Rabu, 13 Januari 2010

Aku Cuma Nak Bagi Tau 18 : Fakta Cinta

Assalamualaikum.


 It really does. To me, for now....

Cinta adalah benda yang setiap orang akan rasai, alami dan yang paling best, hayati. Cinta adalah benda yang boleh merubah pendirian seseorang dari rasional kepada tak rasional langsung pada saat kritikal, di situasi kritikal menggunakan pemikiran yang kritikal. Cinta boleh manjadikan seseorang yang manja kepada seseorang yang matang tanpa mengenal apa itu jurang antara satu sama lain. Cinta boleh merosakkan, memusnahkan dan ia juga, mampu menghidupkan padang pasir yang panas menjadi hutan malar hijau yang subur... Kerana.. Cinta.. Cinta itu buta.

Ya. Cinta itu buta. Cinta tak kenal harta, pangkat, kekayaan, keturunan, umur, warna kulit dan.......




















Jantina.

Comment Here

20 Comments:

heart♥beat berkata...

bkn ko kate ko xnk asek ckp pasal cinta kerr???

nina berkata...

hahah,bunyik mcm nak kata kau gay je weh??XD

Tanpa Nama berkata...

hi! i'm silent reader of this blog :)
but...
why en3 kali ni berbaur 'gay'?
hahah (-.-")

Nurul Harun berkata...

jantina?
theehee.

'AQILAH berkata...

jantina...hee :P ok, cinta itu buta sebab tu ada yang teraba. buta, tak nampak.

Mr K berkata...

@Heart - Mana ada asyik.

@Anony - Tak. Entri ni dituju untuk para gadis. So...

Nuyui berkata...

cinta..menyakitkan..
tiada lg cinta buat masa skrg..

joegrimjow berkata...

erkkk
ni nak bgtau suke kat laki ke ni?

xmo xmo

rara (; berkata...

cinta itu universal. yeah ;)

zarif the great berkata...

dah la gay...
berubah la menjadi pencinta wanita...
aku tahu ko dah kene reject 15 kali ngan laki...

Mr K berkata...

@Joe - Tak

@Zarif - Juga tak. Tapi kau gay dengan Awang. Haha!

M O N I C A berkata...

err..kdg2 tu sy blur ba psl cinta ni..:)

cik EPAL berkata...

cinta itu buta...tapi jangan sampai cucuk mata jadi buta sudah la :D

noor afzan berkata...

cinta juga x mengenal entiti..

ezzati berkata...

gay ke??ermmm

Jard The Great berkata...

suka lelaki ke? ehehe

Tanpa Nama berkata...

gilak! jiwang gak ko nie yek?

Amierah! berkata...

jantina ? huk3 :D

Tanpa Nama berkata...

cinta itu memang buta, tapi jangan pula orangnya yang buta. hihi.. :-)

Tanpa Nama berkata...

Ish korang ni umr baru berapa tahun dh pndai erti cinta belajar dagmhulu baru romen.

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger