Jumaat, 29 Julai 2011

Soalan-Soalan Love eww-eww dan yang Seangkatan.

Assalamualaikum


Hello confused girls and boys sekalian.

Ini adalah segment yang agak lama la juga aku tak catch up which segmen "Menjawab Soalan-soalan Di Formspring". Well, kalau korang perasan, aku dah jarang jawab soalan di Formspring kan? Ianya sebab kebanyakkan soalan di Formspring adalah berunsur spamming dan 'repost'. I mean... soalannya seolah-olah di ulang-ulang. Aku bab nak tulis benda sama ni yang aku agak malas. So, sebab tu la aku dah jarang jawab soalan Formspring. Maybe aku patut tunggu sampai 300 soalan then baru lah aku akan jawab.

But then, out of all, ada lah juga seberapa soalan-soalan yang menarik minat aku. Bukan sahaja menarik, tetapi ia juga kerap di tanya berulang-ulang kali. Untuk menghalang daripada aku mendapat soalan ni over and over and over again, maka, aku letak lah soalan ni di blog.

Normal tak kalo guys gurau-gurau dengan kite pasal baju dalam? Bile kite marah dia, dia tanye balik "Laa kenape nak marah?" Kite malu sebenarnye. Mr. K rase?
Oh, untuk lelaki menjadi gatal itu adalah normal. Tetapi bab nak tanya pasal baju dalam tu adalah agak tak normal. And korang tahu tak yang bukan sebarangan lelaki yang berani tanya pasal baju dalam? Lelaki tu mesti dah biasa-biasa cakap pasal baju dalam. Dan actually, si lelaki tu nak bergatal-gatal miang je dengan korang. Dia nak horny sikit-sikit sebab tu dia upkan topik pasal pakaian dalam. For the record, lelaki yang boleh dibuat suami bukan lah lelaki yang cakap pasal pakaian dalam perempuan.

Dan of course la kau patut rasa malu. What? "Hai, hari ni pakai baju dalam warna apa?" tak pun "Cawan (Cup) awak saiz berapa" Yeah, how the hell kau tak patut rasa malu?

Kenapa isu mesej (Texting) selalu menjadi pergadohan dalam sesuatu hubungan? Macam balas mesej lambat, seminggu tak mesej sebab tak de kedit sedangkan dia tau yang pasangannye tu sayang kepadanye?
Personally, amat susah bagi aku untuk tanya my lover tentang kenapa dia lambat reply text. Dan, why the hell nak kena tanya-tanya? Dan kalau dia lambat reply, kenapa nak marah-marah? Instead dari korang bergaduh pasal lambat reply text, baik kalau korang bergaduh pasal asyik tangguhkan solat ke, asyik tidur malas buat assignment ke atau apa-apa je lah. Kan?


Biasanya pasangan yang bergaduh pasal lambat reply text ni adalah pasangan yang insecure. Well, aku rasa setiap perhubungan akan ada rasa insecure kan? Even aku sekali pun selalu rasa insecure. Tapi tahukan anda yang perasaan insecure tu hanyalah datang dari otak korang? Bila lambat reply, terus mark kata si dia tengah ber-texting dengan perempuan / lelaki lain. Eww.

Bayangkan, pasal texting pun nak gaduh. Nanti bila dah kahwin, si isteri / suami pergi kerja then nampak si suami / isteri bercakap dengan rakan sekerja yang berlainan jantina sure akan terus rasa jealous kan? Trust is the key of a great relationship. Kalau korang tak ada kepercayaan terhadap your partner sampaikan dia lambat reply text pun korang bising kata dia curang; then what can I say?

Aku segan nak follow blog kau or si Adameben tu. Sebab nampak gaya korang macam anti je perempuan yang tak menutup aurat ni and I one of them. Tapi post korang tu kadang-kadang bg kesedaran kat aku. so aku just blh jd reader je but not a follower. Sad
Anti perempuan? How can you kata I ni anti perempuan. Kalau I anti perempuan, masakan I ada lebih 10 ribu followers yang terdiri dari gadis-gadis comel ye tak? Hehehe. Actually, aku tak ada masalah langsung dengan girls yang free hair or yang tak tutup aurat. Tak ada nye aku nak maki kaw-kaw awek yang freehair. Oh oh, aku rasa kau better baca entry Perempuan Bertudung vs Perempuan Tak Bertudung ni. Dan kalau kau rasa kau nak start pakai tudung, tak salah kalau kau baca entry ini.

Kau tau tak apa moment yang paling best sepanjang aku berblog? Yeah, bila ada orang kata blog aku lah yang jadi penyebab dia start pakai tudung.

But seriously, aku bukan jenis yang macam Haram Police yang amat fanatik mencari kesalahan orang lain dan amat obsess untuk menghukum. Yeah, aku perasan ada certain 'alim junior' yang suka sangat menghukum orang lain yang tak tutup aurat.

Apa pendapat kau pasal Memey dan Norman Hakim nak kahwin? Overall belanja 12 juta and memey cakap harga gown dia lebih mahal dari Siti which is 500k. Siti baru 400k.
Pffff. Aku harap bukan Norman yang bayar. Iye lah, ini kan perkahwinan ke dua dia. Mana tau kot-kot ada perkahwinan ke 3 dan ke empat Norman kan? So Norman, jangan bazirkan sangat duit tu. Simpan-simpan sikit tuk perkahwinan akan datang. Dan untuk Memey pun, jangan bazir kan sangat duit beli gaun. Nanti bila bercerai susah nak bayar kereta dan rumah.

Dan Norman pilih Memey over Abby? Nice taste Norman. You are the man.

Apa hukum pakai braces?
Aku tak sure apa hukum pakai braces. Tapi yang aku tahu, ianya tak haram. Dan ada banyak ustaz yang berlainan pendapat pasal hukum pakai braces ni. Mungkin ustaz tu rasa haram sebab dia sangka yang pakai braces ni adalah untuk menjarakkan gigi. (Menjarakkan dan mengikir gigi adalah haram). Padahal fungsi braces adalah untuk merapatkan gigi. Ada hadis yang kata menjarakkan gigi itu haram. Tetapi tak ada hadis yang mengatakan merapatkan gigi itu adalah haram. So, kalau ada yang kata ianya haram, sila kasi hadis.

Aku pernah pakai braces. Dan aku dari dulu dengar pasal ni.


Lisa Surihani kenal kau ke?


Aku tak tau dow. Aku rasa hampir setiap entri aku yang kelebakangan ni ada je nama My Lisa Surihani. Tapi... tapi.. Isk. Siapa la aku. Umpama bertepuk sebelah tangan. Mandi tak kenyang, makan tak basah. Rasanya, blog aku pun dia tak pernah baca :(

Kawan-kawan aku excited gile cakap ko ni sarkastik la, miang la, kelakar la, sweet la, comel la and entah apa-apa lagi lah -,-. Tau tak perempuan ni senang cair? Kau nk jadi ala-ala 'napeun namja' (bad boy) ek?
Aku rasa kau mewakili sebahagian wanita di luar sana yang bersetuju bahawa lelaki yang badboy lagi menarik dari lelaki baik kan? Lelaki romantik dan gentleman hanya menarik di dalam movie dan novel. Tapi di real life, lelaki yang bad boy tu lah idaman korang. Iye tak?

Betul ke lelaki ada instinct yang perempuan suka kat dia?
Actually, lelaki ni adalah makhluk ego yang kuat perasan. Asal perempuan buat baik sikit, terus dia perasan yang kononnya perempuan tu suka kat dia. So please, kalau korang tak sukakan lelaki tu, sila jangan bagi false hope. Tak pun, sila jangan bagi harapan. Biar la dia nak kata kau sombong ke apa. It doesnt matter.

Salam. Nak tanya kenapa lelaki suka memandang pada rupa?
Siapa kata lelaki je suka memandang pada rupa? Perempuan pun sama. Kalau perempuan nampak lelaki yang gemuk pendek hitam, ada dia nak tegur? Jangan harap ah.

Pendapat kau tentang cakap or tulis OMG (Oh My God). Ramai gila cakap HARAAAAAAAMMMMMM.
Apasal pulak haram? Adakah sebab perkataan God ataupun Tuhan? Dulu bila aku tulis "May God bless us," ramai complain kata jangan guna perkataan "God" or "Tuhan". Guna perkataan Allah instead. Well, aku rasa orang-orang yang complain tu patut pi jumpa imam masjid sebab setiap kali aku solat kat masjid, aku dengar imam baca doa sambil sebut "Ya Tuhan ku... bla bla bla". OMG, imam tu buat something yang HARAMMMMMM.

Bf/gf awak bertindak memutuskan hubungan korang sebab korang tak bagi password facebook awak. Dia rasa macam kita hiding something from him/her. Apa patot korang buat? Pujuk ke just tinggalkan?
Lelaki merajuk? Seriously? Ewwwww. Aku tak rasa bagi password facebook, twitter dan segalanya ke pasangan kekasih adalah satu good idea. Ianya adalah satu idea yang teruk kalau pasangan korang tu jealous gila. *Terasa*. Tapi masa mula-mula je lah bermasalah. Sebab once korang dah share password FB etc, trust antara both of you meningkat gila-gila sebab tak ada sesiapa yang akan berasa buruk sangka. Iye lah, sekali nampak si awek online, terus fikir "Dia online chat Facebook ni dia berborak dengan siapa ek?". See? Tak pasal-pasal dah boleh wujudkan isu.


So, kalau tak ada apa yang nak di sorok, kenapa tak nak share FB? Mungkin boleh avoid dari berasa jealous kan? Seriously, DO NOT SHARE YOUR FACEBOOK if your special someone tu kuat jealous. Nanti dia nampak kau borak-borak dengan lelaki, dia terus merajuk. Kan dah susah.

Tapi seriously, if your kekasih nak tau your password tapi you tak nak, dia patut respect your decision. Lagi pun, baru pasangan kekasih je kan? Bukannya dah kahwin.

Apa pendapat kau tentang blog yang famous yang menggunakan kecantikan seperti Yuyu Zalikha, Hanis Zalikha dan sebagainya?
Im not really know about Yuyu Zulaikha. Tak tahu lah dia guna kecantikan semata-mata untuk dapatkan populariti or what. Dan yang aku tahu, Hanis Zalikha punya entry bagus what? Kadang-kadang ada tips dan perkara-perkara yang menarik di blog dia. Tapi, korang kena ingat something, populariti tinggi tak bermaksud trafik bagus. Kalau ada 20 ribu followers tapi entry-entry yang bergenre evergreen tak banyak, memang tak guna juga. Kiranya, blog dia hanya ada orang masuk bila dia update blog. So, kalau dia tak update blog, trafik dia akan jadi amat sedikit.

Apa pesanan terbaik untuk budak perempuan yang tak biasa bergaul dgn lelaki and now baru nak step into university life yg banyak lelaki ?
Ini adalah antara soalan yang banyak aku dapat dari email. Banyak girl yang tulis "Saya dulu sekolah agama / sekolah Assunta so tak biasa bercampur lelaki dan perempuan. Dah tu, bila masuk Universiti, macam mana nak blend dengan komuniti?"

Aku rasa aku pernah menulis tips supaya tak dibenci pelajar di komuniti kolej. Dan kenapa korang nak bergaul sangat dengan lelaki? Sebab kawan-kawan korang ramai kawan lelaki? Nahhh. Korang tak payah sibuk-sibuk nak kawan sangat dengan lelaki ni. Kang kalau dah jatuh cinta mula lah marah kata lelaki macam suka bagi harapan palsu lah, lelaki suka curang lah apa lah.

Lagi pun, kalau korang asyik dok sibuk nak berkawan dengan lelaki, tak mustahil korang akan jadi macam whore. Trust me. Tapi itu keburukan. Kelebihannya, berkawan dengan lelaki jauh lagi relax. Tak ada drama-drama, tak ada tikam-tikam belakang. Yang ada hanyalah perbualan yang berunsurkan seks. Tu pun kalau korang 'Open' lah sangat kan.

Kenapa tak tunjuk muka kat blog dan facebook?
Letak gambar di blog akan membuatkan orang ramai kasi first impression yang bad terhadap aku. Yeah, first impression tu penting. Amat-amat penting sebab first impression tu adalah based on fizikal semata-mata. So, aku agak tak suka la bila orang kata "Kita perlu kasi first impression yang terbaik" sebab nampak sangat yang kita ni semua judge the book by it's cover.

Aku tak faham kenapa aku perlu tunjukkan muka aku yang tak handsome. Actually, aku malas la nak kasi orang kenal aku. Seriously aku tak suka bila ada orang datang dan kata "Eh, kau ni Khairul yang tulis The Other Khairul tu kan?" Ewww. Aku rasa rimas. Serious tak suka. 

Btw, korang nak baca blog aku or nak tatap gambar aku yang tak handsome. Yea I know "Handsome atau tak, itu tak penting". Aku banyak terima ayat ni dari gadis-gadis yang aku tak kenal. But ewwww aku tak nak popularity dan fame. Aku just nak korang baca blog aku.



71 ulasan:

  1. entry pagi2..oke nk smbong wat asignment.. XD

    BalasPadam
  2. Mr K. The doktor cinta...
    Bila ko nak bt entri pasal buah hati kaw haa... aku ternanti-nanti walaupun umum mengetahuinya....

    BalasPadam
  3. Serius soklan yang last tu pun rajin orang tanya kat aku...

    selalunya jawapan aku, aku suka dengor orang kutuk blog aku depan2 aku...sebab aku boleh join diorang kutuk blog aku sekali...terasa nekmat hedop....

    BalasPadam
  4. nice post but panjang sangat.. huhu.. btw ni 2nd entry yang dibaca sebab baru je jumpa blog ni kan.. memang suka tulis panjang2 ek?? :-)

    MO pon tak suka letak gambo.. biar orang baca penulisan kita tanpa mengenali siapa penulisnya kan. :-)

    tp, teringin gak nak tau sape Mr. K ni ek??? ntah2 kawan sekolah.. :-)

    BalasPadam
  5. aku suka gila bila hang jawab soalan aku mr K tapi an soalan aku ko mcm tak terbaca je..tak menarik la kot..bahahahahahahahh

    BalasPadam
  6. ada jgk yang gaduh sebab xnak letak status relationship kat fb ..huhu

    bagi aku fb utk kita berinteraksi dgn seluruh orag bkn dgn awek atau pkwe kita je ...

    kwn pompuan kita post status ucap monim pun gaduh ...alahai ...

    excellence

    BalasPadam
  7. cik siput suke jwpn untuk soalan knape lelaki pndg rupe dan knape xletk gmbr dlm fb/blog...yela kan...itu privacy msing2...tu pun nak tye ke??huhu...blog mr.k memg bes lah :)

    BalasPadam
  8. Hahaha!

    Bile baca blog Mr.K, terbuka sikit minda.
    And agak terasa dengan soaln perempuan sush brgaul dgn lelaki....eversince I masuk Uni, entah nape susah sgt nak brcakap ngan budk2 lelaki so girls cop I sbagai budk alim. But suddenly 1 day, I terjumpa kwan lama I (Lelaki, of course) and yelah, ktorang brcakap2 laa and secara TAK sengaja, kwan I sntuh bahu I dgan care menampar bahu. Hmmm....terus ilang status budak alim n girls start ignore I.

    Agak2, nak buat mcam mane tu??

    BalasPadam
  9. wahh mr. K , pnjg berjela eyja baca blog mr. K ni . haha

    klu entry2 mr. K ni dpt bg kesedaran pd org , teruskan je menulis ,tp eyja slalu takut apa yg eyja tulis kt blog tp eyja sndiri pn tak amalkan sngt .

    keep on blogging sbb blog mr. K mmg super awesome lah . tk letak gmbr pn takpe , ad jodoh jumpa lah . hahah

    #okbai

    BalasPadam
  10. ahaks...
    kebanyakan ap yg dinyatakan agak benar lah..reality..

    'Actually, lelaki ni adalah makhluk ego yang kuat perasan.'

    yang ni mmg adehei agak merimaskan...
    act haku mmg ada nak post pasal isu makhluk perasan ni..ahaks...tapi bz plaks ngn stdy skrg nie..hmmm

    BalasPadam
  11. Betul ke lelaki ada instinct yang perempuan suka kat dia?

    Actually, lelaki ni adalah makhluk ego yang kuat perasan. Asal perempuan buat baik sikit, terus dia perasan yang kononnya perempuan tu suka kat dia. So please, kalau korang tak sukakan lelaki tu, sila jangan bagi false hope. Tak pun, sila jangan bagi harapan. Biar la dia nak kata kau sombong ke apa. It doesnt matter.

    ----------------------

    Terbalik daa...yg cepat perasan tu pompuan. Care skit mula la feeling lain...

    Approach girlS ONLY when they give an Eye Contact to you. They give Eye Contact means they interested in you...

    Download Soalan Dating
    http://adf.ly/160229/datequestionsaudio

    BalasPadam
  12. aku suka jawapan untuk soalan terakhir kau. cayalah (Y)

    BalasPadam
  13. "But ewwww aku tak nak popularity dan fame. Aku just nak korang baca blog aku." luv this quote. hahhaha.. humble giler doew..

    BalasPadam
  14. Peh! Ayat terakhir tu humble gila.. Ajar aku weh..

    p/s :

    apa y terjadi kat perenggan pasal hanis zalika tu.? seems like tergantung.

    BalasPadam
  15. orang hensem tak kan cakap dirinya hensemm. kah kah

    BalasPadam
  16. nice bro .. last sekali aku setuju . macam nak buang je semua gambar dalam blog dan fesbuk aku . haha

    BalasPadam
  17. Finally..ada soalan yang teringin nak tanya dan Mr K dah jawab..

    :)

    BalasPadam
  18. yg pasai bdak dari skolah agama 1 jantina ada masalah nk blend tu bukan budak pompuan je ader masalah. budak laki pon bermasalah jugak.. hhehehe

    BalasPadam
  19. nice entri. banyak yang saya setuju.

    BalasPadam
  20. nape soalan pasal yuyu ngan hanis zalikha tu jawab x habes? err...

    BalasPadam
  21. sy br beberapa bln mengenali blog ni...

    seriously ckp...blog ni mmg best hik3....

    BalasPadam
  22. hurmmm laki pun kuat perasan eh..? i thought yg pompuan pon same kuat perasan...coz kalo ada laki yg buat baik dengan dorang, dorang akn ingat yg laki u minat dekat dia...plus perempuan suka menaruh harapan.

    BalasPadam
  23. Nice entry la mr k.
    lisa surihani tak kenal kaw?
    olo..ciannye..

    BalasPadam
  24. terbaik mr k!! singgah sini pun sbb nk bce blog mr k jek bukan nk tgk muke.:)

    BalasPadam
  25. Assalamualaikum..

    Apa pendapat kau tentang blog yang famous yang menggunakan kecantikan seperti Yuyu Zalikha, Hanis Zalikha dan sebagainya?

    Im not really know about Yuyu Zalikha. Tak tahu lah dia guna kecantikan semata-mata untuk dapatkan populariti or what. Dan yang aku tahu, Hanis Zalikha punya entry bagus what? Kadang-kadang ada tips dan perkara-perkara yang menarik di blog dia. Tapi, korang kena ingat something, populariti tinggi tak bermaksud trafik bagus. Kalau ada 20 ribu followers tapi entry-entry yang bergenre evergreen tak banyak, memang tak guna juga. Kiranya, blog dia hanya ada orang masuk bila dia update blog. So, kalau dia tak update blog, trafik dia akan jadi amat sedikit. Lagi pun, nak...........

    ayat ni tak habis. kalau boleh sila habiskan ok. peace~

    BalasPadam
  26. panjang nye woi..gigih aku baca..rajin betol orang yang tanye soklan kat ko tu kan?kui3..

    BalasPadam
  27. alhamdulillah ada yg pernah bertudung sebab blog the other khairul ni :) penulisan yg menyedarkan ramai org terutama couple2.hehe

    BalasPadam
  28. sokong point pentingkn pras rupe...jgn kate laki jela yg pntgkn paras rupe, permpuan pon 2x5...nice bro!

    BalasPadam
  29. yea..aku paling stuju point yg last...bg aku,its much better x de pic owner 2...thats why aku suka baca blog ko n blog burungman...:p

    BalasPadam
  30. "Tapi seriously, if your kekasih nak tau your password tapi you tak nak, dia patut respect your decision. Lagi pun, baru pasangan kekasih je kan? Bukannya dah kahwin"
    Mr.K, kalau da kawen xnk share p/w tu pn hak aku la kan..eww ape kes nk dedah semua ni ewwww

    BalasPadam
  31. bg aku rupa xpenting weh,
    yg penting cara laki adapt diri dorg dan blaja cara utk lindungi pmpuan tp biasa la kuantiti mmg byk tp kualiti low.
    instead of blaming each other,baik sama2 ubah diri.kn Allah dh jnji,kita akn dpt pasangan yg selayaknya dgn diri kita.
    aku rather plih laki yg xhensem,asalkan dia lihat n fikir cam ang.rasa secure. (-.-")

    BalasPadam
  32. menarik gile entry ni.
    motivasikan aku sekejap.
    tengs. :)
    selalu baca bile update.

    BalasPadam
  33. Urmmmm:)
    FORMSPRING adalah tempat untuk tanya soalan mengarut-ngarut.. Betul atau tidak??
    Heeeeeeeeeeee:D

    Most POPULAR Korean-Japan-Taiwan Movie/Drama (TOP 50)

    BalasPadam
  34. hehehehehe..
    rendah diri sangat2 MR K. ni.
    suka dgn sikap mcm tu..:)

    BalasPadam
  35. mantap dan penuh info..saya setuju kebanyakkan info dalam artikel ini..

    Terhangat Dari Microwave :
    Kawasan Bagi Melihat Anak Bulan Seluruh Malaysia!!
    Teka-Teki!!

    BalasPadam
  36. selalu nye bace blog ni smbil terangguk angguk and of course it's damn true wlpn mulut berat nk ngaku, dlm hati kate ye :)

    BalasPadam
  37. aku pun tak suka tunjuk muka gak & kurang suka blog yg penuh dgn muka2 heheehehe

    regards, meck

    BalasPadam
  38. handsome atau tak,tak penting!
    just nk suruh baca blog aku,but not for popularity!!!!!
    terbaiklah key utk byk followers...
    tulis blog utk perkongsian but not to become a star!!

    BalasPadam
  39. Assalamualaikum ^^

    Point last kau sangat menarik, suka suka. Humble je, :DD

    Ohh, suka juga jawapan untuk soalan pasal Memey & Norman. He's the man XD

    Four thumbs up dude ^^

    BalasPadam
  40. org hensem xkan ckap drinya hensem. hakhak. n aku rase kau hensem. boleh x? wink2 ;p

    BalasPadam
  41. pheuuu.. jenuh jugak nak membaca panjang2 ni. tapi, alhamdulillah, I managed to read semua. sebab menarikkkkk. :)

    BalasPadam
  42. agreed. trust is seriously the key of all relationship. including family relation. nice piece, Mr K.

    BalasPadam
  43. nice entry <3


    ehh, kenapa tak habis pasal satu soalan tu. ishh..

    tapi tapi, takde makne nye yuyu guna kecantikan. banyak entry yuyu yuyu cuma lukis doodle :) muka yuyu pun biasa biasa saja & blog yuyu pun takde femes mana... :)

    BalasPadam
  44. aku rasa semua setuju dengan pendapat ko mr.k. bangge aku bace blog ni. :)

    BalasPadam
  45. jawapan pada soalan yg last tu paling pakcik suka...hehe
    suka ketat ketat...:D

    BalasPadam
  46. mr.K, lisa surihani baca blogg mr.k lah XDD

    BalasPadam
  47. woohoo!

    bg link milo-milo tu :D

    aku suka point pasal kawan laki tu. gud job mr k.

    aku tanya satu soalan boleh?

    ko tak penat ke baca comment para gadis dan aweks yang mostly, *okay bukan semua* asyik menyanjung dan mengangguk-angguk even bila kau kutuk para ladies?
    okay.ni bukan salah kau. ko mandram diorg eh wei? *jokking.

    perempuan mmg byk drama. okay.aku pun perempuan. hahaha

    BalasPadam
  48. laki mcm itu sungguh xmenghormati kaum hawa

    BalasPadam
  49. okess jgn bagi harapan kt laki2 yg cepat perasan :P nice entry :)

    BalasPadam
  50. rasa mcm dah jatuh hati je kat mr. k. auw~ :P

    BalasPadam
  51. yeah, post yg pasal try pakai tudung tuh, terkesan jugak kat aku. ta lame lepas tu, aku try CJ- Hlovate. alhamdulillah. :) thanks.

    BalasPadam
  52. pasal gambar kat facebook tu pon aku tak suka letak jugak..brr,rimas rimas..walaupun muka aku,tp tengok cm serabott

    BalasPadam
  53. pernah tulis tentang bertukar2 password fb/twitter antara pasangan.sungguh TAK PERLU!

    BalasPadam
  54. ye ke nk org bc blog Mr. k? ke nk org click iklan2 tu? xD haha

    BalasPadam
  55. Nyawa atau comment? Aku nk Yong Tau Fu lah! haha..blog kau best..tu je aku nk ckp.

    BalasPadam
  56. This is a very interesting post with all those questions. I agree with the texting matter.

    I admit that sometimes it happens to me with my special one. It doesn't mean anything but well we can’t help to feel that way especially among women. I believe you have your own philosophy about how sensitive a woman can be, if I am not mistaken.

    But just like what you said, Trust is the key of a great relationship indeed. No matter how hard the situation can be, just believe and trust your significant other. Just keep it positive.

    BalasPadam
  57. sumpah best...awk ckp mcm awk ni half gurl half boy...mmg mmhami tol

    BalasPadam
  58. saya suka yg last 2uh.. handsome @ x, tu x penting.. yg penting hati mau bagus

    BalasPadam
  59. tulislah bnyk2 manapun..ada aku kisah..hahahaa

    BalasPadam
  60. kau memang banyak kais pendapat.btw,kau dah masuk universiti ke?sebab dari segi ayat yang kau pakai.macam orang dah besar,haha.aku tahu kau mungkin tak akan bukak blog aku yang buruk gila ni,tapi just want to say,aku harap kau balas komen aku yang tak seberapa ni.

    BalasPadam
  61. nak tanye kn,
    macam mane dengan lelaki yang dah ade awek suprb baek,comel, bertudung(biase2je), baju pon biase2 tak ketat(sempoi)..
    tp bf dia suke sangat cite pasal pompuan berjubah, tudung labuh n seangkatan dengannye.. pe pendapat Mr. K ? .. ape yang awek dia perlu buat, jd pompuan yang mcm bf dia idamkan .. or buat tak tau..
    n ape agaknye yg bf dia cube nk smpai kn ? dia tuju dekat awek dia suruh berubah or saje2 je ckp.. kdg2 xfhm org laki nie huu..

    BalasPadam
  62. Jom tgk casing yg unique and rare kat sini:

    https://www.facebook.com/media/set/?set=a.208128792668585.1073741864.185623804919084&type=3

    TQ..:D

    BalasPadam
  63. first time bce blog Mr.K... u make me smile, u make me cry.. good job!

    BalasPadam
  64. Aku selalu mimpi tengah melafaz akad nikah, tapi tak pernah pula terfikir sampai bab nikah ni . Apa maksud yer?

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.