Aku Cuma Nak Bagi Tau 21 : Cinta

Assalamualaikum



"Cinta susah nak datang. Cinta juga sukar diperolehi. Tetapi sekali kita dapat cinta yang sukar diperolehi itu, ianya amat susah untuk pergi.

Tapi kan, sekali cinta yang susah nak diperolehi itu pergi, perh, pedih sial."

Nice quote and saying, Z. Anyone?

Ulasan

meo berkata…
love's suck?
Kimmy berkata…
Hah!
Kalau cinta yg susah diperolehi itu pergi, bukan setakat pedih, tapi akan ingat sampai mati...

p/s : rasenye aku pn sdg alami pkare yg same skarang..aish..
FarhanaDr berkata…
Cinta yang memang betul cinta mmg sukar datang dan perolehi.. Hmmmmm.. Peritnya, harap ku tak rasai..
Mr K berkata…
@Meo - Love was made that way
CAHAYA berkata…
bila dapat senyum sampai telinga. bila hilang nak senyum pun rasa kena seksa.
joegrimjow berkata…
joegrimjow like this


;)
'AQILAH berkata…
cinta pada manusia memang rumit...
beloglala~ berkata…
kalau ade lelaki yg kecewa kerana perempuan pasti juge ade perempuan YG kecewa kerana lelaki..
maknanya semua sama sahaja;DD
jadi harus bertahan tidak kira lah kita lelaki atau perempuan..
go go go;DD
kalau bahagia itu ade ianya pasti ada suatu hari nanti..insyaALLAH K
harus kuat semangat dan bersabar;DD
**ini katakata insan yg patah hati**
H A H A;dd
Kap berkata…
cinta pedih wa cakap lu..
korek hidung nikmat ;)
Hana Kimi berkata…
aish!
mr K, skrang nieyh kau jd mat jiwanglah plak.
nape?
baru clash ngan mak we? ;D
noor afzan berkata…
kalau boleh tak nak jadi camtu..
tapi kalau dah tertulis takdir begitu.
mungkin dialah yang terakhir..=)

no one can replace him..
been there before. tapi alhamdulillah ia kembali. kalau betul cinta itu untuk kita, dia akan kembali, insyaallah.
et berkata…
saket.perit.xmahu dah.serik.
YanaYeir berkata…
x penah rase lgik...i mean mcm tat quote...hehhe
.::WaNiE::. berkata…
errrrrr ..cinta tu mmg lumrahnye gitu ek? tidak boleh tidak, pasti ditinggalkan/meninggalkan
cik EPAL berkata…
cinta? cakap pasal cinta. sampai bila bila pon tak kan habis. apa guna kita hidup tanpa cinta. ecececeh :D
Tanpa Nama berkata…
z tuh mende>?
Lilianna Mardiana berkata…
bg sesetengah org, cinta yg mudah dpt, mudah jemu kot, haha, better cari yg susah.
drkcrmsn berkata…
"Love hurts but sometimes it's a good hurt And it feels like I'm alive"
- Incubus - Love Hurts