Rabu, 13 Januari 2010

Aku Cuma Nak Bagi Tau 18 : Fakta Cinta

Assalamualaikum.


 It really does. To me, for now....

Cinta adalah benda yang setiap orang akan rasai, alami dan yang paling best, hayati. Cinta adalah benda yang boleh merubah pendirian seseorang dari rasional kepada tak rasional langsung pada saat kritikal, di situasi kritikal menggunakan pemikiran yang kritikal. Cinta boleh manjadikan seseorang yang manja kepada seseorang yang matang tanpa mengenal apa itu jurang antara satu sama lain. Cinta boleh merosakkan, memusnahkan dan ia juga, mampu menghidupkan padang pasir yang panas menjadi hutan malar hijau yang subur... Kerana.. Cinta.. Cinta itu buta.

Ya. Cinta itu buta. Cinta tak kenal harta, pangkat, kekayaan, keturunan, umur, warna kulit dan.......




















Jantina.

Comment Here

20 ulasan:

  1. bkn ko kate ko xnk asek ckp pasal cinta kerr???

    BalasPadam
  2. hahah,bunyik mcm nak kata kau gay je weh??XD

    BalasPadam
  3. hi! i'm silent reader of this blog :)
    but...
    why en3 kali ni berbaur 'gay'?
    hahah (-.-")

    BalasPadam
  4. jantina...hee :P ok, cinta itu buta sebab tu ada yang teraba. buta, tak nampak.

    BalasPadam
  5. @Heart - Mana ada asyik.

    @Anony - Tak. Entri ni dituju untuk para gadis. So...

    BalasPadam
  6. cinta..menyakitkan..
    tiada lg cinta buat masa skrg..

    BalasPadam
  7. erkkk
    ni nak bgtau suke kat laki ke ni?

    xmo xmo

    BalasPadam
  8. cinta itu universal. yeah ;)

    BalasPadam
  9. dah la gay...
    berubah la menjadi pencinta wanita...
    aku tahu ko dah kene reject 15 kali ngan laki...

    BalasPadam
  10. @Joe - Tak

    @Zarif - Juga tak. Tapi kau gay dengan Awang. Haha!

    BalasPadam
  11. err..kdg2 tu sy blur ba psl cinta ni..:)

    BalasPadam
  12. cinta itu buta...tapi jangan sampai cucuk mata jadi buta sudah la :D

    BalasPadam
  13. cinta juga x mengenal entiti..

    BalasPadam
  14. gilak! jiwang gak ko nie yek?

    BalasPadam
  15. cinta itu memang buta, tapi jangan pula orangnya yang buta. hihi.. :-)

    BalasPadam
  16. Ish korang ni umr baru berapa tahun dh pndai erti cinta belajar dagmhulu baru romen.

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.