Masalah Cinta Kawan Ai.

Bagai mana jika kita adalah watak jahat dalam novel cinta?

What would you do if all of your competitors are too way much better than you? Would you fight for something that you know that you will not gonna have it?

"Some says, be yourself. But I never think that this is the right moment for me to listen to them. Because, as long I do as myself, I will never gonna get what ever I wanted." - Him.

Apa yang anda akan buat jika saingan anda semua lebih baik dari anda. Baik dari segala segi. Adakah anda akan berusaha untuk sesuatu yang anda tahu anda tak mampu miliki?

Rmai orang cakap, be yourself. Tapi macam mana jika diri kita sendiri amat memalukan kita?

[Ini masalah yang dihadapi oleh seorang kawan aku.]
[Posted on 18 Oct, 3.21AM as grounded old page]

Ulasan

fitriah berkata…
ala kesiannye kawan u. haha
chokio_nia berkata…
then change wut u shud change..takpe kot berubah ntok kebaikan bersama..
CAHAYA berkata…
Aku selalu jadi watak jahat. Huhu.
Lala berkata…
hurm...cmne ye...kalo camtu just be yourself je la kalo tau dh xmampu nk jd lbh baik...tapi setiap org ade kelebihan...xkan kwn ko xde kelebihan lngsung???
Mr K berkata…
@Lala - Tu la aku fikir. Aku pun x nmpak apa kelebihan dia. Mungkin ada kot. Tapi belum muncul.
Qaseh Damia berkata…
maybe gurl/boy tuh x seswai tok die kot...
mayb ade yg laen tok die nnt yg dgn pesaing2 die,die yg akan menang,,,huhu
♥ayudeadwish♥ berkata…
aku tak suka bace novel.. aku suka comik.. so aku tak tau nak kate ape~~
hahaa~~
tapi bagi aku.. kita kne redha ngan ape yg kita ade..
ape2 kekurangan tu datangnye dari diri kita sendri..
knela rajin usaha n kuatkan diri..
tu je
jo berkata…
aku suka watak jahat..
Jard The Great berkata…
watak innocent takde ke?? eeehehe