Rabu, 29 Jun 2011

#WW Wondering Wednesday : Mind Blown

Assalamualaikum

Photobucket

 Gambar ni membuatkan aku terfikir selama satu minit. Damn... -,-


57 ulasan:

  1. kreatif , dan buat aku terfikir selama 100 minit . duhh ,

    BalasPadam
  2. ternyata ko masih cepat dr aku , pasal ko pikir seminit , aku pikir lebih dari itu -_-"

    BalasPadam
  3. Aha..sometimes problems stick with us like hell..agree?

    BalasPadam
  4. erm.. try berfikir,, tp xdpt.. huhu..

    BalasPadam
  5. apa yang ko terfikir.?

    BalasPadam
  6. singgah kejap.
    update lg mr K.

    http://ahm-irfan.blogspot.com/2011/06/seksi-ke-cantik.html

    BalasPadam
  7. sial. gambar si malaun ni je buat aku gelak berdekah-dekah. hahaha!

    BalasPadam
  8. sumpah kreatif nak gerakkan sampan tu. setengah minit hahaha XD

    BalasPadam
  9. LOLOLOLOL~ baru je reblog ni semalam.

    BalasPadam
  10. hahaha bijak lah dia ni !

    BalasPadam
  11. bot akan terbalik kalau magnet tu saling menarik.

    tu yang aku faham.

    satu minit je ke berfikir?
    aku amik masa setengah jam kot.
    nampak no aku lampi.

    BalasPadam
  12. ak amat phm gmbar nihh..
    guna otak nk bagi bot jln~~

    BalasPadam
  13. Aku ambil masa 1 minit je tuk fikir. Selebihnya aku pi google.

    BalasPadam
  14. bole pakai kew?beralun kemain lagi air 2...mcm laju jewk pergi bwk bape km/j 2 hahaha...

    BalasPadam
  15. kreatif, namun sememangnya tidak logik! *boleh jawab dengan cepat sebab dah pernah terfikir dengan sangat lama HAHAHA*

    BalasPadam
  16. aku lnsg tak faham..amik masa berjam2 fikir

    BalasPadam
  17. x leh pkir..
    ble bca cmment2 yg ada...ooooooo..awat lembap bbeno aku nih...=..=

    BalasPadam
  18. mmg bijak!




    http://ikotsukanaktulis.blogspot.com/

    BalasPadam
  19. alaaa..nape ta paham ni?

    :(

    BalasPadam
  20. forever alone?.. bo0obo0oobbbb

    BalasPadam
  21. ini sgt menarik!
    tapi ada maksud tersirat ke di sebalik gambar ni? perkataan problem tu. is it trying to tell us that we can never run away from problem(s)? problems are to be solved.

    hehe..

    BalasPadam
  22. wauuu, penemuan saintifik abad ke 21...

    kincinx.blogspot.com

    BalasPadam
  23. problems part of our life.
    ^_______^

    BalasPadam
  24. Hahah. Seminit dah paham. Tu pun lepas baca komen2 kat atas, and buat analisa. LOL!

    BalasPadam
  25. when one is astonished by another smartness or when one's mind is so confused by stupidity,the mind is then blow to smithereens....:)

    BalasPadam
  26. aku buka pukul 1:44 smpi akrg 1:47 masih berfikir...

    BalasPadam
  27. xlogik sbb magnet atas tu yang akan tertarik kat magnet bawah bukan sebaliknya haha

    BalasPadam
  28. hahakaka.... hidup adalah tempat utk menyelesaikan masalah.1 minggu berfikir...

    BalasPadam
  29. masalah mmg wujud dlm hidup kte..mcm tu ke?aku pon lampi gamaknya...=='

    BalasPadam
  30. kreatif! HAHA;D


    berfikir 63saat

    BalasPadam
  31. mmg ble gune ek cara nih..... ble wt ak t'fkir2 smpai fabu mggu dpn

    BalasPadam
  32. de guna magnet tu utk gerakkan bot.

    amik mas 10 saat je kot aku pikir.

    BalasPadam
  33. jap tengah fikir lagi ni.
    apakah?

    BalasPadam
  34. huyooh.. cik su masuk MLM juge.. MLM herbalife.. haha.. tapi tak de la cam yang tersenarai.. malas nak promote lebih2.. kalau produk tu sendiri bagus, insyaAllah ade orang nak beli.. tak payah tipu2 dan auto bagai bagai..

    BalasPadam
  35. dia pakai tali ke besi dkat hujung magnet depan tu. kalau tali sure dah melekat dah. haha.

    BalasPadam
  36. asal laa hrini baca entry mr. K bnyk yg nightmare ? lol

    BalasPadam
  37. mnentang hukum fizik...huhu

    BalasPadam
  38. terase nak cuba buat ini =)

    BalasPadam
  39. Cecube cecube.. !!

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.