Isnin, 8 Mac 2010

Untuk Semua Gadis-gadis Yang Gua Pernah Lukakan Hatinya

Assalamualaikum


Okay tak. Ni bukan untuk gadis-gadis yang gua pernah lukakan hatinya. Tapi ini adalah untuk Gadisku. Entah mengapa gua rasa dia baca blog gua.

Kalau dia baca, gua nak cakap, "Hai Sayang!"

Dan jika anda comel, anggaplah aku tujukan lagu ini untuk anda semua.


Faizal Tahir - Mestikah ada yang lain

Mestikah ada yang lain
Perlu ku lakukan
Untuk memujuk memikat cintamu

Dan setiap kata dan lafaz
Aku ucapkan tulus
Untuk memuji memikat cintamu
Kan ku gengam..
Cintamu abadi

Andai kata
Cintamu bisa merubah
Semua kepahitan yang masih
Dirasakan sekian lama

Takkan ku biarkan
Cintamu terbiar saja
Akan ku paterikan
Dihati dalam dada..
uhh ohh..

Selagi masih ada cinta
Di antara kita
Alangkah indahnya hidupku..
Bila cinta
Biarpun dimana
Bisa dirasakan
Gementar terharum mendayu
Kaulah kan kasih cinta mencinta
Mendamai jiwa









10 Comments:

♥ Che Rosmah ♥ berkata...

terima kasih sbb tujukan lagu ni untuk aku.

aku sangat hargai.

didiey ;) berkata...

hehe..na perasan conel bolehh ;)

Mimpi berkata...

Haha~
berapa ramai awek ko ada ni?

{lumut} berkata...

kalau gua ckp balik..

"hye syg.."

gadis kau marah x agak2...
erk.ok2,x tarik balik.hehe

joegrimjow berkata...

ada org tanye siapa mr k
haha
glamer ko ni ek
hehe

Mr K berkata...

@Rosmah - Perasan.

@Didiey - U comel. Mesti la boleh.

@Mimpi - Dalam mimpi, 1 je.

@Lumut - Terlanjur kata tak boleh di tarik. So tak boleh main tarik2. Tak apa. Tak akan ada yang marah.

@Joe - Tak ada glamer la bro. =)

{lumut} berkata...

a'ah betul jugak tuh...sbb tuh kalau nak ckp fikir dlu kan?hehe

محمد فردوس سعد berkata...

apa yg bolah ak cakap..blog ni best jugak la..tak tipu punye..best2..pas ni kena bookmark..tak pun masuk dalam bloglist...

Tanpa Nama berkata...

gadis yg terluka..=(

Tanpa Nama berkata...

gadis yg terluka..=(

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger