Ahad, 27 Disember 2009

Aku Cuma Nak Bagi Tau 17 : Lelaki Sentiasa Loser.




Lelaki sentiasa loser.

Lelaki, bergaduh/bertumbuk dengan perempuan.
"Kau bergaduh dengan perempuan? Kau ni loser lah. Dengan perempuan pun nak bergaduh.

Lelaki bergaduh/bertumbuk dengan perempuan dan menang.
"Kau tumbuk perempuan sampai pengsan? Kau ni loser lah. Dengan perempuan pun nak bertumbuk."

Lelaki bergaduh/bertumbuk dengan perempuan dan kalah.
"Kau bertumbuk dengan perempuan tetapi kalah? Kau ni loser lah. Dengan perempuan pun boleh kalah."

Memang tak adil ah


Comment Here

13 ulasan:

  1. hahaha..sebab..perempuan disayangi :)

    BalasPadam
  2. btter thn dayus kn..da nama nk pukui2 pmpn watpe

    BalasPadam
  3. hehehe.. jangan laa gaduh ngn pompuan.. baru tak loser.. lalala~

    BalasPadam
  4. so what. hidup bukannya adil sgt ;)

    BalasPadam
  5. hye! plz vote me kat

    http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

    no.3 ANNURAIN tq!

    BalasPadam
  6. HAHAHAHA..apa2 yg laki buat..semua loser yeak??

    ermm..thanks for sharing..:)

    BalasPadam
  7. haha!
    betol sgt =)
    tp lelaki xselalunye loser pon..
    kdg2 aje..

    BalasPadam
  8. mr k yg lukis ke tu? ha ha x de keje. kaki pompuan tu mcm aiskrim cone je ak nengok.

    BalasPadam
  9. 1'st time rasa jadi laki2 ni susah...

    BalasPadam