Isnin, 19 April 2010

Soalan Pedas Dari Pembaca Blog. Part 2.

Assalamualaikum

I taw muka I innocence aw. 

Oh oh. Ada ada surat. Tapi I tertanya-tanya. I tak ada haters ke.

1. What do you think about a girl that confess her feeling toward the boy that she loves?
Good. Sebab penantian tu satu penyiksaan. Harapan pun sama.

2. Ape beza unique dan view kat nuffnang tu ek?
View = Bilangan orang yang view tak kirala dari orang sama atau berlainan.
Unique view = Unique visitor = Visitor yang baru. Maksudnya, kalau kau view sesebuah blog 10 kali dalam sehari, ianya di kira satu unique visitor. Ianya berdasarkan cache/cookie/IP yang disimpan dalam lappy korang kot.

3. Berapa banyak dah wang penghasilan kau dapat dari berblog?
Tak banyak pun. Satu bulan nak cecah Rm1000 jangan harap ah. Dalam NN account ada beberapa ratus je sekarang ni. Cukup 1k, keluarkan kot.

4. Sy bosan. Ada movie best tak.
Knowing (2009), The Hurt Locker (2008), Crank 2 : High Voltage (2009). Crank 1 dan 2 sama best. Jason Statham adalah hero dalan Crank. Juga hero untuk Transporter 1,2,3.

5. Tahu tak macam mana nak hilangkan bosan?
Tahu. Hiburkan aku.

6. Mr k,esok free tak? jom kuar?
Esok ada test. Lusa pun ada. Eh, aku patut jawab ni dua minggu lepas kan.

7. Umur Mr K berapa?
Sweet '25' years old young

8. Pernah baca buku The Secret? Buku tu antara paling famous dunia. Apa pendapat ko pasal dia punya undang-undang?
Undang-undang? Buruk sangat bunyinya. Nama dia, Law of Attraction. Law of Attraction ni kira melawan dari Theory of Life (kononnya). Tapi aku rasa apa yang dia nak sampaikan tu betul. Ayah aku ada buku pasal Law of Attraction tapi yang lebih kepada Islam. Aku pernah nak baca buku tu dulu tapi abang aku cakap level aku tak sampai lagi (wtf). So dia suruh aku baca buku Follow Your Heart. Tak ada law, tapi konsep 60% sama. Law of Attraction dalam The Secret umpama tak percaya kepada Tuhan (walaupun apa yang dieorang cakap tu betul). Aku nak impikasikan dia punya Law of Attraction. Tapi tak banyak yang jadi. Tapi ada satu yang jadi. Tu pun baru tadi. Mungkin hanya kebetulan. Tapi dia still on the right path of Law of Attraction. Kau patut cuba sendiri.

9. (1)Kalau ade girl approach kamu, mula2 ape perasaan kamu? (2)Pastu ape pandangan kamu pada girl tu? (3)Sudi jawab kat formspring ni tak. (4)Senang tak soalan ni bagi kamu? P/s: sekadar bertanya...tak kenal kamu in real pon
1. Terkejut.
2. Biasa.
3. Sudi.
4. Tak.
From the way you talk (text), I think I know you.

10. I rasa baby i curang. apa yang patut i buat. patut ke i tinggalkan baby i.
I rasa you patut buat baby baru. Oh wait, baby = bf/gf?

11. Bila nak buat entry pasal Teruna VS Tak Teruna ? (Arianna)
Errrm... errr...Hmmm... Erm.. Cantik kan cuaca hari ni.

12. Kenapa ramai yang benci dengan Fasha Sandha? You suka dia tak.
Suka. I suka suara dia yang macam Ella. Dan I suka gila Ella. Tapi I lagi suka Lisa Surihani dan Alexandara Martiness yang berlakun dalam cerita Cave of The Golden Rose. I tak tahu la kenapa ramai orang (gadis) benci kat dia. Sebab jealous sebab dieorang tak ada suara macam Fasha kot.


I dont know which Arianna is that. Kevin's Arianna? Leave your link. Easy nak link kan. Apa-apahal, tanya gua kat formspring.me.



17 ulasan:

  1. are u really 25..?
    means kita ni sebaya beb..
    teringat dat u call me 'kak afzan' dulu.

    nampak matured sgt agaknya.
    =)

    i thought u are 22~23 (coz u r student rite?)

    BalasPadam
  2. pasal unique view tuh dikira each our bukan uach day kalau tak silap saya....itupon org yg bg tau saye dulu...

    so kalau kamu dr IP yang same dth 10 kali dalam 1 jam tuh..dikira 1 unique vitor..bukan dalam sehari kot..

    betul ker?hee

    BalasPadam
  3. aku suka ella, tp xbape suke fasha

    BalasPadam
  4. eh, umur mr k 25 ya? wow
    **muka terkejut.

    BalasPadam
  5. kau dah boleh buat fan page dah mr k..

    BalasPadam
  6. hahaha.jawapan no 10 mmg kelakar. hahaha ;P

    BalasPadam
  7. unique visitor tu bukannya untuk visitor yg dalam masa sejam ke melawat?

    luffy kata
    kalau aku mlawat blog ni kul 11 pagi
    lepas tu mlawat lg kul 3 petang
    tu dikira 2 UV dah

    ke camne?

    BalasPadam
  8. @Sis Afzan, Harun - Mesti la bukan 25 =)

    @Lumut & Joe - Dari apa yang aku tahu, per day. Aku pernah baca NN kat blog mana tah. Tak tahu la kot-kot dah ubat atau aku dapat info yang salah.

    BalasPadam
  9. hahaha
    cehh.
    25 kononn

    BalasPadam
  10. adakah tekaan umur jangkaan tu betul?
    range tu kan umur kamu?

    BalasPadam
  11. i know mr K suka panggil orang kakak sbb dia rasa dia masih muda remaja =P

    okey, soalan pedas itu mmg dari saya tak syak lagi, tapi tiada jawapan ?

    kak arianna

    XxXxXx

    BalasPadam
  12. xcukup pedas lagik la soalan2 ko nih. =P

    BalasPadam
  13. wait.

    u suka cave of golden roses?
    sy suka gila.hehe
    tengok masa kecik dulu.
    still ingat lagi..
    happy sebab jumpa orang yang minat cerita ni.

    ^____________^

    BalasPadam
  14. wah..suke tgok citer tu jugak!
    the cave of golden roses..
    fantagiro..tarabas..
    mencik tgok rumoldo jadik batu..sume amik kesempatan kiss die..hahaha..

    opss sorry..teruja sgt tgok citer tu..hehe..

    BalasPadam
  15. baby????hahahahahahaha
    lawak btol... >_<

    BalasPadam
  16. hakhak..aduhai..tang baby tu memang tak agak2..
    tang law of attraction..betul..cuba try, memang jadi..

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.