Aku Cuma Nak Bagi Tau 17 : Lelaki Sentiasa Loser.




Lelaki sentiasa loser.

Lelaki, bergaduh/bertumbuk dengan perempuan.
"Kau bergaduh dengan perempuan? Kau ni loser lah. Dengan perempuan pun nak bergaduh.

Lelaki bergaduh/bertumbuk dengan perempuan dan menang.
"Kau tumbuk perempuan sampai pengsan? Kau ni loser lah. Dengan perempuan pun nak bertumbuk."

Lelaki bergaduh/bertumbuk dengan perempuan dan kalah.
"Kau bertumbuk dengan perempuan tetapi kalah? Kau ni loser lah. Dengan perempuan pun boleh kalah."

Memang tak adil ah


Comment Here

Ulasan

azmalina berkata…
HAHA. kesian lelaki. ngeng~
enyheartsdiamond berkata…
hahaha..sebab..perempuan disayangi :)
Aminah berkata…
btter thn dayus kn..da nama nk pukui2 pmpn watpe
Jard The Great berkata…
ehehehe..... ko bukan loser...
piNky LuCiA berkata…
hehehe.. jangan laa gaduh ngn pompuan.. baru tak loser.. lalala~
Fina berkata…
so what. hidup bukannya adil sgt ;)
anN berkata…
hye! plz vote me kat

http://shawlsayucinta.blogspot.com/search/label/contest

no.3 ANNURAIN tq!
M O N I C A berkata…
HAHAHAHA..apa2 yg laki buat..semua loser yeak??

ermm..thanks for sharing..:)
ayu berkata…
haha!
betol sgt =)
tp lelaki xselalunye loser pon..
kdg2 aje..
call me far berkata…
mr k yg lukis ke tu? ha ha x de keje. kaki pompuan tu mcm aiskrim cone je ak nengok.
alie berkata…
1'st time rasa jadi laki2 ni susah...