Rabu, 21 Oktober 2009

Apa yang Pembaca Aku 2

Apa yang dieorang search untuk sampai ke blog aku.

Aku tak faham. Apa yang penduduk di Malaysia search kat intertnet dan jumpa blog aku sebenarnya? Balik-balik dieorang search nama awek aku, Zatul Iradah. Yang tak tahan ada yang search "Miss Zatul Iradah punya Friendster". Ingat Zatul aku tu nak tulis nama betul ke? Ish. Dunggus Chikaku betul. And ingat dia tu nak ke main Friendster. Tak remaja langsung ah main friendster. Lain lah kalau main Facebook. Baru remaja. Well, harap-harap, Miss Zatul kasi aku lulus math dengan cemerlang untuk sem ni. Aku tak nak lah disebabkan sayang, dia kasi fail math aku semata-mata nak jumpa aku lagi sem depan dalam kelas repeat.

Apa yang dieorang search untuk sampai ke blog aku.

Berikut adalah benda-benda pelik yang Malaysian search guna Google/Yahoo untuk sampai ke blog aku;


1. Kenapa perempuan nak kahwin, tapi tak nak nikah?
Aku tak pasti siapa yang search ni. Tapi yang aku pasti, orang yang search ni amat bagus sebab boleh bezakan antara kahwin dan nikah. Kadang-kadang, couple-> kahwin ->nikah. Atau kadang-kadang couple -> kahwin then tak nikah. Bak kata orang touch and go.

2. Normalkah lelaki yang sudah bercouple mesej kawan perempuan?
Ya. Normal. Kalau tak, macam mana nak cari spare part?

3. Awek lebih tua 4 tahun.
Siapa yang search ni? Ada masalah ke dengan awek yang tua dari bf? Tak puas hati cakap, kita settle.

4. Kenapa lelaki kena reject.
Kau patut baca majalah Maskulin or Remaja doe. Selami diri gadis. Selami apa yang mereka suka. Tapi ingat, macam lelaki la juga, lelaki sebelum jumpa awek, bajet lah nak list nak couple ngan perempuan cam ni or cam tu. Mesti dara apa semua. Last-last bila dah suka, dara atau tak tak tak jadi hal lah. Dah suka nak bt camna.

5. Kenapa lelaki tua memilih perempuan muda.
Men's life start on 30. Or, korang boleh tengok sini kenapa lelaki tua kahwin perempuan muda.

6.Apakah maksud 'rebound relationship'
Well, anda ditempat yang betul. Rebound relationship ada banyak 'pesen'. Pesen pertama, adalah korang bercouple semata-mata untuk lupakan kekasih korang yang telah tinggalkan korang dalam sehari dua yang lepas. Dengan kata lain, couple untuk lepas geram dan sorok malu lah. Maksud lain adalah bila korang dah nak putus, tapi tak nak putus. Korang berdua sedar yang korang berdua dah tak sehaluan, so korang buat 'rebound' dengan cara terus kahwin untuk memastikan korang still stick together. Kadang-kadang cara ni berkesan.

Apa yang dieorang search untuk sampai ke blog aku.

7. Cara untuk menumbuhkan misai.
Sebenarnya, aku dah pernah cari tips untuk tumbuhkan misai. Tapi tu lah, sampai sekarang misai aku tak ada lagi. Janggut lagi lah tak ada. Benci.

8. Halau syaitan.
Aku tau cara nak halau syaitan. Ada sorang awek ni, dia gila ah comel. Aku bagi tau dia yang lagu nasyid buat aku mengantuk. Then dia cakap kat aku, aku jadi mengantuk sebab syaitan banyak kat aku. So kira lagu nasyid boleh la kalau nak buat halau syaitan. And aku pernah baca, buat seks dengan isteri dikira bunuh syaitan. So, rajin-rajin la yea bunuh syaitan. Tak payah tunggu malam jumaat. Macam tak biasa pula.

9. Indonesia nak serang Malaysia?
Ya. Indon nak serang Malaysia. Diaorang buat geng dikenali sebagai Bendera. Tapi sampai sekarang Bendera tu tak sampai-sampai kat Malaysia. Hanyut kat tengah laut kot. Lembik macam sayur.



Anak Dato K yang ensem.

10. Anak Dato K.
Aku tak tahu apa-apa apsal anak Dato K. Well, mungkin selepas aku dinobatkan sebagai Dato K (Khairul) boleh la kalau kau nak tahu pasal anak aku tu pun kalau kau nak tunggu. Tapi jangan risau, aku memang berniat nak kahwin muda. Kahwin muda boleh buat anak banyak-banyak. Cuma rasa cam tak ada jodoh je lagi. Yang aku tahu, anak aku, aku tak akan letak nama Fahim. Nanti rosak anak aku tu. Kalau perempuan pula, letak nama-nama manis dari lagu UNIC okay juga.

Sebagai penutup, aku tak puas hati kenapa perkataan gay banyak benar kat dalam referrer untuk sampai ke blog aku. And kalau yea pun nak search perkataan gay, eja lah elok-elok. Ejaan dia GAY dan bukannya 'gey' or 'ghey'. Mati-mati lah tak akan jumpa kalau search macam tu. Well, entah mengapa part ni aku rasa Awang yang search. Okay dah bye.

Aku ada test. Doakan aku berjaya. Harap-harap Mr H kasi soalan senang-senang. Jangan soalan susah then tak boleh jawab then kena sepak..

Comment Here.

18 ulasan:

  1. err....nk kahwin x nk nikah.. apakah?? *buffering*
    anyway cool..!

    BalasPadam
  2. awang search sal "ghey"??
    hahha...gler arh awang....
    tidak ku sangka....
    haiya,=,="

    BalasPadam
  3. en.H da pena sepak kau kew?

    hahaha~

    xde kan..

    die nk gurau2 manje ngn kau jer tue..

    hihi~

    BalasPadam
  4. Dapat buat anak byk-byk tu sbgi alasan hendak khawin muda <-- gua paham ..

    hahaha !!

    BalasPadam
  5. gud luck 4 ya exam dude! patut la da lama tak lepak blog aku
    pape pon kim salam kat lecturer ko.. miss zatul~~

    BalasPadam
  6. misai tade.janggut tade.

    gay.

    macam tepat je equation tu ;)

    BalasPadam
  7. hehe...gay....
    sinonim je bunyinya dgn blog ni..

    BalasPadam
  8. ekekkeke...

    btw jawapan no 2 tu tak boleh blah betui..

    BalasPadam
  9. hahahaha..
    kam00 datuk k enk??
    dtk k kn ade misai..
    xkn xtaw care nk tumbuh misai cm ne..

    gay xde misai!

    BalasPadam
  10. hahaha...ko nak tambah misai cm datuk k??

    BalasPadam
  11. @nina - Awang gay partner dengan Zarif.

    @lubak - Mr H memang suka bermanja dengan aku.

    @Didiey - Dd, yu memang suka bermanja dnegan ai kan.

    @Liez & Chokio - Aah. Tak ada misai tak matang.

    BalasPadam
  12. no 7 mmg menarik...

    hahha...xkan xde kot?....

    BalasPadam
  13. aku suke yang anak dat0' K tu...
    lawak jerk!
    >mungkin selepas aku dinobatkan sebagai Dato K (Khairul) boleh la kalau kau nak tahu pasal anak aku tu pun kalau kau nak tunggu.
    ayat ni xley blah~
    heheheh~

    BalasPadam
  14. jgn riso... tade misai ta nmpk cam gay larh...

    aku lagi suka ayah aku tade misai! hensem je! =)

    BalasPadam
  15. assalamualaikum..
    nk tambh lgi satu, cri psl peristiwa 13mei@rasis..pak cik google link ke blog Mr.K.

    BalasPadam
  16. mcm2 tul org carik...yg pelik pun ada.

    BalasPadam
  17. part lagu nasyid leh halau syaitan. satu penipuan la.

    mana ada.

    malahan lagu nasyid yang sebut nama allah, guna muzik, tu la yg syaitan suka. lagi teruk org yg dengar ingat dia dah cukup baik, berbanding dgn org yg dgr lagu rock puji awek comel.

    padahal kesalahan pertama lagi la berat. nama allah mana boleh sbut ngan lagu ada muzik gitu. baca quran la. surah al baqarah. hilang syaitan. tu betul.

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.