Jumaat, 4 Mac 2011

Kenapa : Pengkid, Lesbian dan Awek Comel.

Assalamualaikum


Hello handsome girls and pretty boys sekalian.

Aku nak tanya, korang suka tak citer Greek (Series)? Aku suka gila citer ni. Citer ni pernah di tayangkan di Hallmark (Diva) di saluran 702 di astro. Dan sejak first time aku tengok citer tu, aku dah melekat habis. Sebab cerita dia adalah lebih kepada teens life. Tapi kan, agak tak boleh blah bila dalam cerita tu, amat banyak babak gay lelaki cium lelaki. Seriously cium mulut ke mulu tanpa censored. Tapi aku rasa yang pasangan gay adalah funny. Pasangan lesbian too. Aku pun tak tahu kenapa. Dan aku suka berkawan dengan dieorang (agaknya).

Actually, bab gay ni aku tak kisah lah sangat since gay-gay ni at least mengurangkan saingan lelaki-lelaki straight untuk memikat gadis-gadis di dunia. Ehem. Cuma, aku harap dieorang berubah ah sebelum terlambat.

Tapi bila kita dah masuk ke bab lesbian dan pengkid, perh. Gua tak boleh sabar der.

Korang bayangkan ah, Kalau dalam satu Malaysia ada 10 juta perempuan. Then dari 10 juta tu, 3 juta darinya adalah lesbian dan pengkid. Kalau dah setiap seorang dari 3 juta pengkid tu mengurat seorang gadis yang berlainan dan berjaya tukarkannya lagi jadi lesbian, maka, hanya tinggal 4 juta je lah perempuan yang straight. Korang ingat 4 juta perempuan ni cukup ke untuk tampung permintaan lelaki di Malaysia? Seorang lelaki sekurang-kurangnya perlukan dua orang awek dan tiga skandal. Tapi kalau dah macam ni gayanya, memang tak cukup ah untuk lelaki-lelaki di Malaysia tu pasang 5. So, korang tak kesian ke tengok lelaki yang tak boleh nak pasang lima ni? Peh-lis, show some mercy.

Lagi pun kan, apa la yang best sangat dengan perempuan ni sampai korang (perempuan) boleh minat gila-gila? Setakat kaum perempuan, eley, mana-mana je korang boleh cari beb. Tapi kalau kaum lelaki, peh, ingat senang ke nak cari kaum lelaki yang baik dan romantis? Contohnya... contohnya....erm... erm siapa ya lelaki yang baik lagi jujur lagi baik lagi pemurah... Hurm.. Haa! ya, Mr K contohnya. Ingat senang ke nak cari lelaki macam Mr K? Susah tau. Ehem.

Ramai orang kata:

"Ramai perempuan comel-comel jatuh hati kat pengkid sebab pengkid ni pun perempuan, so, sure lah pengkid ni tahu apa yang perempuan comel nak"

Dey, seriously, apa yang perempuan comel nak sebenarnya? Kasih sayang dari kaum sejenis yang faham macam mana nak belai? Ewww. Pehlis. No.

Abis tu, korang rasa yang lelaki ni tak faham perempuan lah ye? Korang ingat, lelaki tak faham ke perangai perempuan macam mana? Lelaki faham tau. Kalau lelaki nampak perempuan tu asyik marah-marah, mesti lelaki tu terus dapat agak yang perempuan tu tengah datang bulan. See? Lelaki memang memahami.

"Saya comel. Dan hot. Tapi saya suka kat pengkid. Semuanya adalah di sebabkan saya dah tak percaya kat lelaki. Lelaki suka mainkan perasaan perempuan."

Ni satu lagi jawapan yang paling banyak orang cakap bila tanya kenapa perempuan comel suka kat pengkid. Ya, quote di atas tu aku reka. Tapi pointnya, betul ke ramai jadi lesbian di sebabkan oleh lelaki?


Actually kan, bila seorang perempuan di permainkan oleh lelaki, bukan 100% lelaki yang salah. Iye lah. Dah tau si lelaki tu ada makwe, dia boleh pulak sibuk pi layan flirt-flirt. Dah tau lelaki tu playboy ada banyak skandal, boleh pulak dia mintak-mintak no phone. Dah tau si lelaki tu ada anak 10, boleh pulak terima pergi jalan-jalan tepi pantai. Dah tau lelaki tu suka curang-curang, boleh pulak ikut keluar lepak sampai tengah-tengah malam. Then, bila lelaki tu pilih his wife / awek dia instead of korang, mula la korang nak salahkan lelaki. Seriously?

"Pengkid tak kedekut macam lelaki. Kalau lelaki mesti kedekut. Nak beli gelang-gelang je, mesti kena cop sebagai kikis duit. Nak makan kat restoran romantik je, mesti kena cop sebagai mengada-ngada. Tak romantik langsung"

Ini yang aku tak boleh blah. Memang tak boleh blah. Siapa berani bilang lelaki Melayu tak romantik? Lelaki melayu lah lelaki paling romantik di dunia tau. Lagi romantik dari lelaki Korea yang gay tu. Lelaki korea tu semua berlakon sambil baca script memang ah ayat manis je. Cer test dieorang bercakap tak baca skrip. Sure merapu-rapu gelabah macam biawak kena sergah. Tak pun, entah-entah semua gagap.


Kalau check-check sebilangan lelaki Melayu, masing-masing muka macam longkang. Tapi awek superb beb. Si lelaki muka dah la hitam. Kening tak ada. Tapi awek, peh, putih, mulus. Dahi awek tu lak kalau hayun, memang tak ada air-resistance langsung. Licin habis dahi tu. So, macam mana lelaki ni boleh dapat awek-awek cun? Apa lagi kalau bukan kerana keromantikan si lelaki. Kan?

Sampai sekarang aku tak tahu kenapa perempuan comel boleh tertarik dengan pengkid. So yeah, ada banyak jejaka-jejaka yang handsome tak pun yang baik di luar sana yang sedang tunggu anda putus dengan kekasih lesbian anda. So, go, and melt with him.



97 ulasan:

  1. enty terbaiiikk..haha,
    oh,aku ada mber ni.
    serius dorg jd sebab lelaki.
    sorry too say,tpi tu hakikat.
    mula nampak sweet bagai,tup2,
    kantoi kau mamat tu dok psg dua.
    pe lg..pompuan tu tutup hati trs =.=
    aihh

    BalasPadam
  2. Alhamdulillah masih straight lagi..

    Err,Sofiey ada gak kawan lesbian. Tapi tak tye lak nape dorang bersama.

    BalasPadam
  3. aku x pernah ada kawan gay or lesbian so aku da zero knowledge psl dorg..
    yg aku tao aku straight haha :)

    BalasPadam
  4. haha..ayat yang puji diri kau tu tak boleh bla lak nak baca..^_^ and mampu ke nak adil kalau nak psang smpai 5 tu..=)

    BalasPadam
  5. salam.
    tu la...cian lelaki n girl yang straight,hubungan macam tu x sampai kemane...nak kawen??boleh ke sejenis...ish ish..ade ilmu tanpa amal...itu la jadi....HYe x ley den nolong nya....ingat! perbuatan cm dilaknat ALLAH...kuikui...tazkirah seketika...

    BalasPadam
  6. nice entry...
    menarik......tapi MR K tu...kenapalah suka promote diri sendiri..hehehe

    BalasPadam
  7. respect u the most.

    Caya lah ayat memang power, tertarik gila kakkoii baca.

    BalasPadam
  8. " Seorang lelaki sekurang-kurangnya perlukan dua orang awek dan tiga skandal. Tapi kalau dah macam ni gayanya, memang tak cukup ah untuk lelaki-lelaki di Malaysia tu pasang 5."

    haha, aku suka la quote nih...

    BalasPadam
  9. pasni buat entry

    kenapa : lelaki gemok awek hot

    BalasPadam
  10. saya ske awk n xske pengkid...^^
    biase la rmai kaum hawa xpndai nk kwl perasaan n nafsu...t'lalu ikut kte hati n nafsu...disisi islam mmg kte dilarang sme skli tok b'pasangan dgn kaum y sme(pompan n pompan n disebaliknye) n ape tah lg si perempuan y b'tukar jantina (kene panah petir bru tau)...ape2 pon kaum prmpuan ttp akn kwn ngn lelaki...klu kawin2 sesame pompan camne nk dpt ank (tanpe air mani mne leh pompan m'gandung)...stiap insan mst akn m'impikan baby y cute2 ble dh besar jd cam sye2...we~

    BalasPadam
  11. kdg2 betol gak sebab gurl lebih minat kat penkid nih..dah kurg percaya kat lelaki y ske mainkan prasaan jer..

    BalasPadam
  12. "Kalau check-check sebilangan lelaki Melayu, masing-masing muka macam longkang. Tapi awek superb beb. Si lelaki muka dah la hitam. Kening tak ada. Tapi awek, peh, putih, mulus. Dahi awek tu lak kalau hayun, memang tak ada air-resistance langsung. Licin habis dahi tu. So, macam mana lelaki ni boleh dapat awek-awek cun? Apa lagi kalau bukan kerana keromantikan si lelaki. Kan?"

    bukan sebab lelaki tu romantik.. mungkin sebab dah xde sape nk kat laki tu... sbb tu pilih laki tak hensem.. maklumla.. pompuan ni kan hati lembut.. mudah bersimpati

    BalasPadam
  13. pyjcth:- haha..

    BalasPadam
  14. entry kau mmg menggelikan kali neh
    *muntah

    BalasPadam
  15. nape pompuan plih penx?
    penx neyh caring..laki?
    caring ikot mood..
    hampeh jew..
    klo ikot an player ke pew..
    mmg la penx pon ada yg player gak..
    wlopun awek cun mcm ank cine uh..
    tp penx ni cara dia sgt2 bbeza..
    mybe penx lbih caring and lbih mudah kuar an duit utk couple..
    klo laki?
    huh...haram...leyh lak mintak ganti balik...
    susah nak dpt laki yg btol2 leyh bagi pompuan kasih syg yg sbnr..
    pompuan ni perlukan sum1 yg amik berat psl die..pompuan ni manje..
    so klo nk mnje dgn laki ni payah..
    tu je la yg aku leyh share disni..
    hik3..

    BalasPadam
  16. saya perempuan saya ok! hehehe..

    ok2.. emm, sebenarnya tak tahu nak komen apa, tapi dari pemerhatian sya la kan, pengaruh sekeliling jugak mampu utk mereka tertarik antara satu sama lain..contohnya kalau gay, kenapa mereka jadi mcm tu? mungkin sbb hidup dikelilingi oleh perempuan je. huhu.. dan pengkid mungkin disebabkan oleh hidup dia dikelilingi oleh lelaki je.. lebih kurang macam tu la kot..

    BalasPadam
    Balasan
    1. awk dh ada pkwe k... yg awk ckap mcam 2???

      Padam
  17. Sebab lelaki melayu suka jahanamkan anak dara orang. Haha. Tak cakap semua la. Tapi most of them la. Baru start couple dah pegang-pegang. Aish. Aku cakap bukan sebab aku les/pengkid. Aku straight ok. Jangan salah anggap. Tapi kenyataan. Kan?Kan?

    BalasPadam
  18. "bila seorang perempuan di permainkan oleh lelaki, bukan 100% lelaki yang salah bla bla bla.."

    agreed..!!
    kalau tak de yang melayan, mesti yang memulakan tu akan berhenti..!!

    BalasPadam
  19. hye mr. K

    i rasa mostly girl pilih pengkid sbb pengkid fhm n tahu pe yang dorang nak..but as for me, utk apa relakan diri dgn hubungan yg tak kan ke mana..tak nak zuriat kerrr??

    BalasPadam
  20. betul..itulah antara tanda-tanda kiamat kecil..mereka ni kurang didikan..lebih-lebih lgi tentng agama.,so..kita sebgai manusia..harus saling mengingati..:)

    BalasPadam
  21. betul..itulah antara tanda-tanda kiamat kecil..mereka ni kurang didikan..lebih-lebih lgi tentng agama.,so..kita sebgai manusia..harus saling mengingati..:)

    BalasPadam
  22. Mr K!

    aku lesboo, haha :p

    wey, entri ko bagus ah..

    bab muka lelaki melayu mcm longkang tu ak xleh blah.

    rasa2 termasuk ko x tu?

    haha, kiddin :p

    BalasPadam
  23. alahhh, tak kemana la cinta lesbian. sampai masa teringin nak beranak pandai plak dorang cari laki nak kahwin. semua ni ikutkan perasaan je ;/

    BalasPadam
  24. bab dtg bulan to xboleh blah, hahaha. kepada pempuan, KAMI single lagi, hehehehehe. :)

    BalasPadam
  25. mungkin ada sebab2 utama..contohnya ada sesetengah laki ni just nak amik kesempatan jer kat pompuan.pastu pompuan yang dh kena pulak mesti akan bertindak sebagai pelindung la konon2nya kepada pompuan laen..sebab tu ada sesetengah pompuan asa selamat bila bercinta ngan pompuan..xsemua yang kapel sesama jenis tu buat hubungan terlarang...mungkin cuma perasaan suka sahaja

    BalasPadam
  26. haha.. okeyh ! firstly, aq first tyme coment kat sini (sbelom neyh, taw bce jek)..2nd-ly pasal gay, pengkin n les.
    adoy !! de manyak mende balas neyh!!haha..tp, yg penting,,part "ramai org kate" tuh, mmg btol !!

    BalasPadam
  27. meh sini scandx ada untuk kamu.HHAHA

    BalasPadam
  28. omaigucci!
    aku pun terpikir gak,,apa tarikannya jantina sama ni??

    benda yg dah sedia ada,,watpe nak tertarik..??adeyy

    BalasPadam
  29. Ohoo 1st! haha. Yo Mr.K romantik eh.. huahua. Ehem. Pasai pengkid ni tak tau la nak citer cemana dah. Pelik pun ade tapi org kata naluri.. macam mana lelaki boleh bertukar jadi pompuan..macam tu pompuan boleh tukar jadi lelaki.. Bagi ayat tazkirah pun x jalan jadi apala yg boleh bantu golongan macam ni?

    BalasPadam
  30. rasanya mereka da penat dgn lelaki melayu yg x serius dlm hubungan n lebih byk bercakap banding buat. common, sume org tau laki pemalas kowt..

    BalasPadam
  31. betol lah tuh quote yg Mr K buat tuh . ramai kawan-2 sy ckap camtu . dorang ckap lelaki tak pham dorang . dan dorang ckap lelaki suka control . then lau couple ngan pompuan senang-2 bole ajak datang n masuk bilik . lelaki susah . dan ini untuk keseronokkan je . nanti nak kawin dorang nak kawin dgn lelaki jugak . hihi . tu kata kawan-2 saya yg pengkid n lesbian .

    BalasPadam
  32. kehkehkeh. we pengkid are much more cooler than u guys.

    BalasPadam
  33. saya tak les..saya normal..
    tapi jangan salahkan pempuan klu lelaki sendiri xreti nak tackle ngn jage dengan betul..
    lelaki dah memahami pempuan tue betol..tapi???..bukan secara mendalam..hanya lah..luaran semata-mata..

    BalasPadam
  34. tak percaya sbnrnye, rmi gadis2 bertudung adelah lesbian. seyes mmg comel2. ape lagi Mr K. tolong bantu mereka. untung2 mereka syok kat Mr K dah dapat pahala. hihihi. :-)

    BalasPadam
  35. dorang tak jumpa lelaki romantik macam u la K sebab tu dorang jadi lesbo.
    kata lelaki romantik tak ramai.
    ngeh2..

    BalasPadam
  36. ala kau ni.
    mcm la kau tawu apa yg perempuan nak?
    ce cite ce cite apa yg p'puan nak

    BalasPadam
  37. miahaha..thumb ups! amat sungguh kata2 mu Mr.K..lol

    BalasPadam
  38. miahaha..thumb ups! amat sungguh kata2 mu Mr.K..lol

    BalasPadam
  39. ada kawan yang mengalami nasib sama.. dia couple.. then asyik putus sebab laki tu mainkan dia.. end up dia dengan girl.. walaupun tak baik benda ni.. nak larang pun tak sedap.. lagi pun dorang tahu haram halal.. apa pun pikir dari satu sudut.. dorang tak kan buat dosa melampau kan.. dan harap satu hari nanti dorang akan sedar dan tiba msa nak nikah brubah

    BalasPadam
  40. kah3 style2.. walaupon ending 2 kene kt btang idong aku , tp aku still agree..

    BalasPadam
  41. gua f*ck sisa kaum nbi lut ni...ahhha

    BalasPadam
  42. pendapat yang tegak dan tak belok-belok:

    sbb mereka lagi nsem n flamboyant drpd lelaki straight...
    lelaki straight + muka sikit lagi nak serupa macam tong sampah=perangai buruk @ yang nsem +straight = kaki perempuan



    p/s: dont worry, aku masih straight

    BalasPadam
  43. like2 this entry..membe aku pon ade gak au yg gini..xtau ah nape leh teraccident suke kt kaum sejenis..alasan dye sme ah ngan yg mr k ckp,,kaum sjenis lebeyh faham ape yg dye nak..ahakz..ntah la..nk kata kureng didikan agama,,xgak..boleh dkatekn kuat gak r mat gay nih..p dah takdir..(salahkn takdir plak) p rase2nye camne ek nk ubah prangai spesis gini? sebab kataknlh..aku tersuke kt laki yg gay...fergghhh..pe yg patot dbuat??hahaha..juz a question..=)

    BalasPadam
  44. Sedih aku. Ada perempuan dah elok2 budi bahasa dan rupa, tup tap tup dia lesbian. Dem. Kasihanilah kami kaum lelaki T___T











































































    Burungman's Blog

    BalasPadam
  45. Mrs. N

    rubbish.

    BalasPadam
  46. mcm ane pon aku benci kt lelaki,

    tetapi aku tetap tak pernah
    terfikir nak kapel dgn perempuan..

    perlu ke nak berfikiran cetek?

    smpi nak kapel dgn perempuan?

    cukup lah mencintai ibu saya yg juga seorang perempuan :)

    BalasPadam
  47. cik pulau tetap pilih lelaki..
    kalau jumpa pengkid.. cik pulau pandang pelik je... lalala~ ^^,

    BalasPadam
  48. aku bg entry ni 1/2 star...topik ni aku x minat sgt la...

    BalasPadam
  49. lol~


    semua point kt sini semuanya nk slhkn perempuan..macam lah laki tuh bagus sgt...smuanya bajet laki betul..nampak sangat bias dan hanya cakap ikot suka tanpa pemerhatian
    -.-"

    gay bole terima, lesbian xbole?pdhal ape bezanya mereka???

    entah apa2 -.-"

    BalasPadam
  50. maaf mengomen lagi...ini adlh berikutan..entry ini lebih kepada


    luahan suara hati lelaki emo yg butthurt pabila terlihat si pengkid mendapat gadis lbh hot dr lelaki sejati! -.-"

    lgsg tiada point yg bernas...hnyalah semata nk kaver line -.-"

    maafla..sgt kecewa dgn entry ini..penantian yg sia-sia~

    **akibat terpengaruh dgn tulisan aqram!ceit....

    BalasPadam
  51. Saya lesbo. Haha. Tak, saya tipu . ok, just satu nasihat :

    Yg straight jgn cuba2 nak bersyg manja dgn pempuan2 over2, sah2 rasa syg lebih akan wujud.Tak tipu. Akhir zaman, yg kuat je menang !

    *Rasa nak jawab entri ni kat blog. Tapi xleh, shaye bertudung t kena kutuk.Ops.Salam..

    xyz.

    BalasPadam
    Balasan
    1. X rasa geli ka make love sesama jenis...dh abih ka laki dlm dunia ni 🤷

      Padam
  52. dah kurang laki..minat pompuan plak..ish3

    BalasPadam
  53. mr.k..camne kite nk tau dia tu pengkid ke lesbi ke gay ke..i mean dari segi sikap luaran diorng..

    kpd anonymous,(9.44pm) lau xminat entry ni xpyh la komen tau :)ak yg bc jdi emosi lak.. haha..

    BalasPadam
  54. lelaki muka da la hitam. kening tak ada.
    oke. ini sgt huduh. patotla ramai pilih pengkin. kompem ade aura2 kecomelan lagi..
    pengalaman 20 minit berdepan dengan orang gila

    BalasPadam
    Balasan
    1. Haihh!!teringin ker nak couple ngn pengkid..

      Padam
  55. lelaki setia skunk ni dah pupus.seme mcm u ckp tu, awek 2 skandal 3.
    kalo dah 2,3 kali terkena maybe penkid lebih memahami camne nak layan pompuan,janji hati tak sakit.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Suke dekat pengkid ker cik adek yg comel..

      Padam
  56. kes jelez ngan pengkid ar ni, :) itulah, lelaki lain kali kena la pandai jaga ati ppuan, pastu pasal yg dipermainkn ngan lelaki tu, bukan semua ppuan tau yg lelaki tu mainkn dia, aduhh, kalo tau, xdenya dia nk kt lelaki tu, sy xsokong langsung pengkid, but better lelaki2 ni blaja dr pengkid, cam na nak layan ppuan kot, peace :D *but please jgn contohi diorg pasal bab ni, diorg ni kuat jelez, k..ppuan suka, but jgn kongkong, n lepaskn sgt pun jgn..jgn main tarik lepas tali sgt, kalo tetarik kuat bole putus, kalo biar terlepas, mana tau kalo tersangkut kat mana2 pun bole putus jugak kn, faham2 lah ye..

    BalasPadam
  57. Korang ingat 4 juta perempuan ni cukup ke untuk tampung permintaan lelaki di Malaysia? Seorang lelaki sekurang-kurangnya perlukan dua orang awek dan tiga skandal.
    ayat laki sejati yang mmg gile perempuan rasaya...

    admin xboleh ke setia pada SATU WANITA SAHAJA.....pergghhh...

    BalasPadam
  58. KPD PENGKID & LESBIAN & GAY : wa nak tanya Puas ke main dgn jari?dh la jari pendek kecik...tak syok der...lu orang belom pernah rasa batang konek lg...skali kena...kali kedua mengigil mencari batang konek...der...Tuhan buat Pmpuan utk Lelaki, Tuhan buat lu pnye kemaluan bukan utk kencing jer der...untuk membiakan zuriat, kalo pakai Jari jer membiak ker manusia kat dunia ni??xdenye Der...konek jgk baru bole membiak...pancut dalam2 cukup 9 bulan beranak la pmpuan tu...apa daaaa...tarak Akal ka mau fikir??

    BalasPadam
  59. Wah cita2 tinggi sampai nak 5 pompuan? cb pompuan ada 5 spare. Amacam? Aku pengkid....mls nak komen banyak, Best person win! klu dah LOSER tu mcm2 lah alasan menyalahkan org lain. Cermin diri...masing2 pnya selera....

    BalasPadam
    Balasan
    1. relax . Hahaha , im less . Panas jugak bace komen laki yg nak salahkan kite niy .

      Padam
  60. seryes doe hang wat aku gelak sakan na bace entry ni. ni aku nak habaq skit. sian la kat depa yang dok keliru nak carik identiti. aku ada gak mber yang lagu ni. banyak lahai. ada gak aku cube tst try dok layan depa ni. dok flirt2 bagai. tp dalam fon ja la. mak aii. dia punya ayat naa 3hari tak tidoq lahai. patot la ramai pompuan comei2 dok sngkot kat depa. cukop sebulan 7hari aku stop dah la nak layan depa ni. gila ka apa? haih. geli gelemen lahai.. hahahaha.

    BalasPadam
  61. Bro,

    Gua anti gay lesbian dan sebagainya.
    Tapi gua lagi ANTI bile lu slumber relax derr bab GAY....
    Bro, gua rasa lu punya topic ni lebeh mau promote lu punye telor sendiri le bro....hayun tak cukup kuat tu..,,
    Budak-budak, buang masa gua baca...
    gay/lesbian, tahap kemusnahan tetap sama.gua rasa skali lu kene telan bumi sebab sokong gay cara halus...
    dasar telor karat....

    BalasPadam
  62. pengkid sucks ok! spe kte laki x caring? aku rse laki lg caring ok.. mmg ah ppuan phm ppuan tp not all. ade je aku xphm kwn aku.. mnde la otak pengkid ni.. Allah bg otak utk berpikir mne yg btl. aku pun msih x phm knp perlu suka sma jenis.. knp?? xrse geli ke? pada pengkid2 tlg la.. korg jgn ingt korg bgus sgt bila kta laki ni mcm2. Laki ketua kluarga. yg laki plak dok psng bnyk2 psai pa? dh gatal pelir sgt pa nk psng bnyk2? mmg la lh kwin 4 klu korg tu adil. ni klu kwin ikut nafsu baik x pyh kwin. ok done.

    BalasPadam
  63. Apa yang ko orang gtau semuanya betul dan tak ada salahnya.. tapi aku nak bagitau aku sebenarnya bertunang dangan seorang lesbian dan dalam jangka masa yang panjang kami berkawan dia sememangnya berusaha utk berubah, tapi lama kelamaan aku kurang memberi perhatian pada sidia.. lalu dia slow2 menjejaki dirinya ke alam asal.. so apa yang aku nak bagitau dia perlukan seorang yang menyayanginya setiap masa dan perlukan orang disebelahnya pada setiap waktu supaya dia tidak kesunyian dan dalam hal seks tu aku rasa tidak cenderong sangat yang lebih cenderong adalah kasih dan sayang yang diperlukan.. aku pasrah dgn apa yang terjadi.. kerana aku kejarkan duit aku terlupa bahawa ada seseorang memerlukan aku time tu.. tapi semua tu aku lakukan kerana dia, aku kerja keras hari demi hari dan aku terlupa hanya sesaat untuk memberi perhatian kepadanya.. akibatnya aku terputus pertunangan.. so aku bersabar je atas semua nie mungkin ini satu ujian untuk aku.. walaupon dia dalam keadaan macam tu tapi dia tidak lupa akan aku... walaupon genap setahun kami berpisah tapi aku rasakan dia masih merindui aku.... !! Tq..

    BalasPadam
  64. sye ada kwn mcm nie jgk. dye takot bcinta dgn llki. kbykn llki sume nye nak ehem2 je. then, tggl cmtu je. ksian juge. bile dye cpl dgn pgkid. pgkid dye tak lahh sntuh2 dye lebih2 mcm llki tu.. pgkid dye jga dye je. tu lah dye bole ttarik dgn pgkid tu. apepun, smoga dye bole blk ke pgkal jln :)

    BalasPadam
  65. "Actually, bab gay ni aku tak kisah lah sangat since gay-gay ni at least mengurangkan saingan lelaki-lelaki straight untuk memikat gadis-gadis di dunia. Ehem. Cuma, aku harap dieorang berubah ah sebelum terlambat."

    statement plg bodo aku penah baca, conclusion aku dalam entry ko nih, ko biased and sexist. ape jadah perempuan uuh nak stick dgn lelaki yang dia da tau ade awek. kebanyakan yg kne mainkn uuh tak tau pape la weyhh, accept the fact la bro mostly lelaki zmn skrg nih haprak! yg molek uhh payah nk jumpa. gay ke lesbo ke same la, ko dok sokong gay tuh pehal derr

    BalasPadam
  66. Ko sendiri ckp lelaki sekurang2nya patut ada 2girlfriend n 3skandal. buaya amat ko ni. then kata paham pompuan. Pelik2 punya entri!

    BalasPadam
  67. sedap belaka kate ke orang... ingat korang baik la sangat... lau dah rase baik 2 jgn nak takkabur la sangat... nkepada yang gay, les, pen nie... carila shirotul musthaqimm..... ingat ingatilah kita semua....

    BalasPadam
  68. Gay,bi n lesbian same je dowh... Lu olang ckp byk pon x gune r... Sbb yg bdepan n mrasai sume tuhh mereka2 je la ngeng... Lu kutuk2 bole selsesaikn masalah ke der...

    BalasPadam
  69. Aku tak tau lah nak komen camne..aku tomboy tp aku pencinta lelaki tp syg aku g kne men..trok aku kecewa..ye lah, laki cume suke awek yg cute2 ja tp x pat trm awek kasar cam aku..luaran ku kasar tp lam ht da taman..sbb laki aku skrg dah kurang trust lam hbgn cinta.aku ditinggalkan bl dah nak kawen.aku ditinggal mse bertunang.semua sbb laki suke pasang skandal n tabur benih ja.bl dah kne tangkap aku yg jd mangsa.mangsa pts cinta..bkn sng nak buang sa cinta bila kite dah setia ngan someone tu..sbb tu aku lbh suke single ja..aku tak sokong sapa2 cme tu yg aku tgh tempuhi skrg .

    BalasPadam
  70. semue laki tau fuck pompan tp ramai yg xkesah pompan x climax.penkid bkn takat leh buat cipap pompan basah,climax...tp sampai tkencing,tpancut.mgeletar 1 badan.munkin tu le sbbnye.it's not only nipple n clit but ass hole n g spot.dildo n vibrator! Am i wrong?

    BalasPadam
  71. semue laki tau fuck pompan tp ramai yg xkesah pompan x climax.penkid bkn takat leh buat cipap pompan basah,climax...tp sampai tkencing,tpancut.mgeletar 1 badan.munkin tu le sbbnye.it's not only nipple n clit but ass hole n g spot.dildo n vibrator! Am i wrong?

    BalasPadam
  72. soei bro aku langsung nak tergelak baca tulisan ko ni. apa la ko ni bro admin, ayat macam hampeh bangga diri boleh. Lagi satu tak payah la mengutuk sebelah pihak dan bangga sebelah pihak, masing2 ada kelebihannya.

    salah satu sebab yang kaum perempuan ni terpikat pada pengkid dapat aku rumuskan setelah jelajah dari blog2, penyelidikan dan rujukan lain adalah kerana sikap lelaki itu sendiri. di akhir zaman ni, kebanyakan lelaki adalah ego, keji, hilang sifa tanggungjawab dan romantis. tinggal sikit sangat golongan lelaki tulen yang ada sifat tu. bro admin pun salah satu lelaki yang hilang sifat2 di atas.


    bukan apa, aku rasa nak tergelak dan jijik bila bro admin mengaku dirinya memahami wanita, malah menghina wanita dengan menyifatkan wanita sebagai datang bulan bila marah. bolehkah kaum perempuan hina lelaki bodoh dan menopause bila tak faham permintaan perempuan?

    malah bro admin memperlihatkan kebodohannya bila terang2 menyatakan wujudnya kaum perempuan adalah untuk dicurangi dan untuk mendapat lebih pasangan. Sepatutnya bro admin lebih berhemah dan bijaksana dalam mengungkai isu sosial ini.

    BalasPadam
  73. Bukan salah penk tu kalau pmpn asli tulen jatuh hati pd die....tu dengki namanye atau mybe cemburu coz mostly awek2 penk hot n pd awalnya ckp straight tp last2 kapel dgn penk....salah tetap salah tp u should know knp jd mcm tu....penk naluri more pd lelaki....lesbian adakala pmpn asli pun ngorat pmpn asli.....n x smua penk nk ada awek....adakala pmpn asli tu g ngorat penk tu....

    BalasPadam
    Balasan
    1. Betol tu... kwn sy ni pmpuan sjti la... gile2 cun... tp suke kt pengkid.. die yg ngorat pengkid tu... bnyk p pehbis duit utk pgkid tu... tp pgkid tu x pnh mntak2... bru2 ni kwn sy nk bli kn moto besar kt pngkid tu.. bfday die.. pngkid tu x nk... kwn sy ni ank org brada.. entah la.. npe nlh jd cntu sye pun x phm...

      Padam
  74. Ahhaa....xpe.meh nk gtauu...sy pecinte penk...de komen.kt.ats sbukk psl seks...jari kecik xpuas bgai kn..tu cth lelaki kurng akal pentingkn seks...hahaa...ksh syg lg.penting...25 thn ak.idup kapel ngn boy pe dpt
    ..abes duit...skt...merana...kecewa
    ..itu ke xinta lelaki...itu ke yg lelaki memahami gurl...Hehee...idup.gn penk.ak dpt.lbh pe lelaki boleh bg...24 jam.ak ase bhagia...ak ase hepy...ak xskt...ak.xmerana.....silap laa.klu de ckp psl seks jaa....sng kata jgn laa.kata kt.owg tnpe au pe yg owg tu hadap k....sekian

    BalasPadam
  75. BAhagia. .just that the reason

    BalasPadam
  76. Sya pon pengkid
    But stil single lagi

    BalasPadam
  77. kita main bogel2 sambil hisap pelir. amik timun masuk pepek. kolom konek sampai tekak. korek pepek sampai basah

    BalasPadam
  78. ak ni pmpuan tp suka kt pmpuan,tp seumur hidup ak,ak x prnah disakiti lelaki,serius,diorg baik sngt,tp apakan daya nafsu ak x kpd lelaki,ak sedih sngt,x tau knpa,ak kapel ngn pmpuan tp ap yg ak rasa sama je masa ak kapel ngn ex bf ak..

    tp skrg bru ak sedar,sbnarnya ak dh trgoda ngn suara,bntuk bdn,kelembutan,dn kecantikan pmpuan


    jdi sbnarnya ak x kisah klw ad org yg berkemaluan lelaki(mknanya lelakilh)tp brsuara prempuan,brbadan prempuan,and lembut utk dijadikn teman hidup


    argh!!x tau knpa ak jdi cmni,nafsu ap sbnarnya ak ni..ak sndiri pon x pasti


    yg ak tau laki ni bknlh makhluk jahat dn pmpuan yg tomboy ni lh yg pling fhm ap yg laki normal nk,dn tlg jngn kutuk mereka,cuba bawa mereka ke jln yg benar,klw brjaya nnti awk(lelaki)akn dpt ap yg awk nk kt pmpuan yg sesebenarnya


    sbb pmouan tomboy ni dulu memiliki citarasa yg sama ngn awk,klw dy jdi pmpuan normal berkat awk,jdi sy yakin dy akn jdi cantik,mungkin bkn cntk rupa tp cantik dlm melayan
    kerenah awk,hati awk dn sebagainya


    utk yg sudi baca komen plik sy ni,sbnarnya sy ni nk kata dh dekat nk jdi lesbian atau dh jadi pon sy x tau,tujuan utama sy yg sesebenarnya adlah utk mendapatkn kebahagiaan,sy yakin semua nkkn kebahagiaan,tp mungkin trsalah insan yg memberi kebhagiaan,sy mohon tlglah doakan sy, Jadilah kamu manusia saat dilahirkan semua orang tertawa bahagia, tapi hanya kamu sendiri yang menangis. Dan pada saat kematianmu semua orang menangis sedih, tapi hanya kamu sendiri yang tersenyum. nk sngt kebahagiaan

    BalasPadam
  79. Ulasan ini telah dialihkan keluar oleh pengarang.

    BalasPadam
  80. Sorry to say..geli dgn sesama jnis dok make love 😩🤮

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.