Jumaat, 30 Julai 2010

Di Saat Aku Mencintai mu.

Assalamualaikum 

Touching lah lagu ni. Dah nak nangis dah.


Dadali - Disaat Aku Mencintaimu lirik.

Mengapa kau pergi, Mengapa kau pergi
Di saat aku mulai mencintaimu,
berharap engkau jadi kekasih hatiku,
Malah kau pergi jauh dari hidupku,

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Menyendiri lagi, Menyendiri lagi,
Di saat kau tinggalkan diriku pergi,
Tak pernah ada yang menhiasi hariku,
Di saat aku terbangun dari tidurku,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencintai dirimu,
Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta…….

Semoga engkau kan mengerti,, tentang perasaan ini
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta
Maaf sungguhku tak bisa, untuk kembali padamu
Maaf ku telah terbuai, akan indahnya cinta

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku,
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta,

Aku inginkan diri mu, datang dan temui aku
Kan ku katakan padamu, aku sangat mencinta.............




15 Comments:

Kimmy berkata...

well, at least, liriknya nice..

=)

noor afzan berkata...

leleh habis daa..

lia berkata...

like this song. org indo eh yg nyanyi?

Adjeng Puteri berkata...

Cis. Tembak tepat ke ulu jantung.
blah la.

Baik gua layan lagu kebangsaan! (eh? Emo plak! :p)

Mohd Adziim berkata...

Kau patut sertakan cerita bersama dengan setiap lagu yang kau promo...

Aya de Luna berkata...

nice song..
nak nanges jugak lah..

.s.o.f.i.a. berkata...

tangkap leleh ah!!!!

CIK FAYYAD berkata...

eeei..eeeii..

sikit-sikit nak nangis.

geli. geli.

ms shiya berkata...

lagu ni pon best..

'kimia_melda ahmad'

lagu lama tp layannnnn..

:)

nasrultukiman berkata...

pehh..lagu tachin gile..

aku dah emo abes dah ni..huh

Lee Zha berkata...

nice song

:)

kecewakh anda?

sueRAFE berkata...

bila lelaki malu-malu kucing nak ngaku diri sendiri jiwang . ginie ah .

hehehe :)

*L0vE? berkata...

sweetnye lagu ni!!
:-p

Pika Pom Pom berkata...

mr K yg jiwang ;)

Tanpa Nama berkata...

sangat suke..
evryday dgr lagu nie pown x busan..
lagi2 lagu nie cam sesuai jew tuk dri ini..heh.. =.="

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger