Selasa, 7 September 2010

70% Blogger Malaysia Adalah Ahli Illuminati dan Freemason.

Assalamualaikum

Guy, guy, guys! This is serious shit. Why? Sebab, tahukah anda yang 70% dari blogger Malaysia adalah ahli Illuminati dan freemason? Well, tahukah anda apa itu freemason dan illuminati? Tak payah tanya aku. Aku pun tak tahu.

Yang aku tahu, aku ada beberapa bukti yang mengatakan bahawa 70% dari blogger Malaysia adalah ahli Illuminati dan Freemason.

Aku tak nak cakap panjang-panjang kat sini. Tapi entri ni agak panjang. Kalau baca dari berbuka puasa hingga habis terawih pun belum tentu boleh abis. Tapi memandangkan korang ni jenis tak reti nak pergi terawih, then rasanya boleh habis.

So, siapakah gerangannya blogger Malaysia yang menyertai Freemason dan Illuminati ni? Well, mari kita mulakan dengan blogger yang paling gedik.

Nama dia adalah Liez Comot. Aku dulu baik dengan dia. Aku sangkakan dia baik seperti mana-mana gadis. Rupa-rupanya, itu semua bullshit. Tahukah anda yang Liez ni adalah ahli illuminati? Tak percaya, tengok gambar di bawah.


Jadi, sebagai orang melayu, aku perlu lah cepat melatah dan peraanoid serta overreacted. So... OMAI GODD! DIA ADALAH AHLI ILLUMINATI! OMG OMG OMG! Liez, I kecewa dengan you. Tak nak dah kawan dengan you. I tak faham kenapa you boleh join benda-benda freemason illuminati ni. Kenapa Liez, kenapa? You ingat you join benda-benda ni akan membuatkan you comel? Okay fine comel lah juga.

Itu baru satu. Belum masuk blogger lain lagi.

Ada satu blogger tu. Dia punya jawatan kat lodge Freemason tinggi gila. Kalau tak silap aku, dia tu Duta Illuminati Malaysia di UK. Nama dia Joe (Bukan nama sebenar. Nama sebenar Faridzul Asyraf). Korang ingat dia ulang alik ke UK untuk study? Tipu ah study-study tu semua. Tak percaya, tengok gambar di bawah.


Gambar di atas adalah gambar bilik dia di UK yang aku ambil dari Facebook dia. Try tengok kedudukan selipar kuning kat tepi sofa tu. Aku dapat rasakan agenda freemason di situ.

Pastu, lagi bukti yang jelas adalah bila dia update blog bertajuk Lemang Dan Ketupat yang ada kaitan dengan Illuminati dan Freemason. Dia update isu ketupat tu supaya orang tak suspek dia. Aku tak kisah sangat pasal tu sebenarnya. Yang aku kisahnya, bila tadi adik aku bagi tahu yang semua ahli keluarga kat rumah dok masak rendang dan ketupat. Tak sangka aku yang seluruh famili aku adalah ahli freemason. Aku sorang je yang lain dari yang lain. Kenapa aku berbeza? Kenapa mesti Freemason dan Illuminati tu tarik ahli rumah aku sekali? Kenapa? Kenapa?

Di sebabkan aku terlampau bengang dengan Illiuminati dan Freemason yang merampas keluarga aku, aku pun search lah pasal Illuminati dan Freemason ni.

 Pengasas Illuminati dan Freemason. All-Seeing Eye.

Ahli Jawatan Kuasa (AJK) Freemason dan Illuminati.

Sebenarnya, aku ada jumpa 249 lagi blogger Malaysia lain yang aku rasakan dah jadi geng Freemason dan Illuminati ni. Dalam masa satu jam aku search, aku boleh jumpa 249 blogger yang freemason. Kalau seharian aku search, perh, banyak tu. Tapi, masa aku dok sedap tulis. Aku terperasan satu gambar. Gambar yang mengubah segalanya. Iaitu..... gambar aku.


OMG OMG OMG AKU AHLI FREEMASON JUGAK? APA NI MANA ACI AKU TAK JOIN APA-APA PUN.

Tapi tak apa lah. Sekurang-kurangya, satu geng dengan Joe dan Liez.



59 ulasan:

  1. aku pun rupe2nye dah ke arah ni. aku sendiri tak tahu. geram betol.. alih2 tengok gambo sendiri... "all seeing eye". dem.

    dlm duk terkejut dengan iklan tv3..rupe2nye diri sendiri ter-freemason. masuk aku skali dlm geng okeh.

    BalasPadam
  2. Hahaha... movie mosnter vs alien tu x leh blah.

    BalasPadam
  3. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  4. baik punya nganjingan daripada kau. HAHA

    BalasPadam
  5. gmbr ko? x nmpk mate sblah pon bro....hahahaha3
    bkn x nk mik serious sal freemanson @ illuminati ni...tp serious shit! (curik ayt lec aku)....aku x tau hape ke jadah da...pnh bc tp still x phm.....zzzzzzzzzz....haha3 XD

    BalasPadam
  6. xleyh blah la...lawak tul...
    anyways, in real life, illuminati and freemason is quite a serious thing...

    BalasPadam
  7. Hahah bagus ini entry :)
    By the way secara jujurnya aku beranggapan orang melayu kita dah salah faham akan kewujudan sebenar Freemasons. Aku malas sikit nak percaya orang2 yang dok membaca tapi bukannya baca like betul betul punya baca. Kau tahu kalau dorang baca pasal Illuminati and Freemasons pun mostly based from the internet, ada ke diorang pergi library duduk pinjam buku tebal2 pasal kegiatan Freemasonry dan cuba fahamkan kisah sebenar kewujudan kumpulan terbabit?? Or pergi sites and buildings yang berkenaan dengan Illuminati Freemasonry semua? Setakat duduk Malaysia je apa kes? :P


    Senang cerita, kita harus belajar untuk memahami kenapa dan mengapa. Semakin banyak penyelewengan yang berlaku abad ini. Ceh ceh :)

    BalasPadam
  8. oh tidak, aku ter'illuminati' skali!

    LOL

    good one Mr. K XD

    tak takut kena attack skali ka?

    BalasPadam
  9. monster inc pun sama jugak kan, sekutu mereka.

    =)

    BalasPadam
  10. aku tak paham la kaitan selipar kuning tu dengan freemason..?
    selipar tu ada patung monster tu eh?
    adeh~

    BalasPadam
  11. hahaha..terbaek..suka orang cepat melatah ni..boleh buat gelak guling-guling..

    BalasPadam
  12. , okeh . freemason and illumination . emm .....

    BalasPadam
  13. hahha . i have one friend who is vry obssd abt all things are actly freemanson . ==" duh . smtimes vry anying . smpip lmbg2 tpi jln pon die kate freemnson . wakaka

    BalasPadam
  14. good one mr K. serious shit, sick of this.

    BalasPadam
  15. bakis kokies, hahaha... itu namenyer bongok.. baik mati kalau semua nak ada kaitan dengan freemason

    BalasPadam
  16. character alien vs monster pun ada gak ek.. :P

    BalasPadam
  17. yes. kite segeng. lOL>..tah pape kn.. bnde2 kecik yg normal, tetibe je jd abnormal bile isu illuminati ni kuar.

    BalasPadam
  18. oke.. sengal gilo! tp illuminiti and freemason are the serious things.

    BalasPadam
  19. flag flag
    haha

    ok
    buatkan aku tergelak besar
    wakakaka

    entry ni lebih klakar dari forum lowyat tu
    ekekeke

    BalasPadam
  20. salam. okeh saya paham keprihatinan awak dalam 'menegur' geng2 yg cepat melatah ni. which is gud and fine.

    but, realiti is, for me illuminati n pape yg berkaitan dengnnya is really serious thing in OUR life.

    dan pendapat sy juge, adalah bagus kita mempunyai masyarakat yang amek berat dan prihatin isu ni drpd langsung x kesah kan..
    dipetik dr quote
    'ade aku kesah?' @ 'aiman x kesah'

    selagi ianya tak memberi kemudaratan kpd kita.

    -hanya pendapat-

    BalasPadam
  21. siot je kan..
    dah tu cakap i gedik lak tu..
    errggghh!

    i baru perasan laa,
    mamat yg join freemason ni hensem2 laa..
    hahaha..
    u jgn nak perasan enk..

    BalasPadam
  22. hahaha! alamak! saya pun freemason la! mwakakakakaka!

    BalasPadam
  23. aku bukan nak kata apa...aku bukan la taksub sgt dgn illumiati dgn benda2 ni semua.. tp benda ni aku rasa penting jugak...cuba kau bayangkan kalau takde sapa yang tahu apa dia freemason, apa dia illuminati...diorg dgn senang boleh terpengaruh dgn ajaran sesat tuh..sebab mmg dah ramai yang join freemason ni.. apa2 pun ni pendapat aku..aku cuma bagitahu je...terpulangla nak kata apa..asalkan kita x join bbenda2 ni sudah...tapi in the same time,take it serious la jgak... :)

    BalasPadam
  24. jgn main2 dgn illuminati.

    mereka yg bercakap tntg illuminati bukan org bodoh.

    http://jejakitinggalanrasul.blogspot.com/search?q=illuminati&x=0&y=0

    http://www.youtube.com/watch?v=fC76_Xv8pBc&feature=player_embedded#!

    BalasPadam
  25. smart shial... hahahaha... bnyk yg tersirat... rotfl...

    BalasPadam
  26. ape kaitan slipa ngn freemason 2??
    ~blurr~@_@

    BalasPadam
  27. dpa ni bukan apa..terpengaruh dgn duniawi..cuba tepuk dada tanya iman sihat ka x,if iman sihat,sure benda gini x jadi..

    BalasPadam
  28. he kasar nampak!... kata kitorang ni x pergi terawih...dah lama hidup?! nak kene makan penumbuk!!!

    BalasPadam
  29. ASSALAMUALAIKUM, betulkn sy kalu terclap, ye mmng anda perli, nmpknya anda tk fham rasenye, okay, artis adlh public figure, pembwa ternd atau gya yg kuat, sebb seluruh dunia akn perhtikn dia n akn terikut2, reality, media mmpunyai pngaruh yg kuat, pasal awk perli hal kwn awk wt sme cm lady gaga, yes dats the point actualy. kuat terpengruh ORANG MELAYU ni, selain OBSES, PARANOID, OVEREACTED, kita juga mudah terikut2, bukn mlyulh, semua yg bergelr mnusia, sy tak percya 100% dan tak jugak terus tak ambik kisah, baca, fhm n berhati2 ALLAH berkuasa, tp kita ni yg lemah, dan musuh utama kita iblis,wallahualm, maaf if terslh bicra

    BalasPadam
  30. Islam adalah agama yg kita ada..... x perlu nak carik yg lain... Nabi kata.. kene follow quran dan hadis... x yah carik benda len.. manusia yg carik ketenangan selain dari al-quran akan sesat.. sesama kita renungkan...

    BalasPadam
  31. er.. the thing is..benda yg haram..tetap haram.. x perlulah nak cakap dia freemason atau apa2.. haram is haram..

    u have ur point.. admit that.. they are so paranoid until it leads to NONSENSITY..

    masalah yg melanda skrg adalah.. anak2 muda zaman skrg..dgr lagu pelik2 melalui mp3..internet n etc..

    secara logik akal yg ALLAH dh beri ni..sebagai seorg ISLAM..wajarkah lagu2 itu didengar??

    that is the real question actually..as for me la..

    if this life is DEDICATED TO THE ONLY HIM..ALLAH SWT..why dont we try to change our generation..??

    not making them into a paranoid..but being ISLAMIC INSIDE AND OUT..

    yg haram ditinggalkan terus.. bukan mengajar mereka utk mempertikaikan things they shouldnt..

    mcm org cakap..JUSTIN BIEBER is ILLUMINATI's agent or something..

    bukan tugas kita nak pertikai mamat ni ahli freemason atau tidak..

    it just..DO WE NEED TO LISTEN TO HIS SONGS??

    itu masalah sebenarnya.. org kita x sedar itu..mereka egt..memuja lelaki yg bukan mahram tu boleh..dgr lagu2 yg tiada manfaat itu boleh..

    IF UR LIFE IS ONLY FOR ALLAH..THEN IS NOT PROPER TO DO SUCH THING..

    _just an opinion_

    mr K..since u r good in atracting people to ur page..why dont u do something..really GOOD thing??

    mmg x salah tulis bnda2 mcm ni..bagus..sy akui tu..

    tp..demi menggapai syurga..rasanya..masih banyak yg kita sebagai blogger boleh buat..

    renungkan masalah zaman sekarang.. fikirkan inside and out.. bimbang..dr mahu org faham..kelak makin banyak mereka pertikai sampai sanggup permainkan AL-QURAN dan HADIS..

    BalasPadam
  32. Solat 5 waktu jangan tinggal please.. Nasihat ini for me too.. Banyak agen2 iblis berkeliaran kat malaysia ni.. kat tv, kat majlis etc.. Mudah-mudahan Allah pekakan deria kita dan menghindari diri kita dari diperdaya mereka.. Mudah-mudahan janji iblis kepada Allah untuk mengheret kita manusia bersama dia ke neraka selama-lamanya tak berjaya.. InsyaAllah.. Hidup kita ni tak tau bila tamat.. berjaga-jagalah pandai-pandailah bawak diri sendiri tu.. Subhanallah.. La hau lawala quwwata illa billah..

    BalasPadam
  33. Kaw ingat bnd freemason ny maen2 ke?? Bangang...main2 ngn agama betul... bodoh...

    BalasPadam
  34. Kita semua kat tempat kita sebab masonry juga

    BalasPadam
  35. Nasihat saya jangan main main dengan perkara macam ni. Takut rorak akidah nanti. Ini bukan perkara main main. Saya harap awak faham. Tak tahu jangan cuba cuba buat tahu.

    BalasPadam
  36. bangga x brtmpat...munafik haram jadah..nerakalah tmpat korang smua Jahil Murakkab. Jahanammm.

    BalasPadam
  37. Alahai ingat freemason main2 ke.. Boleh rosak akidah

    BalasPadam
  38. Saya ambil infonya sahaja.lain lain tiada dulu kini dan selamanya

    BalasPadam
  39. Halo, Adakah anda ingin menyertai illuminati dan menjadi kaya, terkenal dan berkuasa? untuk sepanjang hidup anda? Faedah yang diberikan kepada ahli baru yang menyertai illuminati $ 50,000,000 ke dalam akaun bank anda ......
    $ 600,000 gaji mingguan .........
    Nilai kereta di $ 400.000 .......
    Kontrak anugerah bernilai $ 200,000,000 .......
    A House di mana-mana negara pilihan anda sendiri. Dan visa percuma ke negara impian anda.Total gaya hidup berubah ?? jika anda berminat, WhatsApp kami: +2348147226753, ATAU E-mel kami: greatilluminati0666@gmail.com, supaya kami dapat memulakan proses bergabung !!!

    BalasPadam
  40. Salam dari perintah besar pencerahan di Amerika Syarikat dan seluruh dunia, Inilah peluang yang terbuka untuk sertai persahabatan yang bersinar di mana anda boleh mendapatkan kembali impian anda hilang, dan juga di mana anda boleh melihat cahaya kekayaan dan kebahagiaan tanpa apa-apa pengorbanan darah. Dan kami juga membayar jumlah $ 550.000 untuk mendapatkan semua ahli-ahli yang baru apabila mereka menyertai dalam persaudaraan dan juga untuk rumah mereka pilihan dan lokasi pelaburan bersama-sama dengan peluang ini dalam kehidupan mereka untuk menjadi terkenal.

    FAEDAH-FAEDAH YANG DIBERIKAN KEPADA AHLI-AHLI BARU YANG MENYERTAI PENCAHAYAAN.
    1. ganjaran tunai sebanyak $ 550.000.
    2 kereta idaman anggun baru yang bernilai pada USD $ 150,000 USD
    3. mimpi rumah dibeli di negara pilihan anda.
    Melebihi satu bulan selepas berunding dengan 5 terbaik di dunia.
    Pemimpin-pemimpin dan 5 selebriti yang paling penting di dunia. Jika anda berminat, sila hubungi alamat e-mel terdahulu = illuminatiworldwideorder@gmail.com atau wahtsapp kami +19292811087

    BalasPadam
  41. Hei nama saya adalah Jessie Aatiya saya dari Asia, saya di sini untuk bersaksi bagaimana saya menjadi pelakon Super di seluruh dunia, dengan perintah Freemasonry, saya sangat mencari bantuan, apabila seorang kawan saya yang merupakan pelakon yang paling popular di Singapura , memberitahu saya tentang perhimpunan Freemasonry, selepas tahun penentuan menjadi salah satu daripada 10 pelakon Top di seluruh dunia, akhirnya saya mendapat dihubungi dengan bantuan Lord Davis, kini saya gembira dengan apa sahaja yang saya lakukan dalam kehidupan hari ini, selepas saya telah mendaftar penuh , Saya menyertai perhimpunan, saya menerima jumlah €50,000,000 sebagai manfaat saya dan gaji bulanan saya, yang €800,000 juga saya diberi dilindungi, kemasyhuran, pengaruh kuasa e. t. c, satu perkara yang saya mahu untuk membetulkan adalah bahawa, Freemasonry tidak melakukan pengorbanan manusia atau menyakiti sesiapa , jika anda baru sahaja dimulakan mereka akan memberikan anda benih kekayaan dan memberkati anda dengan kebijaksanaan, kuasa, pengaruh e. t. c anda perlu berjaya. Satu lagi perkara adalah bahawa masyarakat mempunyai berkat khas untuk ahli politik, pemain bola sepak, dan bintang Super. Sebagai ahli Freemasonry adalah keputusan peribadi, masyarakat tidak memaksa atau mohon orang untuk menyertai mereka. Saya menyertai kerana saya mahu mencapai impian dan matlamat saya dalam kehidupan, tiada siapa yang memaksa saya, dan saya sangat gembira untuk menjadi ahli hari ini kerana mereka telah menyumbang banyak kepada kehidupan saya dengan membuat saya salah satu pelakon yang popular di dunia. Jika anda berminat untuk menyertai Freemasonry ibu pejabat kenalan melalui e-mel: unitednationalmasons@protonmail.ch atau WhatsApp European Union, +31687718900 untuk maklumat lanjut mengenai bagaimana untuk menyertai perhimpunan.

    BalasPadam
  42. Amaran!⚠Amaran!!⚠Amaran!!!⚠

    Berhati-hati dengan ejen palsu menggunakan nama illumanti Fraternity untuk Menipu orang ramai. Nombor permulaan rasmi kami mesti mempunyai tiga 𝟔𝟔𝟔, +1559(666)3909 Yang merupakan Tanda binatang itu, sentiasa minta pemula anda menunjukkan bukti kepada anda sebelum mencuba menjadi Ahli. ingat bahawa kami menawarkan satu juta dolar ($1,000,000) kepada ahli yang baru dimulakan dan faedah lain seperti kereta baru, rumah di mana-mana negara pilihan anda dan lima ratus ribu dolar ($500,000usd) gaji bulanan daripada organisasi(iluminati brotherhood)
    Untuk maklumat lanjut hubungi tuan Gibson untuk butiran keahlian di WhatsApp +15596663909.
    Ataupun
    Info Telegram: @lord_gibson666 PEMULA BESAR YANG BERIBADAH
    Platform ini terbuka kepada semua orang,

    BalasPadam
  43. Testimoni saya tentang bagaimana saya menjadi ahli Illuminati. Saya ingin tahu orang yang ingin menyertai Illuminati hebat sebagai ahli hebat Illuminati yang mahukan saya sebagai ahli hebat. Namanya ialah Lord Felix Morgan. Bantu saya memulihkan hidup saya dari peringkat kematian. Dilepaskan selepas kira-kira 2 tahun dan enam bulan. Selepas dikhianati oleh begitu ramai ahli Illuminati. Selama bertahun-tahun saya putus asa dan kewangan di lapangan. Tetapi pada suatu hari ketika melayari internet, saya terjumpa posting Ahli Besar Illuminati Lord Felix Morgan dan mengatakan bahawa jika anda adalah salah seorang ahli Illuminati yang hebat, anda boleh menjadi terkenal, kaya dan berjaya dalam hidup. Saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar ahli besar untuk memulakan saya dan saya telah dimulakan ke dalam World Order of the Illuminati. Selepas itu, mereka memberi saya semua garis panduan dan memberitahu saya bahawa selepas permulaan ahli baharu akan diberi ganjaran wang tunai $1,000,000. Dengan bantuan Lord Felix Morgan. Saya telah dimulakan sepenuhnya sebagai ahli penuh Illuminati. Jika nasihat anda ialah anda pernah mencuba penipu sebelum ini atau sedang, terpulang kepada saya untuk membantu anda sertai jadi cuba Lord Morgan. Ini adalah peluang terbaik anda untuk menjadi apa yang anda inginkan dalam kehidupan masa depan anda. Hubungi beliau melalui WhatsApp +2348055459757 atau e-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com

    BalasPadam
  44. Ini adalah testimoni saya tentang bagaimana saya akhirnya menyertai orde dunia baru, Illuminati setelah saya cuba untuk menyertai selama lebih 2 tahun sekarang tetapi penipu mengambil wang daripada saya beberapa kali. Saya telah mencari untuk menyertai Illuminati sekian lama, tetapi penipu terus mengambil wang saya sehingga awal tahun ini apabila saya bertemu dengan Lord Felix Morgan dalam talian, saya menghubunginya dan saya menerangkan segala-galanya kepadanya dan dia mengesyorkan pendaftaran yang digunakan dan saya membayar untuk ahli besar untuk membantu saya bermula dan saya telah dimulakan ke dalam World Order dan saya menerima jumlah $1,000,000 dolar AS selepas permulaan saya dilakukan. Saya sangat gembira! Dan berjanji untuk menyebarkan kerja baik Lord Felix Morgan. Jika anda berminat untuk menyertai Illuminati perintah dunia baharu hari ini, hubungi Lord Felix Morgan hari ini dia adalah peluang terbaik anda untuk mendapatkan keahlian kepada illuminati yang sentiasa anda inginkan. Hubungi Lord Felix Morgan E-mel: Illuminatiofficial565@gmail.com atau WhatsApp +2348055459757

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.