Selasa, 6 Oktober 2009

Khidmat Masyarakat untuk Budak-Budak Micet.

BitDefernder terbaik. License expired in 13900 days. =)

Baru-baru ni aku tengok banyak betul dak-dak Micet ada prob ngan laptop. Dan rajin pula diaorang gi hantar kedai kasi repair padahal format je. So, aku rasa ianya suatu yang membazir. Jadi, dengan FREEnya, aku sudi untuk memformat laptop korang ( kepada Windows 7 Ultimate x86bit) + Bit Defender Total Security 2009/ 2010 (Full version-Update hourly) . Aku guna BitD, sampai sekarang tak pernah prob. Dah nak dekat dua tahun. Tak perlulah bunyi kuda mengarut yang menyakitkan hati macam antivirus yang 'satu' tu. Stakat bunyi virus detected yang gempak tapi tak leh block virus tak guna juga.

Bukan selalu aku buat baik.

9 ulasan:

  1. tomoro.some of mestech's students will go to micet;)

    *but im not included..
    sobsss*

    BalasPadam
  2. budak micet je ker?
    khidmat masyarakat tuk warga blogger x de ke bro..?

    BalasPadam
  3. aku bukan budak micet..tp aku nak ko tolong aku boley???

    BalasPadam
  4. bagus. kalau hard disk crash ko buat free tak? kalau free aku hantar kat ko. haha.

    BalasPadam
  5. aku nak post ltptop member aku kt ko utk ko formatkan leh x? laptop dia hang smlm lepas cucuk pendrive aku. pastu g format aku yg bayar.. adei

    BalasPadam
  6. meh datang tolong gua handle 2 makmal kompiter ni...

    BalasPadam
  7. @Eny - Jgn risau. Kau tak rugi apa2 pun. =)

    @Irah- Baru doe.

    @Afzan- Kene bayar.

    @Chokio - Selagi kau perempuan, aku akan tolong.

    @Fifi - Kau bernasib malang doe

    @Jo - Gua nak jadi manager 1 makmal.

    @Edy - Boleh je. Mintak lah nnt.

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.