Selasa, 4 Mei 2010

Musim Lagu Indonesia Dan Berakhir. Mari Layan Lagu English.

Assalamualaikum

Sejak bulan lepas, entah kenapa aku asyik rasa macam nak dengar lagu indonesia je. So, aku download hampir 200 lagu indonesia yang berada di carta lagu indonesia dan selepas download, aku dengar satu-satu. Yang tak best, automatik aku delete.

Tapi itu bulan lepas. Dan aku sebagai lelaki yang mudah bosan, kini aku baru perasan ada banyak lagu-lagu best dari luar negara. So aku collect semua lagu-lagu yang berpotensi atau yang tengah hot. Dan taste aku bukan lagu-lagu macam Imma Bee atau ganre Wondergirls.

Lets check it out.

1. Nothing on You - B.o.B (ft. Bruno Mars)




2.  Yesterday - Toni Braxton (ft. Trey Songz)



3. OMG - Usher ftWill. I. Am. (Rasa macam tengah tengok bola bila dengar lagu ni)


4. Don't Stop Believing - Glee Cast



Lagu ni dah lama. Aku ingatkan suara latar dia perempuan yang bunyikan. Rupa-rupanya lelaki. Dan.. Cara dia nampak agak lemah lembut gemalai. Aduhh. Video yang aku kasi kat atas adalah version cover. Ada lagi satu version dia berduet dengan perempuan. Terbaik ah.

5. Tie Me Down - New Boyz


12 ulasan:

  1. Glee cast the best!!
    cerita pun best jugak!

    BalasPadam
  2. hahh new boyz??

    ko da try lagu What you waiting for by mizz nina? best seh..local artist feat international artist..

    BalasPadam
  3. @Arabella - Lagu tu aku da pernah post selepas dalam 3-5 hari lagu tu kuar.

    BalasPadam
  4. ohhh.. layan.. music best di petang hari... :)

    BalasPadam
  5. lagu yg glee cast tu mcm best je.

    eyy, yg nyanyi tu semua org yg sama kan?

    BalasPadam
  6. corrections = Muzik lagu Indonesia DAN Berakhir = DAH BERAKHIR

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.