Lama, Tapi Masih Di Layan.

Assalamualaikum

Hari ni hari jumaat. So, macam biasalah aku kena menjadi abang mithali mengambil adik-adik aku yang gedikgedikgedik yang dok kat pelusuk dunia. Selamat layan. Esok aku balik Melaka. Internet tak ada. So, mungkin dah tak boleh update.


Lirik Lagu Cukup Indah - Alif Satar

Tak pernah aku jauh darimu
Meninggalkan cinta kita
Tak pernah aku meluka hatimu
Perasaan dan jiwamu
Segalanya telah ku serah
Hanya engkau terindah

Korus
Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Tiada yang lain selain dirimu
Kekal tinggi di hatiku
Tiada pengganti yang mampu ku cari
Yang secantik diri kamu
Cinta ini untuk dirimu
Rasa ini untukmu

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai
Ku tahu kau mahu ada di hati
Untuk didampingi untuk disayangi

Hanya kerna kau yang cukup indah
Untuk dimiliki dan untuk dicintai



Ulasan

nursarah berkata…
kebetulan, aku baru je diperkenalkan dgn lagu ni malam semalam. kawan aku lelaki suh dengar kata best.

mmg dah agak lama. tapi aku je yg tak amik tau lagu2. ekeke
wawan berkata…
lagu ni sangat sweet! saya sangat suka =)
WZulhilmi berkata…
Sekali pandang ingatkan aziz satar yang nyanyi.. Terkojut sekejap.. hahaha..
CIK FAYYAD berkata…
ni lagu..
untuk gf kau ke?
sape nama dia..
yg berlakon dlaam cinta tikar sejadah tu.
hehehehe