Rabu, 14 April 2010

Soalan Pedas Dari Pembaca Blog

Assalamualaikum

Gender.Sexist.

Semenjak aku letak link formspring.me aku hari tu, aku terima agak banyak soalan pelik dan pedas. So, instead aku menjawabnya di formspring, baik aku menjawabnya di sini. So, here we go.

1. Adakah anda selalu kena reject dengan perempuan?
Secara teknikalnya, tak pernah. Secara tak teknikalnya, sekali.

2. Ramainya followers awak dekat blog! Wahh! Tahniah! Apa rahsia yang boleh dikongsi?
Tulis apa yang orang lain nak baca dan bukan apa yang kau rasa orang nak baca. Atau kadang-kadang, just tulis pasal benda di sekeliling yang orang lain suka buat tetapi tak pernah mengaku dan tak ramai yang sedar dia sedang membuatnya. Contohnya, pasal boyfriend / awek lagi penting dari kawan.

3. Saya dah tengok blog awak. Hurmm, awak ada masalah dengan perempuan ke?
Tak ada. Just suka buat perempuan marah sebab perempuan akan nampak lagi comel bila marah. Well, setakat ni, ada 3 perempuan yang geram gila bila nampak aku.

4. Kau rasa kau ni handsome tak? Tak aku bukan Fahim.
Aku tak rasa aku handsome. Tapi kau, setahu aku selalu perasan handsome.

5. Hah! I am the first to ask u question... What on earth was on ur mind when u first created formspring.me account?
Hai Orcs (Ogre?) / Qazafi. First of all, kau bukan yang first yang tanya. Yang ke dua. Aku create account ni sebab nak tanya soalan kat formspring orang lain. Soalan pedas maksud aku. Tetapi, at last aku baru perasan yang aku boleh komen sebagai anonymous.

6. Khairul bukan nama sebenar.. Nama sebenar ape ek?
Khairul.

7. Ko rase ko hot ae?
Ini Malaysia. Panas wajib di rasai di waktu siang. Btw, kau mengingatkan aku kepada budak pelik bernama Zarif.

8. Kenapa lelaki hold back dgn seseorang gal tu? contoh yg very simple sini ialah: mula2 dia yg beria ajak keluar, but then bila gal tu ckp ok, dia rasa segan la plak. sampai x jadi kelaur akhirnya. and it repeated. why?
Lelaki tu saja nak test market kot. Lagi pun, lelaki tak suka dengan perempuan yang mudah. Or dengan kata lain, lelaki suka gunakan effort kat perempuan. Lelaki tak suka perempuan yang terlampau mudah untuk dapat. Sebab tu la perempuan kena jual mahal sikit.

9. Errr. Gay?
Tak.

10. Kenapa suka kutuk perempuan?
Because.. its fun. Actually, dont take things serious lah. I dont hate girls. I just suka gurau kasar. So again, dont take it so serious.

11.a)Paling lama u mengurat perempuan yang u betul2 suka brapa lama? maksud i, perempuan yg u btl2 suka.
b)At the end, dpt tak perempuan tu?
a) Paling lama two years.. and counting.. the days.
b) Not.... YET. Still working on it.



Anything? Feel free to ask me, here. Dan jangan lupa letakkan link blog korang skali. Nanti aku link kan masa menjawab.




18 ulasan:

  1. baguslah benda ni. next time aku letak kat blog aku plak.

    BalasPadam
  2. waa~bnyak soalan bkaitan cinta n perempuan n ke'single'an kau..


    p/s : org yg tnye tu mcm ade can nk mgayat kau jek.. aha! XD

    BalasPadam
  3. paling suka soalan ini..

    "6. Khairul bukan nama sebenar.. Nama sebenar ape ek?
    Khairul."

    ahahahaha

    BalasPadam
  4. sebbaek xde sape2 yg tny soklan pedas ag.

    BalasPadam
  5. muahahahha! agk boleh diterima semua soalan2 itu. tunggu yg lebih mencabar. tak tak. aku takkan tanya pape :D

    BalasPadam
  6. ehehehe, mencabar gak tu soklan.

    BalasPadam
  7. auwhhh. soalan paling last tu jawapan dia suweet sajek. wish you best of luck. heehee.

    BalasPadam
  8. wahahhaha.. kelakar! (;

    teruskan usaha utk memikat gadis idaman, good luck!

    BalasPadam
  9. hmm...bagus, semua soalan dapat dijawab dengan lantang dan berani!
    bravo ya!

    BalasPadam
  10. alah....

    kadang2 nape orang amik siyes sangat ngan penulisan kiter...

    kan kan???<-- mintak sokongan tetibe...

    yer la..ko hot..tengok...awek jerk komen...hahaha

    pollower semua pon awek jugak..kih kih

    BalasPadam
  11. @Gadis - Dah blogger zaman sekarang semua comel2. nak buat macam mana

    BalasPadam
  12. mmg buat perempuan panas n geram giler even tak penah nmpk mr.K pon

    BalasPadam
  13. HAHAHA..SUKE SOALAN DAN JAWAPAN NO.4

    BalasPadam
  14. huhu(gedik tak aku? hahhah) well mr. k .. seronok mengunjungi blog anda.. walaupun nada sarkastik terlalu banyak di situ.. tapi tak pe membuka minda sikit.. dan walaupun anda asyik cerita pasal love2 eww eww. kunjungilah blog saya pula.. www.atiqahlott.blogspot.com

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.