Jumaat, 30 Julai 2010

Di Saat Aku Mencintai mu.

Assalamualaikum 

Touching lah lagu ni. Dah nak nangis dah.


Dadali - Disaat Aku Mencintaimu lirik.

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta.............




15 ulasan:

  1. well, at least, liriknya nice..

    =)

    BalasPadam
  2. like this song. org indo eh yg nyanyi?

    BalasPadam
  3. Cis. Tembak tepat ke ulu jantung.
    blah la.

    Baik gua layan lagu kebangsaan! (eh? Emo plak! :p)

    BalasPadam
  4. Kau patut sertakan cerita bersama dengan setiap lagu yang kau promo...

    BalasPadam
  5. nice song..
    nak nanges jugak lah..

    BalasPadam
  6. eeei..eeeii..

    sikit-sikit nak nangis.

    geli. geli.

    BalasPadam
  7. lagu ni pon best..

    'kimia_melda ahmad'

    lagu lama tp layannnnn..

    :)

    BalasPadam
  8. pehh..lagu tachin gile..

    aku dah emo abes dah ni..huh

    BalasPadam
  9. bila lelaki malu-malu kucing nak ngaku diri sendiri jiwang . ginie ah .

    hehehe :)

    BalasPadam
  10. sangat suke..
    evryday dgr lagu nie pown x busan..
    lagi2 lagu nie cam sesuai jew tuk dri ini..heh.. =.="

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.