#WW Wondering Wednesday : Mind Blown

Assalamualaikum

Photobucket

 Gambar ni membuatkan aku terfikir selama satu minit. Damn... -,-


Ulasan

cik athirah :) berkata…
kreatif , dan buat aku terfikir selama 100 minit . duhh ,
iela_fadila alias berkata…
haha,ok,sesuai sgt dgn WW
ternyata ko masih cepat dr aku , pasal ko pikir seminit , aku pikir lebih dari itu -_-"
noname berkata…
Aha..sometimes problems stick with us like hell..agree?
^^nu[dd]yra^^ berkata…
mmbuatkn ku terpk jugk ;)
hasyikin ismail berkata…
erm.. try berfikir,, tp xdpt.. huhu..
CassiaSiamea berkata…
boleh pakai ke ni??
Red berkata…
apa yang ko terfikir.?
cimOt berkata…
bijak!!!
Topek berkata…
apa yang ko fikirkan ?
(: f-a-r-h-a-e :) berkata…
terbaik~~ haha XD
| Irfan Roslee | berkata…
singgah kejap.
update lg mr K.

http://ahm-irfan.blogspot.com/2011/06/seksi-ke-cantik.html
rekbing berkata…
sial. gambar si malaun ni je buat aku gelak berdekah-dekah. hahaha!
kesumaharyani berkata…
sumpah kreatif nak gerakkan sampan tu. setengah minit hahaha XD
Bella Bell berkata…
errr... =.=
Aflina Affandi berkata…
LOLOLOLOL~ baru je reblog ni semalam.
Nurul berkata…
hahaha bijak lah dia ni !
belog amiyo berkata…
damn! sangat kreatif.
Hush berkata…
bot akan terbalik kalau magnet tu saling menarik.

tu yang aku faham.

satu minit je ke berfikir?
aku amik masa setengah jam kot.
nampak no aku lampi.
ak amat phm gmbar nihh..
guna otak nk bagi bot jln~~
atok berkata…
apekah? heh
Mr K berkata…
Aku ambil masa 1 minit je tuk fikir. Selebihnya aku pi google.
Mila Ahmad berkata…
bole pakai kew?beralun kemain lagi air 2...mcm laju jewk pergi bwk bape km/j 2 hahaha...
[muaz] berkata…
kreatif, namun sememangnya tidak logik! *boleh jawab dengan cepat sebab dah pernah terfikir dengan sangat lama HAHAHA*
Puan Capa berkata…
aku lnsg tak faham..amik masa berjam2 fikir
mengkudu berkata…
x leh pkir..
ble bca cmment2 yg ada...ooooooo..awat lembap bbeno aku nih...=..=
Terompah Merah berkata…
mmg bijak!




http://ikotsukanaktulis.blogspot.com/
Aman Ibrahim berkata…
aku masih berfikir~
miss'ENH berkata…
alaaa..nape ta paham ni?

:(
Amy A. berkata…
forever alone?.. bo0obo0oobbbb
aQel berkata…
ini sgt menarik!
tapi ada maksud tersirat ke di sebalik gambar ni? perkataan problem tu. is it trying to tell us that we can never run away from problem(s)? problems are to be solved.

hehe..
KincinX berkata…
wauuu, penemuan saintifik abad ke 21...

kincinx.blogspot.com
noorul berkata…
problems part of our life.
^_______^
Cik Miera Aziz berkata…
Hahah. Seminit dah paham. Tu pun lepas baca komen2 kat atas, and buat analisa. LOL!
zey berkata…
wow. kewl yaww!
EZAN IDMA berkata…
haha ;p gmbr magnet
tieyka berkata…
when one is astonished by another smartness or when one's mind is so confused by stupidity,the mind is then blow to smithereens....:)
FasiHaH SupiaN berkata…
aku buka pukul 1:44 smpi akrg 1:47 masih berfikir...
ARC™ berkata…
xlogik sbb magnet atas tu yang akan tertarik kat magnet bawah bukan sebaliknya haha
AzwanRamli berkata…
hahakaka.... hidup adalah tempat utk menyelesaikan masalah.1 minggu berfikir...
anis aniesa berkata…
masalah mmg wujud dlm hidup kte..mcm tu ke?aku pon lampi gamaknya...=='
laskar pelangi berkata…
kreatif! HAHA;D


berfikir 63saat
syafinajohari berkata…
mmg ble gune ek cara nih..... ble wt ak t'fkir2 smpai fabu mggu dpn
thE tWo SisterS berkata…
de guna magnet tu utk gerakkan bot.

amik mas 10 saat je kot aku pikir.
Solihin Zubir berkata…
ahahaha.. cool!
FARAH IZWANI RAMLI berkata…
jap tengah fikir lagi ni.
apakah?
Cik Su Life Cycle berkata…
huyooh.. cik su masuk MLM juge.. MLM herbalife.. haha.. tapi tak de la cam yang tersenarai.. malas nak promote lebih2.. kalau produk tu sendiri bagus, insyaAllah ade orang nak beli.. tak payah tipu2 dan auto bagai bagai..
Azwn Abd berkata…
dia pakai tali ke besi dkat hujung magnet depan tu. kalau tali sure dah melekat dah. haha.
eyjalukman berkata…
asal laa hrini baca entry mr. K bnyk yg nightmare ? lol
Araaaa berkata…
Tak boleh fikir langsung
Tanpa Nama berkata…
mnentang hukum fizik...huhu
dydy berkata…
terase nak cuba buat ini =)
Tanpa Nama berkata…
Cecube cecube.. !!