Ahad, 11 Oktober 2009

Cerita Rakyat 2

Worth it?

Seorang banduan baru saja berjaya melarikan diri dari penjara setelah dipenjarakan selama 20 tahun. Dalam perjalanannya, dia terjumpa sebuah rumah dan memecah masuk kedalamnya untuk mencari duit. Tetapi yang ditemukan hanyalah sepasang pengantin baru yang sedang tidur di atas katil mereka.

Banduan itu mengarahkan pengantin lelaki turun dari katil dan mengikatnya dikerusi. Kemudian sambil mengikat pengantin perempuan dikatil, banduan itu mencium lehernya, dan terus bergegas ke bilik mandi.

Sementara banduan berada di bilik mandi, pengantin lelaki berbisik kepada isterinya: “Isteriku, dia adalah banduan yang melarikan diri dari penjara. Lihat saja baju yang dipakainya, dia mungkin sudah lama dipenjara dan tentu sudah lama tidak menyentuh wanita. Dari cara aku lihat dia mencium lehermu, dia ingin melakukan hubungan seks denganmu, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya,berikan kepuasan. Orang ini merbahaya, jika marah, dia pasti membunuh kita. Jadi bertahanlah sayang.. Abang cintakan ayang..”

Sambil tersenyum, pengantin perempuan membalas, “Dia bukannya mencium leherku. Tapi dia berbisik ke telingaku. Dia cakap, dia ni homo dan katanyanya abang seksi sekali dan dia bertanya dimana saya simpan bodylotion? Saya jawab di bilik mandi. Saya rasa dia ingin melakukan hubungan seks dengan abang, jangan menolak, jangan mengeluh, lakukan sesuai dengan keinginannya, berikan kepuasan. Bertahanlah sayang. Ayang cintakan abang juga.

Mereka berdua sememangnya sehati sejiwa.

14 Comments:

chokio_nia berkata...

ahaha...bagosnye laki bini ini..tp klaka plak aku rase..haha

CAHAYA berkata...

Haha. ;) Nice one.

Lun berkata...

sound like a gay to me

NieSah berkata...

bhahaha!~
x bestnya malam pertama mcm tuh...
org len dapat rase dulu..homo lak tuh..haish! ;p
hehe..ok dah stop..saye masih budak..saye x taw pape.. *tipuuuu~!*

Just_najmiE berkata...

hahahaha, sengal!!
gay rupanya..
mr K tak gay kan?.. (^^,)

Kap berkata...

Manyak camas maaaa..

balqissy berkata...

soo0o0 romantic ;) hahaha

azzaliena suziantie feisal berkata...

hahahaha

gilee ah

cik lubakpink berkata...

laki ngn bini sme jer

haha~

ssuai la tue

jo berkata...

aaaauuuwwwwwwwwwwwwcccchhhh...

Lala berkata...

hahahahah...bengong...heheh

Rara berkata...

hahhaa..gler lwk..cm pe je..tp y pnting,dowg cm shati sjiwe lak.. :D

ini belog NINA berkata...

haha...
cukup sengal ouh!!
gay~~~~~~
[n_n]

Izzati berkata...

geli gile

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger