Untuk Semua Gadis-gadis Yang Gua Pernah Lukakan Hatinya

Assalamualaikum


Okay tak. Ni bukan untuk gadis-gadis yang gua pernah lukakan hatinya. Tapi ini adalah untuk Gadisku. Entah mengapa gua rasa dia baca blog gua.

Kalau dia baca, gua nak cakap, "Hai Sayang!"

Dan jika anda comel, anggaplah aku tujukan lagu ini untuk anda semua.


Faizal Tahir - Mestikah ada yang lain

Mestikah ada yang lain
Perlu ku lakukan
Untuk memujuk memikat cintamu

Dan setiap kata dan lafaz
Aku ucapkan tulus
Untuk memuji memikat cintamu
Kan ku gengam..
Cintamu abadi

Andai kata
Cintamu bisa merubah
Semua kepahitan yang masih
Dirasakan sekian lama

Takkan ku biarkan
Cintamu terbiar saja
Akan ku paterikan
Dihati dalam dada..
uhh ohh..

Selagi masih ada cinta
Di antara kita
Alangkah indahnya hidupku..
Bila cinta
Biarpun dimana
Bisa dirasakan
Gementar terharum mendayu
Kaulah kan kasih cinta mencinta
Mendamai jiwa









Ulasan

♥ Che Rosmah ♥ berkata…
terima kasih sbb tujukan lagu ni untuk aku.

aku sangat hargai.
didiey ;) berkata…
hehe..na perasan conel bolehh ;)
Mimpi berkata…
Haha~
berapa ramai awek ko ada ni?
{lumut} berkata…
kalau gua ckp balik..

"hye syg.."

gadis kau marah x agak2...
erk.ok2,x tarik balik.hehe
joegrimjow berkata…
ada org tanye siapa mr k
haha
glamer ko ni ek
hehe
Mr K berkata…
@Rosmah - Perasan.

@Didiey - U comel. Mesti la boleh.

@Mimpi - Dalam mimpi, 1 je.

@Lumut - Terlanjur kata tak boleh di tarik. So tak boleh main tarik2. Tak apa. Tak akan ada yang marah.

@Joe - Tak ada glamer la bro. =)
{lumut} berkata…
a'ah betul jugak tuh...sbb tuh kalau nak ckp fikir dlu kan?hehe
apa yg bolah ak cakap..blog ni best jugak la..tak tipu punye..best2..pas ni kena bookmark..tak pun masuk dalam bloglist...
Tanpa Nama berkata…
gadis yg terluka..=(
Tanpa Nama berkata…
gadis yg terluka..=(