo. saya warden pelajar yang ada masalah kesihatan tadi. boleh saya tahu apa sebenar penyakit dia sebab dia datang mengadu kat saya nak mintak cuti balik pergi buat medical check up. kalau ada problem pelajar ni kena tahan tak boleh teruskan pengajian

Dr : Warden? dia ni ada masalah dengan vagina dan masalah peranakan..bla bla bla.........

Kami detect gagap jugak ah Dr ni cakap

Dr: Boleh saya bercakap ngan dia sendiri:

Shazika : ye saya

Dr : ok boleh kita teruskan

Shazika : Sekarang saya kat bilik warden ni. nanti sya call lain

Dr : ok. nanti call dr balik yek

Seee? Korang nampak tak apa yang aku nampak? Ya, aku tahu apa yang korang nampak. Korang nampak...
  1. 'Doktor' tu stim. Tapi dia tak tahu nak buat macam mana.
  2. So, dia curi maklumat awek-awek di klinik / hospital.
  3. Dia call family terlebih dahulu untuk kasi nampak real
  4. Buat-buat nampak serious dengan bahasa english - nya.
  5. Gunakan ayat maut "Doktor ni nak tolong awak" bila mangsa tak nak bagi kerja sama.
  6. Kalau korang menolak, dia akan putar-putar belitkan ayat. 
  7. Perdayakan awek untuk buka baju.
  8. Dia akan suruh awek tu buat benda mengarut seperti buat bunyi-bunyi macam moans (Bunyi girl sedang buat seks) dan orgasm (bunyi girl capai klimax).

Heh, benda-benda macam ni laju je korang nampak.

Well, please lah. Pergi jumpa bomoh palsu, then bomoh tu suruh tanggal baju and ajak buat seks dengan alasan nak hilangkan penyakit? Duh, obviously, itu namanya horny-bastard-fake-bomoh. Well bila dah maju, bomoh palsu naik pangkat jadi Doktor palsu. Dr tu suruh buat benda-benda pelik, korang layan kan je? Come on, cari some common sense.

Jadilah seperti dua girl di atas. Sure ramai tak akan tertipu.


76 ulasan:

  1. haha ini macam pon ada ka? super pervert yaww!

    BalasPadam
  2. mmg bustard, bodoh, bongok &^%$$##@! semualah *sanggup bc kes pertama je, yg lain2 xsanggup dh*
    sebenarnya xtahu pn wjud bnd2 camni.
    gila ngeri, kalau aku kena walaupun juz via phone je msti ngs meraung2 + maki2 punyalah org durjana mcm tu. takde faedah kot.
    klu dh gersang sgt pergi kawen lah xpn cri bohsia tepi jln sne! grrr

    BalasPadam
  3. "sebab nak hancurkan lemak kat bahagian payu dara bagi ketulan kat vagina jatuh bila awak kencing esok"
    Alasan apakah ini? XD
    lucu la doktor ni. Haha

    BalasPadam
  4. bahaya siot..dr pun makin canggih skang...haha

    BalasPadam
  5. gila sex la dr. ni.harap2 jangan la ada yg tertipu ngan dr. gila macam ni

    BalasPadam
  6. waahh!! hebatnya manusia zmn skrg nk puaskn nafsu..mcm2 cr,xboleh blah lgsg..dr. bertitle haji pulak tu..ish3..

    BalasPadam
  7. haha.. dr gile ke ape.. mmg tknologi kt m'sia ni dh canggih ye.menakutkan betul

    BalasPadam
  8. sy pon pernah terkena jugak ngan sume ni..sebijik! yang hairan nya, mende ni mesti berkait ngan hosp. kuala terengganu..sy punya kes pon sama, tapi beberapa tahun lepas dah..tak insaf lagi doktor tu rupanya...

    BalasPadam
  9. oh my god.. goyang bayu dara bagi ketulan kat vagina tu keluar masa awk kencing??? Oke...hahahaha...hmm..oke..hahahahaha...waaaaa...x leyh blah~ x tahan..

    Bnayk plak tu org yg hembus nafas..keh3...tp ntah semntra dia duk hembus tuh dktor tu da stim..astaghfirullah..hish..terok3...

    BalasPadam
  10. aduh,sumpah bangang gile mamat tu, guna title doc plak tu. suke suki,aku yang belajar medic tahun 3 ni pun xberani nk guna title tu,sengal gile!!

    BalasPadam
  11. well now we can see that its horny guys n victimised gurls...haha...

    btw...good info..will take precautions.. :)

    BalasPadam
  12. WHAT THE F ? takkan dgr nafas2 tu semua boleh setim ? kelakar lah doktor ni? entah doktor ke tidak!

    BalasPadam
  13. gilaaa la . sampai camtu sekali gayanya .

    BalasPadam
  14. bodo giler babi itu doktor....bengong! agak2 org spital gak ke??

    BalasPadam
  15. kalo org spital, elok ler berhati2...

    BalasPadam
  16. ya ALLAH! Seriously, funny! Punya lah desperate laki2 tu smpai boleh ada idea mcm tu. Buat malu jelah. HAHA~

    BalasPadam
  17. atooiiiii....tergelak sakan aku beb baca nie...aper ke giler ler mamat nie...tak masok akal lamsom..;0

    BalasPadam
  18. sshnya nk percaya dekat org sekarang -,-

    BalasPadam
  19. HAHA cte pasal apa nie? takpaham

    BalasPadam
  20. cam bodoh je dia layan stim. Menyusahkan org,

    BalasPadam
  21. woooo! plis lah doctor oii..nampak sgt tak profesional..

    BalasPadam
  22. serious.. saya penah kena benda yang sama.. exactly the same story.. mmg time tu da menggelabah abes.. last-last call my mom, bgtau..

    yang herannye, saya tak penah buat med check up kat hospital pon.. buat kat klinik swasta..ntah dr mane dia dpt num + num ic skali..

    bapak scary~!!!

    BalasPadam
  23. ahahhaha,ok aku kat mesir nih byk kali dah kene dpt call sex ,ntah mcm mane org2 arab nih slaloo dpt free2 no budak2 mesia kat sini,huuh...tapi die mengarut dlm arab apo aku fahamkan,ada sekali tuh nak dekat pukul 1 pagi arab nih call,die yang beria2 buat bunyi nafas yg euuuuwww,hahaha aku letak phone jauh2 biarkan je bagi kedit die habis,bg die syok sorang2...abes citeer..

    BalasPadam
  24. erghh..
    sadis betul..
    ape ke bodoh+bengap nye lelaki2 tuh.
    -.-

    BalasPadam
  25. ada jugak yg sanggup menyamar jadi doktor. huh! kesian kat doktor2 yang lain, mesti kepercayaan tu dah kurang.. huhu

    BalasPadam
  26. bodohnya jantan miang ni..tampar kang!
    *emosi tiba2*
    hahha

    BalasPadam
  27. huyooo..
    terer benor dr ni..
    hahaha
    xsngka btol..

    BalasPadam
  28. huh ?? camni pn bleh eh ?? huuu merisokn r . .

    BalasPadam
  29. org macam ni tak layan lah weh. kalau aku tak de nye nak habiskan credit call. terus aku g hospital jek. easy! ;))

    BalasPadam
  30. sial la doc ni...xbrenti g ke keje dye ni...ak rase da lame da mende ni. n mmg da rmai terkene pon...plezz pihak berkuasa amik tindakan. t law ank najib yg kene baru thegeh2

    BalasPadam
  31. hahahah, tak boleh bla sangat ni, first time aku baca issue mcm ni in real life ! huu~
    gotta watchout chickaS ! ><
    btw, good job kawan ! :)

    BalasPadam
  32. Uweee !!! Dr tuh tak takut ker?
    Org leh rep0rt p0lis atas daftar nama ph0ne tuh?
    Ker tuh pun simcard curik??
    Ad0iiiii...MANUSIA BANYAK DAH YANG MENTAL !!!

    Thnaks k0ngsi inf00 ^_^

    BalasPadam
  33. real dor. kahkahkahkahkahkahkahkah

    http://ohserius.blogspot.com/

    BalasPadam
  34. lelaki gila..

    member aku pernah hilang bb..then call la no dia nak cari phone balik..dapat lelaki mcm nih..

    tp dia keluarkan bunyi nafas pelik je..takde suara..menakutkan..oh grrrr...

    BalasPadam
  35. orang-orang hospital kot tu..
    tu yg berjaya cilok phone gadis2.
    cett..

    BalasPadam
  36. kawan i penah layan mamat gila seks dalam phone sampai mamat tu orgasm... sedangkan my fren ketawa gelak2 kat living hall.... muahahahaha

    BalasPadam
  37. To all GirL . take care yourself . .

    BalasPadam
  38. HAHAHAHA ! Memang Dr HAJI Abdullah pun . HAJI laa sangat !

    BalasPadam
  39. sanggup berhabis kredit utk buat phone sex. lagi baik dia pegi lorong haji taib je. lagi berbaloi baloi baloi. hahaha


    http://ferrez-blog.blogspot.com/

    BalasPadam
  40. hahahaha..
    oh sini rupanya link tu dtg.
    patut la tbe2 cter ni hangat balik.

    ingtkan sy je yg kena rupa2nya ada lg. harap2 cpt la dia kena tgkp xde la pompuan2 kena lg ngan dia.

    BalasPadam
  41. x creative btol lah org nih.. lain kali nyamar lah jual underwear ke, gym equipment ke..

    BalasPadam
  42. Apa la yg korang susah2 nak layan. Report je polis. Bg no phone yg keluar atas screen phone korang tu. Sekejap kena tangkap. Polis M'sia kan power. Kes selesai cepat je (kecuali Kes DSAI).

    BalasPadam
  43. bangang la doc nie...dah la ngaku dari trengganu~~~ pehal..ak bom gak doc nie lau jumpe~~~

    BalasPadam
  44. huishhhh.... de gak owg yg psyco cmni...mintak juah la....~_~

    BalasPadam
  45. sayang doktor tu laki, kalau pompuan best jugak. lol

    BalasPadam
  46. @shazika : awak memang terbaek sbb xmudah terpedaya..hehe

    @khairul : xsgke cte mcm ni pon ada,,bru taw..so kne waspada la lepas ni..thnks for sharing..

    BalasPadam
  47. hahahaha. mcm2., desperate sgt, pg cari pelacur lah. cm siot jer.

    BalasPadam
  48. kesian kat siapa-siapa yang percaya
    nasib dia tak suruh on videocall ke apa untuk tengok dengan lebih jelas, kononnya "dr nak bantu ni"
    WTH!!

    BalasPadam
  49. ohh yang aku baca kat blog shazika hari tu..

    agak2 no henset pun kena buat private jgk ke nanti..huh

    BalasPadam
  50. giler punya doctor..WTF...

    sdg kan doctor kat hosp i 2..ada yg kakai clubing tak do pon nak men *hentai2 ni...aish..menyampah..

    BalasPadam
  51. bengong sungguh cmni pun ade :)) buat rugi kredit je pegi tepon org :)) google je lah kalau nak pon belambak ada . bodoh jugak DR ni :))

    BalasPadam
  52. but when we are in that kind of situation, we might not be aware of the scam since we're blinded by the so called "health problems".
    anyway, thanks for sharing the info mr. k. lepas ni kena hati2 :D

    BalasPadam
  53. buat malu doctor, mane ade doctor cmnie geramnyeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee. anyway kitaorg klu patient kol2 ngadu saket pun akan suh patient dtg jmpe kitaorg gak xdenye nak interview kol2 nie.

    BalasPadam
  54. Looks like this doctor need to go back to his med school. Dan belajar lagi. Dan belajar lagi. Dan belajar lagi.

    :)

    BalasPadam
  55. dah lame xdpt seks le kottt doc ni..grrrr..rasa nak lempang laju2 doc ni..

    BalasPadam
  56. aq penh kena sbelm ni... ad dr soh aq emms aq pnya bres kat dy sebb kt aq ad sakit... memg begg gler aq... dy cakp dr hos. sg. buluh... kbetuln aq ad cosen dr kat sna... so aq cll la tnya... leps tu dy kantoi ble aq cakp aq da cek kat hos yg dy bukn dr... pasl prank cll 2 pn aq penh kena... hampr stiap malm aq dapt cll dr privt num yg buat bnyi pleq2.. ms mula2 takt gak but leps tu aq buat ta tau... bayg la hmpir stahun aq kn.. kalo aq letk dy stil cll.. aq begg aq angkt cll tu but aq biakn... lantk dy ler na buat ap... tp skarg da ta ad... alhmdullh...

    BalasPadam
  57. aq penh kn cmtu gak sbelm ni... ad org yg mngaku dr.cll suh aq mms aq pnya bres kat dy cz ktnya aq ad prob kat stu... ta silp dy kt dy dr hos sg. buluh... nasb aq ad cosen dr. kat sna... dy kantoi ble aq cakp yg aq da cek kat hos yg dy tu bukn dr yg sbenr... pasl prank cll pn aq penh kena.. bayg la hmpr stiap malm aq dapt cll dr privt num yg buat bnyi2 pleq.. mula2 tu takt gak... but, aq buat ta layn... aq angkt cll tu but aq biakn dy mmbebl snsorg... aq palk sedp tido... hhehheheh...

    BalasPadam
  58. ceitt..merosakkan imej negeri trg jee

    BalasPadam
  59. huhu.. aku bwu terbace p0st ni n mengingatkan kembali peristiwa time aku ngh tggu result spm tahun 2006. aku kene lebey kurang cam dyorang r, dah la time tu abg aku je ade. dye suh aku wat benda2 alah yg gile tu sume, aku ckp taknak then dye cakap "dr nak tlg kamu ni!" sebijik cam ayt di atas. bile aku berkeras lagi, dye boley mtk nak ckp ngn abg aku, nak btaw pblem aku. k0n0nnya dkt breast aku ade ketulan lemak yg bley mnyebabkan cancer. wtf! aku terus letak. seb baek smpt pk, aku tak penah pun g wt medical checkup kt mne2 0spital time tu. huhu. bangang t0l! huh!

    BalasPadam
  60. 0139142784, aku kena kelmarin...
    hotttt

    BalasPadam
  61. mamat ni orang yg sama.....modus operandi sama sampai ke hari ni...so, anyone with me to drag him to the court?...skrg ni dia ada kt area shah alam...

    BalasPadam
  62. adik ak pun penah kene macam ni...sebijik...nama yg sama...kes yg sama..cara sama...smua sama...siap leh sebut nama penuh ngn ic lg...ni no phone doktor gilerk 2 0139974213

    BalasPadam
  63. giler tul org mcm ni

    BalasPadam

  64. Cerita yang bagus.. teruskan..
    Tumpang Iklan
    Abang..cepatlah...
    Dah tak tahan ni..erm
    >>>Baca Sini Kalau Berani!<<<

    BalasPadam
  65. RENEW ROADTAX DAN INSURANS SECARA MUDAH
    ONLINE MELALUI TELEFON SAHAJA
    SEMUANYA DI HUJUNG JARI.

    RENEW ROADTAX ONLINE JE SEKARANG!

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.