Isnin, 15 Februari 2010

Aku Cuma Nak Bagi Tau 21 : Cinta

Assalamualaikum



"Cinta susah nak datang. Cinta juga sukar diperolehi. Tetapi sekali kita dapat cinta yang sukar diperolehi itu, ianya amat susah untuk pergi.

Tapi kan, sekali cinta yang susah nak diperolehi itu pergi, perh, pedih sial."

Nice quote and saying, Z. Anyone?

20 ulasan:

  1. Hah!
    Kalau cinta yg susah diperolehi itu pergi, bukan setakat pedih, tapi akan ingat sampai mati...

    p/s : rasenye aku pn sdg alami pkare yg same skarang..aish..

    BalasPadam
  2. Cinta yang memang betul cinta mmg sukar datang dan perolehi.. Hmmmmm.. Peritnya, harap ku tak rasai..

    BalasPadam
  3. @Meo - Love was made that way

    BalasPadam
  4. bila dapat senyum sampai telinga. bila hilang nak senyum pun rasa kena seksa.

    BalasPadam
  5. cinta pada manusia memang rumit...

    BalasPadam
  6. kalau ade lelaki yg kecewa kerana perempuan pasti juge ade perempuan YG kecewa kerana lelaki..
    maknanya semua sama sahaja;DD
    jadi harus bertahan tidak kira lah kita lelaki atau perempuan..
    go go go;DD
    kalau bahagia itu ade ianya pasti ada suatu hari nanti..insyaALLAH K
    harus kuat semangat dan bersabar;DD
    **ini katakata insan yg patah hati**
    H A H A;dd

    BalasPadam
  7. cinta pedih wa cakap lu..
    korek hidung nikmat ;)

    BalasPadam
  8. aish!
    mr K, skrang nieyh kau jd mat jiwanglah plak.
    nape?
    baru clash ngan mak we? ;D

    BalasPadam
  9. kalau boleh tak nak jadi camtu..
    tapi kalau dah tertulis takdir begitu.
    mungkin dialah yang terakhir..=)

    no one can replace him..

    BalasPadam
  10. been there before. tapi alhamdulillah ia kembali. kalau betul cinta itu untuk kita, dia akan kembali, insyaallah.

    BalasPadam
  11. saket.perit.xmahu dah.serik.

    BalasPadam
  12. x penah rase lgik...i mean mcm tat quote...hehhe

    BalasPadam
  13. errrrrr ..cinta tu mmg lumrahnye gitu ek? tidak boleh tidak, pasti ditinggalkan/meninggalkan

    BalasPadam
  14. cinta? cakap pasal cinta. sampai bila bila pon tak kan habis. apa guna kita hidup tanpa cinta. ecececeh :D

    BalasPadam
  15. z tuh mende>?

    BalasPadam
  16. bg sesetengah org, cinta yg mudah dpt, mudah jemu kot, haha, better cari yg susah.

    BalasPadam
  17. "Love hurts but sometimes it's a good hurt And it feels like I'm alive"
    - Incubus - Love Hurts

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.