Jumaat, 16 Julai 2010

Lama, Tapi Masih Di Layan.

Assalamualaikum

Hari ni hari jumaat. So, macam biasalah aku kena menjadi abang mithali mengambil adik-adik aku yang gedikgedikgedik yang dok kat pelusuk dunia. Selamat layan. Esok aku balik Melaka. Internet tak ada. So, mungkin dah tak boleh update.


Lirik Lagu Cukup Indah - Alif Satar

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Korus
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai



4 Comments:

nursarah berkata...

kebetulan, aku baru je diperkenalkan dgn lagu ni malam semalam. kawan aku lelaki suh dengar kata best.

mmg dah agak lama. tapi aku je yg tak amik tau lagu2. ekeke

wawan berkata...

lagu ni sangat sweet! saya sangat suka =)

WZulhilmi berkata...

Sekali pandang ingatkan aziz satar yang nyanyi.. Terkojut sekejap.. hahaha..

CIK FAYYAD berkata...

ni lagu..
untuk gf kau ke?
sape nama dia..
yg berlakon dlaam cinta tikar sejadah tu.
hehehehe

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger