Ahad, 17 Julai 2011

9 Reasons Why Boys Love Lisa Surihani.

Assalamualaikum


Hellooo pecinta my Lisa Surihani sekalian.

First of all, merujuk kepada entry yang lepas, I really wanna ask some apologize to Shazlin. Somehow, I noted that some of you guys cakap something bad to her. And that was not good you know. Actually, aku expect yang korang akan marah kat aku but oh well, ramai pulak girls yang sokong. HAHA. Seriously, you girls are pelik. Aku kutuk korang and you guys love it? Weird-weird creature ever. But still, girls akan nampak lebih comel bila marah.

So, di entry kali ini, aku bukan nak cerita pasal gadis comel bila marah. Tapi, aku nak cerita sikit pasal gadis aku (Lisa Surihani) yang di rampas oleh Yusr* KRU. Maaf, aku terpaksa censored nama dia. Berita panas macam ni tak boleh kecoh sangat sebab takut Melodi serbu. Tapi, di sini, aku akan pecah kan semua rahsia lelaki termasuk Yusr* KRU. Ya, here it is! 9 Reasons Why Boys Love LISA SURIHANI!



Well, I can find 1000 girls dan boys yang bencikan my Fasha Sandha. Tapi kalau nak cari 10 people yang bencikan my Lisa Suribubuhunny, it might be damn hard. Don't you see how much people love my Lisa Surihani? Tapi aku tahu yang dia suka kat aku sorang je. Aku tahu tu. Sebab tu lah aku tak mudah jealous dan tak rasa insecure even ada gossip-gossip yang mengatakan dia akan kahwin. Why? Because she loves me. Only me. Ehem.

As long you cute, cannot pronounce any huruf also okay what?



77 Comments:

cik pha berkata...

dia sememngnye cute,imej pon oke

♦♦orked♦♦ berkata...

haha, aku pon ske dia jgk..
*not in a L** way, ok!*

pRiNCe berkata...

haha..kesimpulannya satu je kan..die mmg cute...:)..minat die jugak..

[ Lawak ] Syarikat Majalah Rugi Kerana Justin Bieber
[ Gempar ] India Menemui Air Di Bulan

farahin nasir berkata...

yelah2.. she love u.. huhhh...

Izz Hazwani berkata...

Perempuan pelat S comel tak?

addin berkata...

first?.
haha,like this post XD

IniCikGadis berkata...

Betul2. Lisa cute bila marah, macam I. Haha!

CassiaSiamea berkata...

+1005 cutes??

byk sgt tu..
bg org lain skit~~

anis.farhana berkata...

again mr.k with his 'lisa surihani' haha, tapi dia memang comel pun

shida berkata...

there is always an exception when it comes to love..hua3...
pelat 'R' skit xpalah..hahaha

Ratna Syazana berkata...

haha...btw, lama dah aku dok tertanya tanya psal nih..thanks mr.k 4 ur info.. :p

dieyla berkata...

haha..perasan mr.k ni..

Aisyah berkata...

pelik2 je kau ni mrK...hahaha macam lisa je yg cute yg ade kat dunia ni...btw..kesian kat kau byk pesaing..hehehehe

FasiHaH SupiaN berkata...

haha tetiba rasa pemilik the other khairul pun cute gak.haha AWESOME

^^nu[dd]yra^^ berkata...

hahhaha...this entry make me laugh ;)

Miscellaneous Smiles berkata...

amboih kay ko setia ngn lisa lagi ekk..

kalu ak lah jadi laki..~~

ak cari y lagi comey dari lisa..~~

hohoo

Azlina ishAk berkata...

=)

cheqwa berkata...

hah???xreti sebut R pon cute eh?saya pon xreti sebut R...hahaha

Wadai Kipeng berkata...

rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr.... hahha

azrijohan berkata...

hahaha,lisa oh lisa
malang sungguh kalau kawen ngn khairul ni...

kalau da other khairul xpe...kui3XD

♥CIK SHA♥ berkata...

saye lebih suka Fasha Sandha kot..^_^

SaYraH WonDerLanD berkata...

actually tajuk nya 5 reason why boys love lisa surihani... wekk

Nur Afira berkata...

pelik bile tgk perempuan2 yg beria condemn shazlin. well u really should apologize to her.
but ur last entry mmg agak sakit hati ah bace :)
oh n pasal Lisa Surihani Comel ni..
suke hati korank lah nak suke sgt.
sbb buat mase skg pun die artis yg paling cute, innocent, sopan santun kann -.-

oshinz berkata...

hahahaha. kekasih gelap lisa surihani la ni? die boleh sebut 'R' tapi lebih getar je.

milimilo berkata...

she looks cute without even trying. that's why she's the best. :D

help lisa get verified on twitter http://twitition.com/h5ro7

Terbang Bersamaku berkata...

dia mmg cute..sy pn pminat lisa...

belogkiter berkata...

dia attractive

SweetyMui2 berkata...

she's cute! hahaha

Mr K berkata...

@Farahin - Tak caye sudah. Nama mu dollah.

@Izz - Errr. Pelat S ke, P ke F ke, R ke tak kisah. Kalau dah comel tu comel gak. HAHA.

@Sha - Seppp. Aku pun suka Fasha Sandha gak.

@Aisyah - Pesaing? Nahh. Not a problem. HAHA.

@Afira - Macam jealous je bunyinya? ;)

@Mili - Hai sayang. Rajinnya promote. Haha.

Akulah Pak Lan berkata...

Aku still tak dapat bayangkan mcm mana dia nak pronounce khaRul dengan betul..haha

Ms.fida berkata...

I like Lisa surihani hee :P!!

khairiyah berkata...

cehh..lisa suribubuhunny,kelakar lah ! ahahahahaha :))

dyanne berkata...

dia mmg cute gilerr..dressing pon sopan, xda la terdedah tak tentu arah..so aku yg pmpn ni pon suka dia. hohoho~

EG berkata...

tak reti sebut huruf 'argh' ye?

PiNky@hEarT berkata...

well,u found 1!
i dont like her.. chill.. no offence k! =)

Hayati Hamzah berkata...

lepas ni semua girls tanak sebut R betul-betul.

Hazwan Arif berkata...

agak2 ar bro..lisa aku kot

wannurfazrini berkata...

mana kau tahu Lisa Suribubuhunny suka kat kau ?

Aisyah berkata...

hehehe..mr K, that really not a prob? okey..aku cabar kau...ngeahhh...

Fee Hafeezah ketuk keyboard berkata...

haha..abg aku pn cakap camnih doe..haha..sume laki nk LISA.. :D

Halusinasi berkata...

dia gojes dan sangat-sangat cute^^

ni@mir berkata...

the other khairul pnah tunjuk muka dia x?

...Minah BluR... berkata...

bukan laki je suke die tapi pompuan pon rmai including me! hehe..

ya.. she loves u... HAHA. sokong aje

fathiahRAIHANA berkata...

suka awak punya 'Ehem.'
cute jugak . haha ~

HaFizaH aYu berkata...

lisa cute sangat,imej dia pon ok xde gosip murahan sangat..

aku nabihahaha:) berkata...

aku ada masalah! aku tak penah minat lisa surihani pun.. now u got one! who else?

cikpia berkata...

aku suka nama lisa suribubuhunny ko tu. ha ha.....

Dilakochan berkata...

She's cute!

And ya, she loves u! hihiks

nana jasmine berkata...

er? ak agak marah la gak with las entry ko tu n some post ko wat telinge ak berasap (ayt dramatik) but malas nak cakap je. n post yg ni, ak SETUJU! she's cute! hehe

Syafiq Salim berkata...

woww...

she cant pronounce r ??

oh man ! XOXO

♥ adlin roshaida ♥ berkata...

alasan tu best gila lah bro, hahaha :D

Ecah Ecot berkata...

this entry cute too!haha

anisyafrina berkata...

hahaha..ok.. she's love u.. whatever~ ^_^

Yuyu Musa berkata...

lisa sughihani memang takleh sebut rrrr...

arghhhhhhhh....

imej dia bersih.perempuan pun suka.suka sangat.hehehe..

SpaQue berkata...

sekarang sume org puji..imej bersih la..cute la..kang tbe2 kuar cite psl die yg xelok sume pakat kutuk..

btw di mmg pelat 'r'..grrrr
PC Expo 2011 At PWTC Kuala Lumpur | 22 - 24 Julai 2011

EZAN IDMA berkata...

ahaha tetibe sy tak pandai ckp urup r. haha

farah syahidah berkata...

untungla kau, lisa surihani sayyangg kauu sgtt. :)

Amir berkata...

fasha sandha is more damn beautifull!! :P

Faezahasbullah berkata...

patutnye tajuk untuk entry ni : Aku perasan

honeybee berkata...

lisa suka kau eh? hehh pft

atiq berkata...

HAHA. semoga lisa ada banyak klon. boleh tunaikan impian semua lelaki nak kawen dengan dia termasuk Mr K. :P

Nur Zaheera berkata...

Haha ! tak sampai 9 pon. Tapi sokong, sebab dia memang CUTEEE :)

dayu_myself berkata...

dan sesungguh nya kau sanngat perasan...sekian~~~

Aichan berkata...

Is she that cute?
(. . . . . . .) thinks..

nedd berkata...

kesiankaukan

kesianlagi bakal bini kau

aslann berkata...

Lisa saya punya.okbyeee.

ntcm von misteriusha berkata...

Mr.K entry ni amat sengal~
haha fine
kak lisa mmg cute
i'm straight but i guess i having
some crush on her :)

Norashiqin Kamaruzaman berkata...

dia tak cute pon....dia cantik ayu.....hehhe, cuma bila marah je tak ayu dah...XD

dr Gadis Siber berkata...

makwe ko tak marah ke asyik puji lisa suribubuhunny? tapi comel giler la entri ni.
betul-betul, lisa memang lawa. masa jumpa lisa aritu, dia sangat comel dan kelakar. :) love her. walaupun dia dengan yusri, tak kisahla asal dia maintain seperti sekarang. :)

cik zie berkata...

ayat last ak ske . haha

alif haris berkata...

hahaha .. bro amek la lisa tu .. aku amek heliza lg best haha :D

Sharifah Latifah Benyahya berkata...

part mintak maaf tu best ! :)

h A n Y S berkata...

'As long you cute, cannot pronounce any huruf also okay'? bio die bisu teros je lah snang..bertambah tambah kiut dia..HAHA

Chempaka Sari berkata...

semua blogger macho sukakan LS dan tulis pasal die...np hah??

srikandi zurra berkata...

aku x kesah dia cute & ramai org syg
aku x kesah dia baik
aku x kesah dia pelat R
langsung x kesah

tp aku bengang dia berlakon mcm kayu! huh! sakit mata aku tgk. dahla aku x tgk drama/filem melayu sgt. bila tetiba mood aku nak tgk/ dipaksa tgk, tetiba SPOIL!!!
terus aku menyumpah2 & mulalah peminat2 beliau back-up & mengutuk aku dgn riang gembiranya...ahahahahahahahahahahahaha

ComOt berkata...

aku sering diejek sbb tak reti sebut proper R . heheheh! tak sangka ia kiut sbnrnya. btw, aku tak suka lisa surirumah sbb mcm tunggul je belakon. guna tiket kuit tu utk popular?pffft!

amirasyakirin berkata...

HAHAH.mmg tak abis2 perasan si mr.K ni :P

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger