Rabu, 9 Mac 2011

Yes, Im A Fan Of Justin Bieber.

Assalamualaikum


Dulu, aku memang anti gila dengan mamat Bibir ni. Kalau dengar lagu dia di radio, terus aku tukar siaran radio lain. Memang tak akan layan ah. Tapi, apa yang aku nak cakap sekarang, yup, Justin Bieber earns my respect and honor. YEAH!

Semua orang tahu yang Justin Bieber dan Selena Gomez ni dalam in a sweet romantic relationship kan? (Okay actually, aku pun baru tahu) Dan semua orang macam tunggu je dua orang tu buat benda bodoh supaya haters boleh booooo dia.

Well, minggu lepas adalah birthday Justin Bieber. Fans dia dari merata tempat sure ah akan jadi gila sebab nak bagi dia hadiah dan wish-wish kat dia. Tapi, macam yang di duga, fans dia dari sekitar tempat tinggal dia lah yang paling tak senang duduk. So, dengar cerita, masa selepas dinner, Justin dan Selena ada masalah dengan fans yang obses dengan Justin. Dan Selena katanya kena 'tumbuk' dengan fans Justin sebab semua fan Justin tu macam "IM THE ONE WHO WILL DECIDE THE GIRL FOR JUSTIN. AND IM THAT GIRL, SELENA. NOT YOU!".



And, how can this fans-thingy boleh membuatkan aku respect kat dia? Ya, someone / something telah buat girl yang dia sayang menangis, tapi dia still boleh tenang sambil tunjukkan middle finger. Itu amat awesome.


The real is, aku tak rasa Selena kena punch dengan Belieber (Belieber = Fans yang obsess dengan Justin). Dan aku tak tahu kenapa Justin tegakkan middle finger sambil matanya berair. Tapi aku kagum ah dengan Justin Bebier tu. Fans dia kutuk dia kaw kaw bila dapat tau yang Justin tu bercouple dengan Selena. Tapi, dia relax-relax je. Dia buat tak kisah pun. Dia lebih sayang kat Selena yang gebu tu adalah. Lagi pun, aku rasa dia lebih rela hilang beribu peminat yang fanatik dari seorang gadis comel. Oh Justin, you are so cool. And who cares about fans anyway, right?

And hey, look at the tweets below.

[Ramai gila orang bencikan Selena sebab 
Selena bercouple serta ber check in hotel bersama 
Justin Bieber. WAIT, CHECK IN HOTEL? OMG THEY ARE DOING 'IT'!]

Tapi jangan ah sampai nak pertikaikan semua benda. Ada ke patut dieorang obsess sampaikan dengan siapa Justin nak date pun dieorang nak tentu kan? Actually, for your information ya Belieber, Justin don't even know you. And he DGAF pun kat korang.

So, seriously, this is stupid. Aku tak faham lah dengan peminat Justin yang benci sangat kat Selena tu. Bukan ke sepatutnya peminat Justin support apa yang membuatkan Justin gembira?

Aku kasi contoh. Pasal aku dan my Lisa Suribubuhani. Korang tahu tak aku support gila kat my Lisa Surihani? Andai kata suatu hari nanti, Lisa tu di paksa kahwin dengan pilihan famili dia. Dan dia terpaksa akur sebab lelaki pilihan famili tu mungkin boleh happykan dia dari apa yang aku boleh buat; well then, maybe aku akan relakan je. Aku tahu Lisa akan ambil masa yang amat-amat lama untuk lupakan aku. Dan dia mungkin akan merana gila. Tapi...tapi demi masa depan dia, aku rela. Aku terpaksa lupakan perasaan aku kerana dia. Why? Sebab I AM HER AIR-CONDITIONER WITH FREEZERS! Im not just a stupid normal fan, okay. And I want the best for her. Kalau dengan memutuskan hubungan aku dengan Lisa dapat membuat Lisa happy, then its okay for me. So Lisa, I WILL SUPPORT YOU and Im so sorry sebab terpaksa putuskan hubungan kita.

It is for our greater good, hunny. :(




65 ulasan:

  1. hahahha... aku pown tk tau gak psl belieber pe tah... tp ko plak yg emo psl miss Lisa surihani... dgn mili tu cm ne plak... (no offense)

    BalasPadam
  2. kah kah kah lawak gilaa! lisa suribubuhani yerrr :D

    tp kesian gila selena.lina suka gak selena tuh, comel :)

    BalasPadam
  3. mr K dgn lisa suribubuhani?lol~

    camtaek!kahkahkahkah!

    ngok ngek sungguh fans dia...cm lar si bibir klo tingglkn selena dia nk pilih dorg..ntah pape, kn?!

    BalasPadam
  4. justin bieber tu sape? aku tak knl aaa... (kuno gila aku)

    BalasPadam
  5. i'm a fan of justin! n aku merestui perhubungan die dengan selena=)

    point yang last tu memang x boleh blah kan??!!kesian lisa diperkotak katikkn oleh kau!!haha

    BalasPadam
  6. kah kah kah! lawak la MR.K!

    yg bab stupid normal fan tu and bab nak break ngan lisa..

    wakakaka!

    -autumnleaves-

    BalasPadam
  7. Hebatla Mr K. Detail sekali perceritaan anda tentang Justin Bieber itu? erk~:-O

    BalasPadam
  8. Hebatla Mr K. Detail sekali perceritaan anda tentang Justin Bieber itu? erk~:-O

    BalasPadam
  9. hehe . cool gila . respect ar ngn JB ni .

    BalasPadam
  10. sengal la ko ni...hahaha :D

    justin bibir ni pun sengal..dia dah baligh ke? suara cam tersepit je

    BalasPadam
  11. masih lagi =.="

    tapi bagus la. aku setuju dengan kau.

    BalasPadam
  12. sume relevan tp part lisa tuh mmg x relevan langsung!!!

    BalasPadam
  13. "the greater good"??? yahh,,i like that phrase XD
    btw..hensem la plak budak Bibir tu punya rmbut -.-

    BalasPadam
  14. justin bieber mesti suka ada entry khas review utk dia :P

    BalasPadam
  15. cool plak justin nih...wakakakaaa...

    cehh..lisa?hehehe...

    BalasPadam
  16. justin bieber??
    hahaha
    mmg anti kot kat dy ni
    apsal smua fanatik sgt kt dy
    smpi nk msk cmpur hl peribadi dy
    lntak dy la nk ad relationship ngn spe
    hehehehe

    BalasPadam
  17. haha..ade orang tu sangat obsessssssss dgn lisa surirumah!!!

    kena tkr tajuk entri...
    'yes, i'm a kipas-susa-mati lisa surirumah'
    maybe...?

    BalasPadam
  18. Lol . Yet another one belieber eh ?


    Cool lah awak ni . he earns my respect too , thanks to you :)

    BalasPadam
  19. why the hell are the beliebers acting like that. tak cool langsung punye fans!

    BalasPadam
  20. mcm bengong aje kipas2 justin tuh..

    anyway,,geli giler seyh tgk ko angau mcm tu ngn lisa..hahaha

    BalasPadam
  21. HAHAHAHAHA. seriously, aku gelak gile2. you are too funny mr.k !

    BalasPadam
  22. selena gomez tu bdk baek la, obses sungguh ngn bieber dorg nie.

    BalasPadam
  23. mygod.... *smbil tepuk dahi*
    hahahah.. ;p

    BalasPadam
  24. haaaaaa, kelakar nye, lisa putus dgn mr k mesti sebab KAMI kan, heeeee. :)

    BalasPadam
  25. huhu...i like JB also..nice entry...

    BalasPadam
  26. belieber ni manjang nak buat trending kat twitter. menyampah gila aku

    BalasPadam
  27. ok. 1st time dtg sini. ko memg best.
    neway justin bibir tuh sbnarnye keciwe dgn aku sbb aku tak balas cinte die.
    aku pon syok kat die tp mak tak rele sbb die kafir dan mngkin tak sunat.
    jd selena gomez yg ade rupe iras2 aku jadi pilihan kedua die.
    toyol paling kiut

    BalasPadam
  28. haha yg musykil nyer bile ko ber-couple dgn lisa surihani yg cantik tu? haha..

    btw aku x minat jastin bibir tp lagu Somebody to Love tu aku layan hehe

    BalasPadam
  29. aku yakin kau masih banyak topik..,
    tetapi kenapa mesti 'DIA" yang kau ketengahkan..??
    apa kurangkah lelaki lain di dunia ini..?
    sanggup kau bazirkan masa menaip tentang 'DIA' ??
    aku tak dapat terima !!
    arghh !!

    BalasPadam
  30. kenapa lisa suribubuhani???
    x shomel la nama tue..hahaha :)

    btw try la tgk :)

    http://kasturinanwangi.blogspot.com/

    BalasPadam
  31. seriously,aku baca entri ni,aku lupa ini blog mr K

    aku perasan ini blog mr K bila ternampak tajuk 'tips blogger dpt awek comel'

    BalasPadam
  32. emosi dikata-kata terakhir , buat aku tringat kat fahrin bila dia nk kawin nti. ketak ketak ku..............!

    BalasPadam
  33. dahsyat hang punya research.. hahahahaha.. good good

    BalasPadam
  34. haha..sempat jugak nak selit lisa surihani dia.. btw justin mmg cool!

    BalasPadam
  35. thumbs kaki up....
    still aku tak suka gak dgn Justina Bieber...*sigh*

    BalasPadam
  36. makin lama ko makin bosan-sorry to say that.. but the truth hurts rite..

    BalasPadam
  37. aku macam sukar nak percaya kau suka justin bieber. :O
    sebab aku pun sukaaaa kat dia. hahah :P

    BalasPadam
  38. hahaha..bongok..weh,semalam aku jumpa lisa surihani,nnt aku jumpa dia lagi,aku bagi dia link belog kau ni..hahaha..aku akan paksa dia baca entry ni..hahaha..

    BalasPadam
  39. wehh perasan giler mr K ni..lisa tak knl u pon k.hahaha

    BalasPadam
  40. bab Lisa = TERBAIK ^_^

    BalasPadam
  41. kejadahnya ending lisabubuhani.ko bukan cite pasal beiber ke?haha.

    BalasPadam
  42. OHMAIGOD. seriously tak mampu nak jadi macam biasa bila baca entry ni. tak boleh tahan, nak jugak kata.

    GILA PERASAN, OKAY! haha~

    mr k. dont take it seriously. gurau je. but again, entry ni membuatkan saya tak mampu jadik silent reader kali ni. muntah hijau~ :P keke.

    BalasPadam
  43. aku lak peminat selena n bese2 nan justin. tapi suit ap dorg sme2. Kui3. mgkuk punya fans.

    BalasPadam
  44. yes, i'm a fan of justin bieber.
    and i wish for his happiness with his girl.
    sebab dia adik angkat aku je, bukan bf pun.
    haha!

    BalasPadam
  45. dulu xsuker pun dier nih..
    but since dier dh kurus,tmbah lgi dgn scene kat bday dier nih...
    ergghhh rasa nak pengsan...ensemnyer....
    i heart JB..

    -nonLara-

    BalasPadam
  46. Nice one :) Part lisa paling best. kau memang pencinta setia wakakak :D

    BalasPadam
  47. oh..selena xbersalah kalu justin nk kat dia..im a fan of selena gomez..shes so talentd in dncing..
    mr.k,lisa suribubuhani mesti terharu bc entry ni..haha

    BalasPadam
  48. the beliebers should get a life... no use getting in people personal life

    BalasPadam
  49. please lah... care about your fans, air conditioner plus freezer before they turn out become your haters. heeee. ;)

    BalasPadam
  50. Jb pun lagi muda dr selena.

    BalasPadam
  51. bagus mr k. jgn peningkan kepala lisa bubu tu dengan karenah kau sbg fans die. jadi fans yg luvable okay!

    BalasPadam
  52. dulu minat lagu dia,skg dah anti dah..bukan sbb selena.. :p

    BalasPadam
  53. klau dulu,member2 smua xsuka dia..ckp budak2 la bagai..tp,ada wa kesah..wa tetap suka dia..hahha~

    BalasPadam
  54. err justin bieber??
    sebenarnye tak minat..tapi bile dapat tau johny depp dengan avril lavigne minat..
    macam terpaksa minat jugak.. (boleh ka ini macam?)
    haila! -_^

    BalasPadam
  55. apesal cakap pasal beiber ni? ewwwww...... hahahhaa

    BalasPadam
  56. i really wanna fuck to you buddy!.hahahahahaha

    BalasPadam
  57. APA KAU MENGARUT NI

    BalasPadam
  58. ermm,,sorry 2 say this..aq mmg fanatik gler nun JB..n kalo nk taw,aq is one of the beliebers yg X RESTUI hbgn dye dgn selly..nta la..JB neyh mcm da jd part of my life..dlu,aq agk upset bler dpt taw JB in luv nun selly..pas2 aq da leyh trima dyorg..tp,lme klamaan JB changing!dye cpt mara kalo pminat dye tgo cket kslhn dye..then,asek nun selly dye uh..ktorg neyh cm nr?dye da lpe dri,,kalo xd ktorg,syape JB uh?fren kt kanada uh pown dye lpe..huh..never mind,aq ttp suppot JB n still wait JELENA couple n....BREAK UP!i want justin with catlin back!!

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.