Ahad, 17 Julai 2011

9 Reasons Why Boys Love Lisa Surihani.

Assalamualaikum


Hellooo pecinta my Lisa Surihani sekalian.

First of all, merujuk kepada entry yang lepas, I really wanna ask some apologize to Shazlin. Somehow, I noted that some of you guys cakap something bad to her. And that was not good you know. Actually, aku expect yang korang akan marah kat aku but oh well, ramai pulak girls yang sokong. HAHA. Seriously, you girls are pelik. Aku kutuk korang and you guys love it? Weird-weird creature ever. But still, girls akan nampak lebih comel bila marah.

So, di entry kali ini, aku bukan nak cerita pasal gadis comel bila marah. Tapi, aku nak cerita sikit pasal gadis aku (Lisa Surihani) yang di rampas oleh Yusr* KRU. Maaf, aku terpaksa censored nama dia. Berita panas macam ni tak boleh kecoh sangat sebab takut Melodi serbu. Tapi, di sini, aku akan pecah kan semua rahsia lelaki termasuk Yusr* KRU. Ya, here it is! 9 Reasons Why Boys Love LISA SURIHANI!



Well, I can find 1000 girls dan boys yang bencikan my Fasha Sandha. Tapi kalau nak cari 10 people yang bencikan my Lisa Suribubuhunny, it might be damn hard. Don't you see how much people love my Lisa Surihani? Tapi aku tahu yang dia suka kat aku sorang je. Aku tahu tu. Sebab tu lah aku tak mudah jealous dan tak rasa insecure even ada gossip-gossip yang mengatakan dia akan kahwin. Why? Because she loves me. Only me. Ehem.

As long you cute, cannot pronounce any huruf also okay what?



77 ulasan:

  1. dia sememngnye cute,imej pon oke

    BalasPadam
  2. haha, aku pon ske dia jgk..
    *not in a L** way, ok!*

    BalasPadam
  3. Betul2. Lisa cute bila marah, macam I. Haha!

    BalasPadam
  4. +1005 cutes??

    byk sgt tu..
    bg org lain skit~~

    BalasPadam
  5. again mr.k with his 'lisa surihani' haha, tapi dia memang comel pun

    BalasPadam
  6. there is always an exception when it comes to love..hua3...
    pelat 'R' skit xpalah..hahaha

    BalasPadam
  7. haha...btw, lama dah aku dok tertanya tanya psal nih..thanks mr.k 4 ur info.. :p

    BalasPadam
  8. pelik2 je kau ni mrK...hahaha macam lisa je yg cute yg ade kat dunia ni...btw..kesian kat kau byk pesaing..hehehehe

    BalasPadam
  9. haha tetiba rasa pemilik the other khairul pun cute gak.haha AWESOME

    BalasPadam
  10. hahhaha...this entry make me laugh ;)

    BalasPadam
  11. amboih kay ko setia ngn lisa lagi ekk..

    kalu ak lah jadi laki..~~

    ak cari y lagi comey dari lisa..~~

    hohoo

    BalasPadam
  12. hah???xreti sebut R pon cute eh?saya pon xreti sebut R...hahaha

    BalasPadam
  13. rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... hahha

    BalasPadam
  14. hahaha,lisa oh lisa
    malang sungguh kalau kawen ngn khairul ni...

    kalau da other khairul xpe...kui3XD

    BalasPadam
  15. saye lebih suka Fasha Sandha kot..^_^

    BalasPadam
  16. actually tajuk nya 5 reason why boys love lisa surihani... wekk

    BalasPadam
  17. pelik bile tgk perempuan2 yg beria condemn shazlin. well u really should apologize to her.
    but ur last entry mmg agak sakit hati ah bace :)
    oh n pasal Lisa Surihani Comel ni..
    suke hati korank lah nak suke sgt.
    sbb buat mase skg pun die artis yg paling cute, innocent, sopan santun kann -.-

    BalasPadam
  18. hahahaha. kekasih gelap lisa surihani la ni? die boleh sebut 'R' tapi lebih getar je.

    BalasPadam
  19. she looks cute without even trying. that's why she's the best. :D

    help lisa get verified on twitter http://twitition.com/h5ro7

    BalasPadam
  20. @Farahin - Tak caye sudah. Nama mu dollah.

    @Izz - Errr. Pelat S ke, P ke F ke, R ke tak kisah. Kalau dah comel tu comel gak. HAHA.

    @Sha - Seppp. Aku pun suka Fasha Sandha gak.

    @Aisyah - Pesaing? Nahh. Not a problem. HAHA.

    @Afira - Macam jealous je bunyinya? ;)

    @Mili - Hai sayang. Rajinnya promote. Haha.

    BalasPadam
  21. Aku still tak dapat bayangkan mcm mana dia nak pronounce khaRul dengan betul..haha

    BalasPadam
  22. cehh..lisa suribubuhunny,kelakar lah ! ahahahahaha :))

    BalasPadam
  23. dia mmg cute gilerr..dressing pon sopan, xda la terdedah tak tentu arah..so aku yg pmpn ni pon suka dia. hohoho~

    BalasPadam
  24. tak reti sebut huruf 'argh' ye?

    BalasPadam
  25. well,u found 1!
    i dont like her.. chill.. no offence k! =)

    BalasPadam
  26. lepas ni semua girls tanak sebut R betul-betul.

    BalasPadam
  27. mana kau tahu Lisa Suribubuhunny suka kat kau ?

    BalasPadam
  28. hehehe..mr K, that really not a prob? okey..aku cabar kau...ngeahhh...

    BalasPadam
  29. haha..abg aku pn cakap camnih doe..haha..sume laki nk LISA.. :D

    BalasPadam
  30. dia gojes dan sangat-sangat cute^^

    BalasPadam
  31. the other khairul pnah tunjuk muka dia x?

    BalasPadam
  32. bukan laki je suke die tapi pompuan pon rmai including me! hehe..

    ya.. she loves u... HAHA. sokong aje

    BalasPadam
  33. suka awak punya 'Ehem.'
    cute jugak . haha ~

    BalasPadam
  34. lisa cute sangat,imej dia pon ok xde gosip murahan sangat..

    BalasPadam
  35. aku ada masalah! aku tak penah minat lisa surihani pun.. now u got one! who else?

    BalasPadam
  36. aku suka nama lisa suribubuhunny ko tu. ha ha.....

    BalasPadam
  37. She's cute!

    And ya, she loves u! hihiks

    BalasPadam
  38. er? ak agak marah la gak with las entry ko tu n some post ko wat telinge ak berasap (ayt dramatik) but malas nak cakap je. n post yg ni, ak SETUJU! she's cute! hehe

    BalasPadam
  39. woww...

    she cant pronounce r ??

    oh man ! XOXO

    BalasPadam
  40. alasan tu best gila lah bro, hahaha :D

    BalasPadam
  41. hahaha..ok.. she's love u.. whatever~ ^_^

    BalasPadam
  42. lisa sughihani memang takleh sebut rrrr...

    arghhhhhhhh....

    imej dia bersih.perempuan pun suka.suka sangat.hehehe..

    BalasPadam
  43. sekarang sume org puji..imej bersih la..cute la..kang tbe2 kuar cite psl die yg xelok sume pakat kutuk..

    btw di mmg pelat 'r'..grrrr
    PC Expo 2011 At PWTC Kuala Lumpur | 22 - 24 Julai 2011

    BalasPadam
  44. ahaha tetibe sy tak pandai ckp urup r. haha

    BalasPadam
  45. untungla kau, lisa surihani sayyangg kauu sgtt. :)

    BalasPadam
  46. fasha sandha is more damn beautifull!! :P

    BalasPadam
  47. patutnye tajuk untuk entry ni : Aku perasan

    BalasPadam
  48. HAHA. semoga lisa ada banyak klon. boleh tunaikan impian semua lelaki nak kawen dengan dia termasuk Mr K. :P

    BalasPadam
  49. Haha ! tak sampai 9 pon. Tapi sokong, sebab dia memang CUTEEE :)

    BalasPadam
  50. dan sesungguh nya kau sanngat perasan...sekian~~~

    BalasPadam
  51. Is she that cute?
    (. . . . . . .) thinks..

    BalasPadam
  52. kesiankaukan

    kesianlagi bakal bini kau

    BalasPadam
  53. Mr.K entry ni amat sengal~
    haha fine
    kak lisa mmg cute
    i'm straight but i guess i having
    some crush on her :)

    BalasPadam
  54. dia tak cute pon....dia cantik ayu.....hehhe, cuma bila marah je tak ayu dah...XD

    BalasPadam
  55. makwe ko tak marah ke asyik puji lisa suribubuhunny? tapi comel giler la entri ni.
    betul-betul, lisa memang lawa. masa jumpa lisa aritu, dia sangat comel dan kelakar. :) love her. walaupun dia dengan yusri, tak kisahla asal dia maintain seperti sekarang. :)

    BalasPadam
  56. hahaha .. bro amek la lisa tu .. aku amek heliza lg best haha :D

    BalasPadam
  57. 'As long you cute, cannot pronounce any huruf also okay'? bio die bisu teros je lah snang..bertambah tambah kiut dia..HAHA

    BalasPadam
  58. semua blogger macho sukakan LS dan tulis pasal die...np hah??

    BalasPadam
  59. aku x kesah dia cute & ramai org syg
    aku x kesah dia baik
    aku x kesah dia pelat R
    langsung x kesah

    tp aku bengang dia berlakon mcm kayu! huh! sakit mata aku tgk. dahla aku x tgk drama/filem melayu sgt. bila tetiba mood aku nak tgk/ dipaksa tgk, tetiba SPOIL!!!
    terus aku menyumpah2 & mulalah peminat2 beliau back-up & mengutuk aku dgn riang gembiranya...ahahahahahahahahahahahaha

    BalasPadam
  60. aku sering diejek sbb tak reti sebut proper R . heheheh! tak sangka ia kiut sbnrnya. btw, aku tak suka lisa surirumah sbb mcm tunggul je belakon. guna tiket kuit tu utk popular?pffft!

    BalasPadam
  61. HAHAH.mmg tak abis2 perasan si mr.K ni :P

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.