Khamis, 6 Mei 2010

Ip Man 2 vs Iron Man 2 vs The Losers

Assalamualaikum

Tadi aku keluar ke bandar melaka. Hajat nak tonton first tayangan. Tapi rupa-rupanya silap tarikh untuk filem horror. Damn.

So, kita orang decided untuk menonton filem yang agak lama keluar yang bertajuk The Losers. And you know what, The Losers is a REALLY-REALLY great movie. Sebuah movie yang ganas, kejam, stylo dan bersama lawak yang sarcastic gila dari mula hingga akhir penceritaan. Memang terbaik. Cerita bunuh-bunuh tapi sarcastic. (bukan lawak bodoh).

Dan seperti Iron Man yang di adaptasi dari comic, The Losers pun sama. The Losers adalah keluaran DC comic.

Dan selepas keluar, aku jumpa beberapa kawan yang lain. Katanya, Iron Man 2 agak tak best dan bosan ceritanya. Ip Man 2 pula, agak menarik. Tapi aku masih tak ada kesempatan untuk menonton Ip Man 2 sebab tengok cerita The Losers. Tapi tak menyesal. The Losers is highly recommended. Cerita aksi tembak-tembak bunuh-bunuh. And God, i love the sniper.

Well, try download di internet. Mungkin dah ada DVDrip.

Bagi korang, dari dua minggu lepas, apa movie yang best yang korang dah tonton? Don't say it is Iron Man 2. I heard lots of 'boring' for it.


20 ulasan:

  1. pasan x status kat facebook?

    ip man 2 lot lot lot better than ironman 2
    hhuhuhuhu

    BalasPadam
  2. cerita action ni mmg xkena dgn jiwa.1 pn xrase tringin nk tgok.hoh

    BalasPadam
  3. the losers best kan kan?
    jensen kelakar gile
    ip man & iron man belum tgk lagi
    huhu

    BalasPadam
  4. I dah gi tgk Iron man 2 - takdelah boring sgt - it just okay :) I love it. I know IP man best according to my friend la. And I rasa mcm nak pi tgk citer The losers since u ckp BEST.

    BalasPadam
  5. 3 movie terbaik





    ip man - aku berlakon

    iron man - aku juga

    the losers - aku ketuanya... aku jugak..











    haiiisshhhhh...............








    >>_________________________<<

    BalasPadam
  6. Haha~
    mofasad , kau memang comel . Semua kau je berlakon.

    Kick Ass antara filem terbaik yang aku tengok untuk tahun ini.

    BalasPadam
  7. @Joe - Aku prasan. Sebab tu la aku tak tengok Iron Man 2. =)

    @Milli - Kau patut tgk cerita Bounty Hunter nanti. =)

    @Hazzy - Ya. Tak sangka aku cerita dia best gila

    @Bspotgirl - Ya. Kau patut tengok.

    @Farid - Ya. Semua kau.

    BalasPadam
  8. when in rome! cite die sweet~ tp ko layan ke cite cam2 mr k?

    BalasPadam
  9. aku pergi melaka lepas xjadi nak g makan ikan bakar aritu..dan aku tengok citer iron man 2 walaupon pade mulenye aku xnk tengok sbb aku ade dgr2 org ckp citer tu xbest..

    tetapi..

    oke jer..best gak ahhh..naseb baek xikut cakap orang..
    tengok sendiri baru tau..jgn dgr ckp org..

    p/s:aku brckp drpd pengalamn aku sndiri,heh..hahaha~

    BalasPadam
  10. dh lme x lyn muvie....tp x sabar nk tgok d las song, dear john, shrek happily ever after


    huhu...totally out of question

    BalasPadam
  11. tak tengok ip man

    tapi ironman memang agak bosan sikit

    BalasPadam
  12. @Adziin - Aku tak suka cerita genis macam kick-ass mcm tu.

    @Gincu - Kalau dah movie genre cam 500 days of summer, a walk to remember dan the notebook aku layan, apatah lagi cerita tu. Oh, btw, Bounty Hunter should be great.

    @Ira - Pengalaman kau tak best. HAHA

    @Yana - Dear John punya DVDrip dah kuar. Kau boleh download kat Katz.cd je. Tak pun torrent.

    @Wanie - Yup.

    BalasPadam
  13. ip man 2 best dr iron man 2!
    sokong2!
    hhehehe

    BalasPadam
  14. belum tengok iron man 2 tapi dah tengok ip man 2

    serious, tak rugi tengok ip man 2, ceritanya memang best sangat, kelaka pon ada

    secara keseluruhannya, zati bagi 5 bintang untuk ip man 2
    heee ;)

    BalasPadam
  15. i think iron man 2 was awesome =)

    BalasPadam
  16. personally aku rasa ip man2 lagi best dari iron man2
    serious,korang x kan bosan
    banyak improvement yang dorang buat dari ip man pertama
    boleh kata every 15minute ada action
    storyline pun best
    jd mmg sangat recommend korang g tgk!

    BalasPadam
  17. IP MAN is the best setakat ni.
    tp loosers tu mcm, err tk berapa nk best kot. sbb masuk2 cerita da start 30 min. -_-''

    BalasPadam
  18. citer ip man 2 mmg best. perghh. ms tgk tu rasa, saat tu juga nak belajar wang chan ke apa nama seni pertahankan diri tu. ish.

    BalasPadam
  19. aku nengok The Lossers....mcm ko kate....best giller....duk gelak je aku sowg...klu kat umah mmg da golek2...hrp duk pawagam jew...bhahahahhahahahaha

    BalasPadam
  20. iron man 2 is the first muvi i watched wit ma bf...next day...i broke up wit him

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.