Sabtu, 19 Mac 2011

Awek Tu Tak Lawa, Tapi Ramai Lelaki Mengorat. Kenapa?

Assalamualaikum


Happy day, human. How are you today? Oh ya, like I care.

Okay fine. Of course lah I care. Lagi pun, apalah blog hina ini tanpa kehadiran korang yang gedik-gedik sekalian.

Bytheway, recently, aku ada banyak soalan yang berkaitan dengan beza antara awek comel, awek cantik, awek manis dan awek muka innocence. Tapi, aku bab nak listkan gadis-gadis comel ni lah yang aku malas sikit. Maklum lah, perempuan zaman sekarang ni ramai sangat yang comey-comey. (Peh-lis)

But, there is something yang lagi penting dari comel dan cantik dan whatsoever. What? Duit? Yes, duit tu amat penting. Tapi dari segi fizikal, yang penting adalah Sex Appeal. Yes, Sex Appeal.

Sex Appeal? What the fuuu is sex appeal?
Sex appeal ni kalau korang guna Google Translate, dia akan kasi result yang berbunyik "Daya Tarikan Kelamin." Wait... What the fuuu is daya tarikan kelamin? Errr, errr okay fine lupakan.

"Weh tengok perempuan tu. Dah la tak comel, tak ada kening, then hitam pula tu. Tapi apasal ramai yang suka kat dia ek?".

Actually, sex appeal ni adalah benda yang orang lain nampak kat korang yang membuatkan korang nampak menyenangkan / sweet / menarik. Dan ini tak bermaksud ianya sama dengan sexual attraction. Atau dengan kata lain, korang tak perlu jadi comel dan seksi untuk ada ramai boyfriends serta skandals. Yes, ianya bermaksud korang tak comel secara fizikal, tapi korang ada something *wink wink* yang membuatkan korang special dan di gilai ramai.

"Naik sial market mamat tu selepas nyanyi kat Battle Of the Band semalam"

Pada beberapa tahun lepas semasa di Battle Of The Band, ada la seorang mamat ni yang kalau nak kata handsome tu, memang tak ah. Rambut pulak mengerbang macam afro. Tapi dia boleh bawak lagu screaming tanpa rasa kekok. Dan keesokkan harinya, aku dengar budak-budak perempuan cakap pasal mamat tu seperti "Weh, tu lah abang yang nyanyi semalam kan. Tak handsome tapi nampak sweet je" Well, korang rasa, kalau dia tak pamerkan suara dia di Battle Of The Band di hari sebelumnya, ada tak awek yang akan cakap macam tu? No way, babes. No way. Tapi now, just because dia tonjolkan bakat dia, dia secara automatik mendapat a wink-wink yang tak ada kat orang lain.

Tell me more about the wink wink!
Sex appeal work with "Beauty is in the eyes of beholder." Maksudnya, lain orang, lain pendapat dia tentang kecantikan dan daya tarikan korang.  Korang tak perlu jadi cantik untuk dapat suami yang handsome. Korang tak perlu pakai baju jarang-karang untuk cari pak we yang gatal. Korang just need some Sex Appeal.

"Sometimes, people are born with some sex appeal."

Pernah tak korang jumpa someone yang nak kata lawa, tak ada lah lawa. Comel pun tak der sangat. Kalau yang lelaki tu, handsome pun tak. Tapi rasa macam nak tengok je muka dia. Tengok sekali tak puas. Tengok dua kali pun tak puas gak. Rasa macam... macam nak tatap lama-lama ah muka dia. Bak kata orang tu Cinta Pandang Pertama lah kononnya. Ya, this is sex appeal. Kadang-kadang, orang tu nak kata dress up pun tak. Suit up lagi lah tak. Rabut messy je. Pakai seluar season. Tapi bila tengok, rasa macam... tertarik kan? Well that is natural sex appeal.


So yeah, anda tak lawa, tak comel, tak handsome dan tak ayu. So what? Well, don't give a shiii. Why? Because Sex Appeal come to the rescue! This sex appeal gonna brings you your So Called Prince Charming. And who ever he is, you gonna love him.


Okay then. Now tell me how the fuuuu can i have that Sex Appeal?
Guess what. What? Yeah. Hampir semua orang ada sex appeal (except me). Dan ianya tak datang dengan kecantikkan. Screw the face. Screw your face. Lagi pun, cantik tak cantik ni semua korang yang kasi grade, kan? "Perempuan tu comel, lelaki tu handsome". Tu semua korang yang tentukan sendiri. Korang kan suka grading dan judging people. Tapi dalam dunia ni, tak pernah wujud pun standard untuk seseorang tu mendapat title Cantik atau Comel serta Handsome, kan?

So, this is why korang akan rasa pelik bila "Weh, aku rasa aku lawa, comel. Tapi kenapa tak ada sorang pun nak tackle aku?" Yup, because you are beautiful and that is the only thing you got. Yup yup. You got nothing special except for some well-shaped-face with some high-cheek-bone.

For example, Qi atau pun di kenali sebagai Qushairi Mohammed Razali (Chi). Korang kenal tak mamat ni? Dia dulu pemain drum band OAG. Dia juga hero dalam siri drama Blogger Boy. First time aku kenal mamat ni, adalah masa dia dalam Destinasi Bajet. Abang aku layan gila citer Destinasi Bajet ni. Sampaikan dia buat perangai nak tiru Qi ni melancong tanpa hala tuju yang hanya berbekalkan sedikit duit. Then Qi ni baralih ke Field Trip USA. Seriously aku suka cerita Field Trip USA ni.  Dan yes, gaya dia yang selamba, sempoi dan low profile membuatkan rancangan yang ada muka dia akan menarik ramai orang. Bukan je orang ramai yang akan tertarik. Malah,Yuna pun tertarik.


So, how the hell dia boleh tarik ramai orang dengan muka dia? Yes, dengan sex appeal yang dia ada. Try ah tengok gelagat dia. Style dia. Cara dia bercakap. Cara dia merapu dan macam-macam ah. Semuanya adalah awesome.

Fine, dude. Then tell me what shhhhhtt I need for my sex appeal. 

Attitude & Body language.
Di UiTM Lendu dengar cerita awek-awek di sana comel-comel semuanya. Dah la comel, gebu pula tu. Dan andaikata, masa tengah makan, a bunch of awek-awek comel tengah bergossip (Girlsss biasalah *rolling eyes*). Masa tengah gossips tu, sure akan gelak-gelak sakan dah macam attention whore dah diaorang semua. Dan most of the boys, aku boleh bet yang rata-rata akan tak suka kat that type of girl. Ya, dan ini bukan pasal dalaman semata-mata.

Andai kata that girl tu muka biasa-biasa. Dah la muka biasa-biasa, penakut, kat dahi pulak ada dua bijik jerawat. Tapi dia lone ranger. Pakaian pula biasa-biasa je, tak over, tapi kemas (or uniquely selekeh) . Tak bergantung pada orang lain. Makan pun sorang-sorang. Itu membuatkan aku rasa that type of girl abit special sebab lain dari orang lain. Serta unik. Aku suka that type of girl. Dan bila pandang je, rasa macam nak pandang lagi. Tak tahu lah kenapa. Rasa tak puas je nak pandang. Why? SEBAB SHE GOT PLENTY OF UNEXPLAINED SEX APPEAL.


Tapi, variable ni bergantung kepada benda-benda lain yang kecil seperti cara berdiri, cara berjalan, cara bercakap, cara makan, cara ignore haters, cara pukul lelaki gatal di celah kangkang dan everything. EVERYTHING. And yeah this sex appeal is way much more than so-annoying first impression. Screw the first impression. Saying "It's my first impression on you" is just another way to start up your grading session.

Self love & Self confident.
For your information, I got no self confident and Im not really love my self. But why the hell we must love ourself? Sebab dari situ lah kita boleh EARN some confident. Someone (Lelaki) with high confident akan mudah di sukai ramai di tambah pula dengan perangai dia yang perasan bagus dan sarkastik.


Lagi pun, bila korang ada high confident, secara automatiknya korang akan ada eye contact bila bercakap. Plus,  high confident akan membuatkan korang lagi tenang. Kan? Well, macam mana nak tackle awek comel kalau tak tenang. Kan?

Outfit & Appearance

"Adakah bila seseorang tu badan dia ber- BMI 21 dia akan surely dapat title seksi? "
"Adakah bila dia ada extra large assets of 'spect mata' di dada dan pinggang seperti kerengga, dia akan dapat title badan paling menarik? "

Oh nonono. No way. Ini bukan maksud aku dengan sex appeal. Your assets won't give you much sex appeal than you expected. Begitu juga dengan muka. Adakah bila seorang awek ni putih, gebu, dahi licin kalis rintangan angin, mata besar dan pendek, dia akan mendapat title comel? YA! Errr... I mean, maybe ya. Tapi... tapi.. erm.


Aku kasi contoh. Di tempat praktikal aku, ada seorang kakak comel baru masuk ke department aku. Umur dia 24 tahun. Muda lagi. Kakak tu bukan slim. Kakak tu chubby gila. Memang chubby. Kalau kira BMI, rasa nya boleh cecah 28-30 kot. Tapi, dia super duper cute. Cara dia bercakap, cara dia merapu dan semua ah. Memang menarik. Dia masuk je kilang tempat aku praktikal ni, semua lelaki tanya, "Weh siapa kakak comel pakai baju hijau tadi? Dah kahwin ke belum?" Dan start dari hari tu, dia mendapat title Kakak Comel dari semua para lelaki yang ada kat situ. She got high confident yang tak over, nice looking dan macam-macam lah even dia chubby gila. That is how sex appeal works. Tapi, ianya datang dengan high confident. And thats the biggest problem right now.

So how the fuuu nak tahu if someone got this Sex Appeal?
Aku tak pasti samaada sex appeal ni boleh di nilai melalui level macam mana atau pun tak. Tapi apa yang aku tahu, bila seseorang tu ada sex appeal yang tinggi, korang akan tertarik dengan dia. Kalau korang duduk di depan mall yang crowded, orang yang ada sex appeal yang tinggi adalah orang pertama yang korang akan nampak dan tertarik. Seriously, that is sex appeal. Something yang berfungsi sebagai magnet.

"You know you did not have enough sex appeal when you can't flirt.
"Sex appeals, the things that make you special."

Apa yang aku tulis di atas, adalah based dari apa yang aku baca dan yang aku tahu. So, kalau korang tahu lebih pasal ni, feel free to clear it out.

So girls, aku rasa tak payah lah korang nak buat list "Ciri-ciri my Prince Charming". Aku tau perempuan suka buat benda-benda girly (geli) macam ni. Sebab once korang dah jatuh cinta, korang dah tak akan pedulikan list korang tu.

Juga, jangan lah fikir sangat pasal korang comel atau pun tak comel. Well, all of you are beautiful with your own way. WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake.



131 ulasan:

  1. panjang plak entri kau hari ni k..hehe..

    BalasPadam
  2. mungkin ko kata ko takda sex appeal... tapikan.. blog neh banyak sex appeal. hehe.

    BalasPadam
  3. Pnjg gle, penat bca. But u got the point there.. XD

    BalasPadam
  4. kalau saya nak cakap saya cute boleh lah kan?hehehehhe :P :P

    BalasPadam
  5. mnx izin share some points from this blog ea..i love this!<3

    BalasPadam
  6. this is just great,K.
    ko da bg a bit confidence utk org2 xcantik macam aku

    at least semua org ada klebihan masing2.
    kita xnmpak,maybe akan ade seseorang yang nampak

    BalasPadam
  7. wohohoho..
    bro..
    i loike u entry...
    aq stuju gila..
    tapi tu la..
    aq ganas je aq rasa...
    tapi bila aq tnye dak2 laki yg rapt ngn aq..
    diarng ckp aq x ganas..
    haish...

    tp pape pon best..

    BalasPadam
  8. haih betullah. to a certain extent, cantik/handsome tak bermakna apa-apa pun. macam semalam aku pergi dinner ada lah one band ni main. ahlinya junior2 fac jugak. tapi semalam, diorang nampak extra menarik. bila diorang start perform pergh terus rasa macam diorang HOT GILA WOHH! padahal duduk sekelas je kengkadang. takde rasa apa-apa pun tengok muka diorang masa tu. haha

    BalasPadam
  9. seseorang itu cukup hanya perlu kelihatan bersahaja utk menarik minat jantina berlawanan. tak payah berpura2...just be yourself

    BalasPadam
  10. fiiiiirst!waaaa your post this time sooo cool!thumbs up man! and its so true! :D i hope i got plenty of sex appeal hahaha KIDDING but chyeahh (: but even if u got plenty of sex appeal, it can't work if there's no one to see you :/

    BalasPadam
  11. thumb up dude!!
    not just 1,but all thumbs i have.. so there are 4 thumb up for u..
    bhahahaha!

    BalasPadam
  12. yess byk skandal:P

    btw baru taww qi tu ngn yuna. gossip2 nie. haha.

    BalasPadam
  13. ayat last tu memang dalam maksud dia. :D

    BalasPadam
  14. hahaha..aku memang like la entry mr.k ne..sex appeal is needed to in order to make a good realtionship,rite mr.k?

    BalasPadam
  15. thumbs up!
    seriously suka entry ni:)

    BalasPadam
  16. hahaha..aku memang like dengan entry mr.k ne..sex appeal is needed in order to make a relationship, thats rite mr.k?

    BalasPadam
  17. Setuju sangat. Kalau ada benda ni, yang tak comel hakiki pun jadi comel

    BalasPadam
  18. quite agree with u.dlu time aku nk kapel msti aku mtk pndpt kwn2.ade skali tu kwn2 ckp 'eh hnsemlah,go on lah ngn dia' ble aku dah go on mmg celaka lah resultnye..alih2 kna dump.pastu aku serik n aku decide seniri my bf wlaupun rmai ckp kitorang xpdn.tp bg aku dia unik in his own way.
    *eh terjiwang lak kt sni.hahaha

    BalasPadam
  19. kebabooo~

    anda terbaik, mr K.

    terbaik :)

    BalasPadam
  20. ya! aku setuju part jatoh centa dgn bukan list2 yg dibuat tu.. ada boys yg buat aku tertarik kat dorang x punya ciri yg aku anggap cool dlm idup aku.. Heh!

    p/s: Actually aku ada capture gak yg relationship qi and yuna tuh.. hahaha.. ingt nak letak kat belog tp malasssssssss......... qi comel loh..

    BalasPadam
  21. panjang weyh entry ko kx ni...perli ke?
    btw...nice info...cool stuff...:P

    BalasPadam
  22. moral of the story:Mr K takde aweks (selain Lisa Surirumah,Hamis Zalikha and seumpamanya)sebab dia rupa ada tapi takde sex appeal?o_O?agree or not?

    BalasPadam
  23. ehh..suke.serious suke bace entry ni.huhu. dan ianye buat sy makin nak tau lebih lanjut sal sex appeal nie. ;)

    err..tang confident tu mmg sentap gila.huahua. me,,,sangat x konfident dgn diri sendiri...x tau camne nak tingkatkan keyakinan diri . mungkin rasa rendah diri tu dtg bila kita sedar kelemahan diri kita,terutamanya dari segi fizikal....;)

    BalasPadam
  24. uikkk.. panjang bebenor entri kamoo mr k.. hehe..

    err.. nice entri for sharing..gud job.. tapi cik pulau tak terlibat dalam kerja listkan ciri2 my prince charming tu.. lalala~ ^^,

    BalasPadam
  25. love it... hoho... am i the 1st?? hahaha..

    BalasPadam
  26. yeah,,bak kata org,, kentut busuk pon bole jadi wangi kan,, penarik mcm2 dlm dunia ni,, even yang durian yang busuk dan tempoyak pon bole kata sedap dimakan,, HAHA..

    SEX APPEAL.. kadang2 bau juga penarik gk kn,,huu,, bau laki.. bau girl,, euww,, somhow.. attraction,,HAHA

    BalasPadam
  27. adeh..panjang la plak...hahhaa..mesti ko bengang kan..entry pendek org komen..entry pnjng org komen..xpe..yg penting ko best...haha

    aku ada bnyk mende nk tanya ko..nanti kalau ada masa aku tanya ikut fb...hahaha...^__^v PEACE~

    *owhhh..gedinya aku!haha

    BalasPadam
  28. suka n3 nie. :)

    paling suka :
    because Allah makes no mistake. ^_^

    BalasPadam
  29. kah kah kah .
    terbaik entri ini . even pjg gila :)
    good job bro

    BalasPadam
  30. tersenyum je bace ni.. xtau knape..haha..

    BalasPadam
  31. setiap org ada kelebihan dan kekurangan masing2 kan.. =)

    BalasPadam
  32. fuh~ aku pon rsa aku xda sex of appeal! hahaha

    BalasPadam
  33. entry best..even panjang, tp x bosan bce..^_^

    BalasPadam
  34. n3 panjang dan padat.
    suke.
    mrk x de sex appeal?huhu..

    girly jg geli?ermm

    BalasPadam
  35. hahaha. part last tu beshhh! =)) prince charming list? haha bullshit laa kalo ade list mcm tu! aku tak pernah ade pon.

    BalasPadam
  36. ok entry kali neh aku ske...
    this explain y i pnh ade bf...
    hahah...
    sbb aku pon tertanya2 gak la mcm mana aku boleh ade bf...
    dahla perangai aku cam ade kawasan angin rintang gitu...

    kwn aku pnh selambe je ty kt aku..
    nape aku cantik tp xde org nak...tp ade kwn aku xcantek pon ade bf *sambil julingkan mata kat aku...

    bukan jeling ok...julinggg...
    *peh sakit hati aku..
    dah bye

    BalasPadam
  37. tibe2..da lame jd silent reader..terasa mahu mengomen..hehe..entry anda menarik perhatian ku..hua3..sex appeal..yup..buat seseorang tue nye level of confidence giler tinggi..first time jumpe pun da leh renung mata org..da cam kwn lame...super ramah la..huu..shuke2~~
    ak ad sex appeal x??? kikikiki

    BalasPadam
  38. entri yg sgt2 menarik..love it..:)

    BalasPadam
  39. great entry la mr.K.....
    tbe2 trase yakin je bile bace entry mr.k ni.. hehehhe... yes, sex appeal sangat important.... hihi.. ^_^

    BalasPadam
  40. heyy. u told that u dont have any sex appeal. BUT. do u know that sometimes your writing makes peeps attract 2 you.. saya suka baca!

    BalasPadam
  41. this entry is awesome. enough said.


    i'll save this page, and read it again and again and again. thank you. :)

    BalasPadam
  42. "WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake."

    like this much :))

    BalasPadam
  43. hello mr K!!
    suka giler entry ni tau..huhu
    yup, we all beautiful in our own way bcoz Allah makes no mistake..

    BalasPadam
  44. muka biasa-biasa, penakot, kat dahi ada dua bijik jerawat, lone ranger, pakaian biasa biasa, makan sorang sorang.

    demn. taktau la. aku terasa btoi dengan ayat yang ni. ko pnah jumpa aku kat mana mana ke weh ?

    hahax. nice one !
    boleh ak kata ko punya blog ni memang ada sex appeal. heheh.

    BalasPadam
  45. waw...this entry was great! :)
    aku ada kawan-kawan yang mcm ni...diorg tak la hot mcm miss world but they got many scandals!
    tp yg x syok nya lps tu diorg berlagak la...show off dpn member2.. aku pun pelik sbnrnya, cmne diorg blh jd centre of attraction padahal klw knl diorg betul-betul...huh! only god knows...*diorg hipokrit actually...
    perhaps this what we call sex appeal? hmmm...

    BalasPadam
  46. sumpah ! i like entry nieh !

    suka sangat lha !

    BalasPadam
  47. love this entry vewy muc! (^_^)
    tmbh confident aq..
    so! thnx.

    BalasPadam
  48. huhu yeah suke entry ni... lepas bace entry ni i jadi lebih confident...

    BalasPadam
  49. bro.. 1st tyme komen lps lama stalk blig ni... aku suka ayat akhir ko tu.. kita semua cntik coz Allah makes no mistake.. hati aku terjentik ngn ayat 2..

    BalasPadam
  50. The way you are
    The way you are
    Girl you're amazing
    Just the way you are

    Bruno Mars^^

    BalasPadam
  51. awesome gilak entry ko. nice XD
    and it's so true!

    BalasPadam
  52. blog mr.k ada sex appeal nya sendiri..

    hahaha baru paham asal aku takde balak... semuanya takde kot.. orang nak flirt saje2 je test market dorang

    BalasPadam
  53. mr K . your writing is really something. I cant be more agree :) beautiful, lawa, comel, tak semestinya muka putih gebu, takde cela, mix, badan lawa. sex appeal ada peranan juga :D

    BalasPadam
  54. @Budi - Mesti la panjang. Sebab ada orang bising. HAHA.

    @Jard - Blog je ada. Orangnya tak ada.

    @Baby - Thank you. Penat membaca, maksudnya tak best lah baca kan?

    @Amira - PERASAN. ;)

    @Bella - Share2. Ada tu, aku ambil dari member2 gak.

    @Hafiza - Tapi orang tak pernah kasi confident kat aku. Dang.

    @NN - KAN KAN?

    @Fatt - Thats the problem.

    @Crimson - Someday, they will.

    @Mish - Thank you :)

    @Sayang - Hurm, rasanya, sex appeal penting masa permulaan je.

    @Ika - Mesti kau comel kan. ;)

    @Sarah - Ya ke? Hehehe. Follow my twitter.

    @EMI - Agreed.

    @Putra - Nope.

    @Pipi - Yup, bau pun boleh jadi. HAHA.

    @Bella - Tu lah pasal. Entri pendek kata tak puas baca. Entri panjang kata bosan baca. Malas ah nak tulis dah.

    @Siti - Haha. Kau sepak je dia. Bising betul dia.

    @Ecah - Sex appeal kita, kita boleh nilai sendiri based on pandangan orang lain.

    @Syahira - Yup, im aware about that.

    @Najmah - That is really something to me :)

    @Yaya, Anonymous & Misz - Never and never will. :)

    @Lila - Sure.

    @Sue - Of course.

    @Shazana - Biasanya, lelaki aware kalau perempuan tu perangai plastik. Dan lelaki tu mungkin just nak test market kot.

    BalasPadam
  55. pjg gila entry der..
    aku bca x hbh..
    x larat..
    meleret2..
    hahaha

    BalasPadam
  56. oh.. baru faham.. bagus la entri ni.

    "WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake". wohh. ayat paling best untuk harini.

    BalasPadam
  57. i'm the kind of girl of likes to eat alone,so do i have the sex appeal?haha

    ''Juga, jangan lah fikir sangat pasal korang comel atau pun tak comel. Well, all of you are beautiful with your own way. WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake.''

    now that's very sweet :D

    BalasPadam
  58. KHAIRUL! :)

    this is ways above awesome!

    two thumbs up!

    BalasPadam
  59. bes r entry ko nie. xde yg xbes la. =)

    tp en, ko mst gedik2 gak kan? hahaha.

    BalasPadam
  60. baca-baca ni, terus dapat self-confidence sikit. sikit jelah. tapi ayat ni :

    "You know you did not have enough sex appeal when you can't flirt."

    spoil lah. ilang berterbangan balik semangat epal tadi. ya, i cant flirt huwaaaa..

    takpe.

    "WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake."

    so, epal santek la kan? kan? kann?? ;)

    BalasPadam
  61. aku penah jumpa kot girl camni
    bkn nak kata dia x cantik, tp dia punye peminat kalah perempuan cantik, dan mmg aku kagum woo.

    dan yg pasti bukan aku
    T.T

    BalasPadam
  62. ayat last tu. Allah menjadikan makhluknya sebaik-baik ciptaan. :D

    BalasPadam
  63. totally 100% agree... lain orang lain cara.. hahha
    anyway just pilih yang sedap mata memandang not bukan yang orang lain suka.. hahaha

    BalasPadam
  64. haha, suka point point kt sini :D

    BalasPadam
  65. yurn ske bace ntry awk nih..bermakne seh...ermmm..baru yurn tahu..nak ske org tak semestinyer dengan rupe paras..tapi dengan peribadi..yes..yes...

    BalasPadam
  66. fuuuuhhhh akhirnya sampai jugak ke bawah. entry yg pnjg. buat research ek?? hehe.

    BalasPadam
  67. i like...sgt3 stuju ngan entry kali ni..hehhehe..peminat qi jugak...dia sgt sempoi dan simple...hehehhee... =P

    BalasPadam
  68. terbaek... dpt plenty of info abt tis... hohoho

    BalasPadam
  69. eerrrmm...bkn ke awek muka innocence sama ngan awek muka cute??hehehhee...

    BalasPadam
  70. thanx mr k..ill keep ur blog in view..zackzuhairi jtuh no ntah ke bape dah..hehe

    BalasPadam
  71. alorrrhhh.. entry panjang giler.. comment pon panjng giler.. redah 4 kaki baru sampai kat bawah yg nak dicomment.. huhuhu.. xde ape yg nak dikomen pon sebenarnya, but it nice.. appriciate your entry..

    BalasPadam
  72. nice...haha..1st time dgr psal sex appeal..;D

    BalasPadam
  73. soooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo MEANINGFUL !! :')

    BalasPadam
  74. i like this entry . bnyk yg sy dpt. best ar MR.K

    BalasPadam
  75. ini entry mmg meningkatkan self esteem aku n level confident aku..tanx!..hope anda bahagia slalu=)

    BalasPadam
  76. kadang aku tgk laki dia skit punya hensem.isteri dia kureng lawa.dan sebaliknya.itu ke sex appeal?

    BalasPadam
  77. love this entry sooo much! ^.^

    pernah gak alami sex appeal ni with a few boys, which my fren said dia biasa2 je.. but 4 me, ada something interesting pasal dorang..

    qi memang 'something.' first tengok muka dia kat destinasi bajet. masa tu memang rasa dia tak hensem pun, but sweet. cara dia handle rancangan tu..hmm sweet? tak tau la tapi there's something about him yang interesting.. ^.^

    BalasPadam
  78. Aweks-aweks UiTM lendu hott ?!! ..bhahah .. you gotta be kiddin me,meh dtg faculty Art N design UiTM shah alam ..baru boleh kata hott ! aku ex student UiTM lendu , they oulls konon hott tp not natural hott ..kt UiTM shah alam , ko nk cr awek muka sebijik cm yuna plus lg cun n puteh melepak version pon adee..im just sayin :)

    BalasPadam
  79. love diz post...thanks..menaikkan my self confident..sbb sy tergolong dlm golongan yg chubby2..tp xcomel..haha...

    tp suka sgt diz post...
    by da way..keep it up...

    =)

    BalasPadam
  80. ermmm....aku rase la,ko ni pelik la...ko lg suke duk usya aweqs yg duk sorg2,mkn sorg2...ish100x...pelik Ooooo.... 4 star 4 this entry....

    BalasPadam
  81. A'ah a'ah Qi tu macam sempoi gila eh apsal komen pasal Qi ni -___-"

    Okay bye.

    BalasPadam
  82. Like usual, love your words, your style. Demmit!! :)

    The best author ever :)

    BalasPadam
  83. i love it ! nice :)

    BalasPadam
  84. waahh.. bes! aku nie x pnah pon kapel2 bab aku nie x pcaya dri n aku anggap bla jer kapel nnti,pndgn org tntg aku tak okey.. huhu.. sjak2 nie aku ska kat mmat sorg tuh bab dye suuwiit kot.. hehe.. n aku tpikir gak,aku nie klau glak mmg thap gban,so mcam mna aku nak ngorat abg cnior tuh.,., hehe :D

    BalasPadam
  85. uitm lendu?pnah g sne ke?

    BalasPadam
  86. tahniah.
    suka ar entri ni.
    tulis la lagi.

    BalasPadam
  87. your sex appeal is the mysterious in your writing. this entry means so much. your the other side's sex appeal, i guess i knew already what is it. :)

    BalasPadam
  88. wanita hiasan dunia......... means, wanita semuanya cantik. ada ka orang guna benda tak cantik jadik hiasan????

    lelaki hiasan..................... eh, tadak!!! he he......

    (bukti kekonfidenan diri yang tinggi. ha ha.....)

    BalasPadam
  89. kau mmg terbaik mr K.:)
    entry punye pjg tapi sumpah tak bosan.bagus!

    BalasPadam
  90. gile best ini entry! manthop!! tetibe aku rasa level of confident aku tinggi! muahahahahahahahahahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  91. ade gak kes cmni kt U aku..
    dah la tak lawa,
    gedik plak tu,
    suke selongkar loker org tanpa kebenaran..
    tp ramai giler peminat...
    aku dok heran ape yg dak laki pandang kt muke die..hahaha
    nak kata body cun,
    cun lagi body aku.
    wakakaka
    LULZ

    BalasPadam
  92. sgat bes entry ni... menambahkan confident aku.. well done mr K

    BalasPadam
  93. thanks mendapat info baru..=)

    BalasPadam
  94. agk mnarik entry nie.. btw, i xde la snaraikan laki2 charming ni, prinsip i pakai rembat je mna yg i nak..
    haha! sng kan! (gurau2)

    BalasPadam
  95. "Because Allah makes no mistakes"...luv it.

    BalasPadam
  96. mntak share... this entries full of info... tq...

    BalasPadam
  97. is sex appeal a form of talent? tell me whot you think :)

    BalasPadam
  98. dr silent reader trus rse nk comment. hehe btw Gudjob Mr K. setuju dgn isu kali ni. stp org ada tarikan yg trsendiri even cara korg bejalan pon ble bwt org trtarik. :)

    BalasPadam
  99. thanx 4 giving me a bit self confident...
    u really have sex appeal.. =)

    BalasPadam
  100. agreed...! once u fall in love, d list will be ignored completely...=)

    BalasPadam
  101. "WE ALL ARE BEAUTIFUL. Because Allah makes no mistake."


    :)

    BalasPadam
  102. Thnks MR K..like sgt entry yg nie. Saya tercari2 jwpn knape rmai laki yg senang falling in love ngn sy..now i know sbb sy confident in my way walaupun x cantik n cute.. tp yg ending lg sy suke, yes, when we love someone kite akn lupekn sume yg kite inginkn...hehehe..thnks a lot..

    BalasPadam
  103. It'd be great kalau semua orang fikir "WE ALL ARE BEAUTIFUL". Tapi kebanyakan orang tak fikir camtu.

    BalasPadam
  104. "You know you did not have enough sex appeal when you can't flirt.
    okay... a little bit confuse here.s0rry sbb tnye s0klan pelik ni but,it's not like i can't flirt..tapi,most of the time,setiap kali llaki nk flirt ngn aku mmbuatkan keinginan utk memangkah 'ayat' beliau sampai k.o@seangkatan dgn nye(tak kpd semua boyz).pendek kata,aku tak suka bdak lelaki flirt ngan aku.so,does it mean dat i cann0t flirt or wat??

    BalasPadam
  105. kau memang terbaek!!!! yup!
    faktor 'x' tu yang buat 'someone' macam magnet! plus,ALLAH never make mistake..apa2 pun just jadi diri sendiri n rasa selesa dgn diri sendiri..

    BalasPadam
  106. Aku pernah jatu cinta. Dan orang tu jauh berbeza dengan list yang aku buat. Terua aku buang list tu. Sebabnya bila dah cinta, terus aku terlupa dengan list yang aku buat tu.

    BalasPadam
  107. wow...!hensem giler abg yg pakai spec tu..emmm..mesti wajah mr k macam tu kan..kan..kan? ke tidak..tapi, memang best ar n3 nieh..i like..:)

    BalasPadam
  108. Semua entry awk menarik untuk dibaca :)
    btw sy student uitm lendu :)

    BalasPadam
  109. 2017 dan entry you sangat best.. I always have those kinds of questions, and you elaborate it very well. Thumbs up 👍👍

    BalasPadam
  110. saya tak lawa and dpt pkwe boleh tahan hensem tp saya pun pelik kenapa dye boleh terima saya.

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.