Selasa, 8 Disember 2009

Im In A Really-really Bad Situation


Bad situation.

Ya. Aku dalam stuasi teruk sekarang ni.


1. Masalah blog.

Bila aku domainkan blog aku, semua komen-komen hilang. Tapi bila aku buang balik domain tu, komen-komen tu ada balik. Tapi juga, komen-komen selepas aku letak domain pula hilang. Baca banyak2 nanti korang akan faham.

2. Masalah Domain.

Aku ada masalah dengan domain. Aku tak boleh view blog apabila masukkan domain. Dan masalah ni adalah masalah chipsmore. Sekejap ada sekejap tak ada. Dan masalah aku rasa macam tak akan habis.

Dan memandangkan aku tak ada basic dalam benda-benda domain ni, aku jadi blur habis. So memang banyak lah aku berbalas-balas email dengan pihak domain hosting ni. Dan aku rasa pihak tu pasti dah naik bengang dengan aku. Percayalah banyak gila. Dan ayat-ayat pihak domain tu macam tahan marah je. Ada sekali dia tulis " I hope you know what you are doing....". Ya aku tau aku salah. Tapi tak semua.

Aku perlukan someone yang tahu untuk bimbing aku.


3. Result final exam sem 3

Hari ni, result keluar. Wish me good luck. I really need it. Really. Sebab ada sesetengah orang dah dapat surat berhenti. Jangan tanya aku siapa. Ia rahsia. Aku just harap result aku cukup makan sebab aku sedar yang aku tak study sangat sem lepas.

I am a dead meat....Help me God.


Comment Here

21 Comments:

milimilo berkata...

aik,kire ko balik ke blogspot balik ke ape..all the best for result..hope xdpt DDL C=

M O N I C A berkata...

jgn stress2 sgt k??n good luck..:)

Sharinginfoz berkata...

good luck.....

kalau free mintak issi survey.. thanks...

http://sharinginfoz.blogspot.com/2009/12/jom-survey-nuffnang.html

KizZ berkata...

Aduh,kiz pun tak reti bab bab domain nie...kalu yang bese2 bolehlah...sorilah ya..Um,Kiz doakan semoga dapat pointer baik OK..

'AQILAH berkata...

uh...ku yg bace pun pening. good luck!

notso_violet : seindah bunga seri pagi berkata...

komen2 tuh nanti boleh kumpul heh.

tak pun ko copy past balik haha.

okay2 tak membantu. wish u luck. len kali study betul2 yer.

Lady Dyla berkata...

Gud luck~~~~

Bedah nama yang 'cool' berkata...

mana nak check result?

cacah berkata...

yang sekejap ada sekejap takde tu bukan chipsmore la...itu choc fudge...

:)

rathiqah azmira rosli berkata...

tahu takpe.smlm try bukak blog kau tp tak dpt

sarah al -idrus berkata...

kerol, jgn aa stress2. okay? hope nnti suma ok. good luck for ur result too!

enyheartsdiamond berkata...

hey3..my result x kuar ag pon..
today nk bukak ecitie..lembab sial!!!
ahhhhhhhh!

Just_najmiE berkata...

good luck for ur result.. (^^,)

i clicked ur nuff..

Primadona69 berkata...

eleh..
ingatkan masalah pe ar td..
setakat masalah cmni..
tak payah nak pening kepala ar wei..
cube ko pikir..
ko jd ayah or mak ko yg pening mencari duit..
utk kasi kat ko tu..
lg pening..
"where's money is everything!"
hahahahah
;p

pensil patah berkata...

cacah>>haha

Mr K berkata...

@All - My resut is damn so teruk and I really frustrated right now........

Afyy (: berkata...

Jangan risau. Aku pun teruk.

EykaHamasuba berkata...

im really really really in a bad situation juge. sepp sket! ketuk monitor! hahaha

blogresipi.com berkata...

pernah pening dua minggu lepas waktu setup blog kat serverfreak. mujurlah diaorang banyak support dan bersabar dengan karenah kami.

hopefully masalah saudara dah selesai. kalau belum boleh cuba install semula. :)

nursarah87 berkata...

susah gak ada domain sendiri..huu

cam mana result, ada gempak?

Dak Wan berkata...

"Whatever u do, do your best" and at least u are doing it....rite?

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger