Isnin, 7 Februari 2011

Software Latest Yang Patut Ada Di PC / Laptop Korang (2011)

Assalamualaikum

Hello gedik ladies dan gentle gentlemen sekalian. Hari tu, minggu lepas, bulan lepas dan tak kisah lah bila-bila pun. Kalau korang perasan di my boring formspring, ada certain readers yang bertanyakan pasal software-software yang tak terupdate. Yeah, kita dah masuk tahun 2011 tapi software-software di PC / Lappy masih ada yang tahun 2010. Kalau ada yang 2011, tak full version since the 'hackers' masih belum lancarkan 'virusnya' untuk menghack software-software yang ada di pasaran.

Well, di mana ada permintaan, di situ ada pirate software. Tapi, segala software yang akan aku letak di sini bukan pirate. Mereka semua adalah original. Dan disertakan sekali dengan patch (virus) untuk menjadikan mereka original. Windows ada dua jenis which is 32bit dan 64 bit. Cara nak tengok lappy / Pc korang berapa bit, korang boleh pergi ke 'Start' then pada kanan click 'Computer', then pilih 'Properties'. Kat situ, korang boleh tengok korang punya OS berapa bit.

Selamat menyedut.

List software dalam entri ni:
  1. BitDefender Total Security 2011 (Anti-virus + Internet security)
  2. TweaksLogon
  3. Adobe Photoshop CS5
  4. Microsoft Office 2010
  5. PhotoInstrument
Dan macam biasa, supaya Google tak buat benda-benda pelik kat blog aku:-
ALL DOWNLOAD-ABLE FORM OF FILES HERE ARE FOR NON-COMMERCIAL USE ONLY. I DO NOT OWN ANY OF  FILEs. THIS BLOG (AND OWNERS) DID NOT STORE THE FILES IN THEIR BLOG SERVER. THE LINKS ARE INDEXED FROM OTHER SITES. THE FILES ARE FOR DEMO ONLY AND MUST BE DELETED WITHIN 24 HOURS AFTER DOWNLOADED. YOU ARE AGREED WITH THIS TERM AS CLICKING THE DOWNLOAD BUTTON(S) / LINK(S). PLEASE READ THE DISCLAIMER AT THE BOTTOM OF THIS SITE .

Bit Defender Total Security 2011 (Update from previous post)

Download BitDefender 2011
Official Installer (Perlukan internet untuk install)

Standalone (Tak perlukan internet untuk install):
Installer 32bit.
Installer 64bit

Download Patch:
[UPDATE 11/2/2011] Patch 100% working. Boleh upadate selepas install patch. Baca Read Me.

Only compatible with Windows 7. Actually, di websitenya kata Windows XP boleh install. Tapi, aku try Windows XP tak pernah jadi. So, aku andaikan yang ianya tak compatible dengan Windows XP. Windows XP sucks by the way.

Aku guna BitDefender dari tahun 2009. And sejak tu, memang aku stick dengan BitDefender hingga lah sekarang.

Tapi, ramai yang tanya "Kenapa tak guna Kaspersky? Kenapa tak guna Kaspersky? Kaspersky best. Ada Jeckie Chan dan Lee Chong Wei." Peh-lis. And guest what, now, Kaspersky sucks dan BitDefender dah cecah no 1 dalam most of Top Antivirus. Korang boleh pergi ke mak cik Google dan taip "Top 10 antivirus 2011" dan surely, korang akan jumpa BitDefender sebagai No 1 dalam setiap list di mana-mana site. Kaspersky? Go to hell. I hate you B.

Well, ada yang tanya, "BitDefender 2011 tak der patch baru ke?" Yes, kalau dulu memang tak ada. Tapi sekarang dah ada. Macam biasa, kalau korang apply patch ni, korang boleh guna BitDef ni hingga ke tahun 2047+ maybe. Tapi rasanya tak perlu. Sebab tahun depan, rasanya aku akan update lagi. Bit Defender 2012 maybe. Number 2012 nampak scary. Mungkin kita semua akan mati. Nahhhh.

Internet Download Manager 6.xx


Installer IDM 6
or
Another Installer IDM 6

IDM adalah antara benda yang paling penting bagi korang yang suka download. Tak kira lah download movies ke, files ke, porn ke, youtube ke, lagu ke atau apa-apa je lah. Sebab ianya akan melajukan korang punya direct download selain dari manage korang punya downlaod.

Dan yes, sila jangan update this IDM. IDM bukannya antivirus yang perlu di update-update tu. Sebab, sekali korang update, sure kantoi.

TweaksLogon

Download Link :
Download

The pic says all. Korang tak bosan ke tengok log on screen korang yang huduh tu? Tak terfikir untuk mengempakkannya? Tak tak macam gambar di atas, apa kata gambar di bawah?


Pretty cool kan? Yes, korang nak letak muka korang pun tak der hal. Nak letak gambar boyfriends korang pun tak der hal. Asalkan, cukup besar. Kalau terlampau besar pun tak apa, sebab dia akan resize. Tapi kalau terlampau kecil, memang tak boleh ah.

Adobe Photoshop CS5



Installer Adobe Photoshop (1Gb)
or
Another Installer (1Gb+)

Portable Photoshop CS5
Download 123Mb

Bagi siapa-siapa yang suka edit gambar secara gempak, pasti reti guna Adobe Photoshop kan? Saiz 1 installer tu adalah amat-amat besar. So, aku tak tahu lah aku patut letak link atau tak sebab aku tak rasa akan ada yang download. Tapi, kalau korang nak download juga, aku rekemenkan korang untuk download guna uTorrent (Freeware). Bila korang dah ada uTorrent, just tekan sini untuk download

Microsoft Office 2010





Download full pakage:
http://office.microsoft.com/en-us/try/ (Download trial, then tukarkan jadi full version dengan menggunakan patch di bawah.)
Patch (100% works):
Patch Microsoft Office 2010
 

Hey, Microsoft Office 2011 dah keluar dan korang still guna Microsoft Office 2001? Oh no no. Korang still guna Open Office 3? Macam Orge (Orc)? Come on. Feel the convenience of Microsoft Office 2010. This is the latest for now yang aku pernah try.

Apa kelebihan Microsoft Office 2010? Well, setiap application yang ada dalam tu dah di kemas kini. Banyak yang di update dan di letak benda-benda baru. Maksudnya. ada application yang akan memudahkan kerja korang. Korang boleh discover sendiri.

[CARA NAK INSTALL] Mula-mula, install macam korang nak install game. Masa dalam proses tu, dia akan mintak the key. Bila sampai bab ni, korang setkan ke trial. Then, siapkan install. Bila dah siap install trial version, apply patch. Masa ni, pastikan korang dah off antivirus korang. Then sure korang akan dapat fullkan Ms Office 2010.

PhotoInstrument


Download Link:
Download


Korang kesunyian? Perlukan teman? Tapi di Facebook tak der orang add? Jangan risau sebab kini, aku ada jalan penyelesaiannya. Dengan PhotoInstrument, korang boleh tipu mana-mana mamat-mamat handsome mahupun yang tak handsome supaya mereka terpikat dengan kelicinan dahi dan kegebuan pipi anda. Caranya simple, tangkap gambar, edit kelonjongan dan kepanjangan muka anda, then licinkan nya dengan PhotoInstrument. Kemudian, facebook anda akan dipenuhi dengan para lelaki kesunyian dan playboy. Tak ketinggalan, haters. Good luck, liar.


ALL DOWNLOAD-ABLE FORM OF FILES HERE ARE FOR NON-COMMERCIAL USE ONLY. I DO NOT OWN ANY OF  FILEs. THIS BLOG (AND OWNERS) DID NOT STORE THE FILES IN THEIR BLOG SERVER. THE LINKS ARE INDEXED FROM OTHER SITES. THE FILES ARE FOR DEMO ONLY AND MUST BE DELETED WITHIN 24 HOURS AFTER DOWNLOADED. YOU ARE AGREED WITH THIS TERM AS CLICKING THE DOWNLOAD BUTTON(S) / LINK(S). PLEASE READ THE DISCLAIMER AT THE BOTTOM OF THIS SITE .

*****************

Apa yang aku bagi di atas bukan Full Version. Dan nak tukarkan ke full version senang je. Just download their patch. Then, bila dah siap download, baca 'Read Me' yang ada dalam file tu. Kalau tak ada Read Me pun, tak apa. Korang semua pandai-pandai. Dan patch ni simple je. Sure korang boleh faham. Apa-pun, sebelum tu, sila matikan antivirus anda. Sebab benda ni akan di detect sebagai virus.

Kalau ada apa-apa yang korang tak faham, boleh tanya aku di sini, atau simply email, atau di chat FB atau di formspring.



77 ulasan:

  1. sukesuke ! tengs sbb bgi link download . HEE :DD

    BalasPadam
  2. woah!!yg latest...(yg latest ape pon xde kat my lappy),,,

    BalasPadam
  3. emm, kalau dr windows xp nk tukar windows 7 boleh x?

    lagi nak tye gune avira power x?

    byk tye r pulak.
    thanks.
    XD

    BalasPadam
  4. hehe
    aku ni xpaham ape ape pun...
    ye la buta IT la katakan...
    isk isk

    BalasPadam
  5. aku wajib download software nie. thns sebab berkongsi, heheh. aku dari dulu cari bitdefender n bagi aku bitdefender adalah yg terbaik dr semua, n try software yg laen jg mcm mne, hehhe

    BalasPadam
  6. ha santek
    aku memg nbak cr bit defender baru
    lappy aku balek2 kene mabezat yg bangsat
    mcm lahanat

    BalasPadam
  7. wow!rabak!mr.k,kau tau ark cmne na update adobe cs4 trus ke cs5?sebb aku pkai cs4,so da boring ngan cs4,nak try photoshop element p rabak sgt.HAHA

    BalasPadam
  8. Mr K..mane link utk TweaksLogon?

    BalasPadam
  9. @Rabiatul - Boleh je. Format. Format tapi file semua tak hilang. Tu kelebihan win 7.

    @Mr Suka - Dah memang aku guna. Alang2 cari, guna sekali.

    @Wahidah - Try ah tengok bitd boleh remove virus tu atau tak.

    @Mamak - Kau beli je cd. Settle.

    @Anonymous 11.34 - Ya, sorry. Lupa.

    BalasPadam
  10. Mr K, i got this problem. T.T

    "idm 6.02 crack(2).rar.part could not be saved, because the source file could not be read.

    Try again later, or contact the server administrator."

    am an IT noob~ tolong beri tunjuk ajar. thanks. :)

    BalasPadam
  11. thx2...aku suka dgn post nie...hehe..

    BalasPadam
  12. MR.K..Yang Photoinstrument 2 xley nak install r...double klik x jd pe pun...

    BalasPadam
  13. thanks Kay..u've made my day..

    (aku hampir2 jadi mamat kat gambo paling atas 2..suma pasal IDM..heh)

    BalasPadam
  14. mr k..amende beza bit 35 n 65 tuh..yg ak pnye lappy 35..s0??
    yg bit nie actually ntuk ape??

    thanks ntuk smua link tuh..=)

    BalasPadam
  15. alee..tunggu beli lappy lah camni. skang still pakai windows XP yang sucks tu.

    BalasPadam
  16. macam mana nak download patch untuk software ea??

    means dia punya link???

    BalasPadam
  17. fuyooooo...leh edit muka huduh jadi hensem.hehe

    BalasPadam
  18. ok..aku designer yg super out of date..bila masa Photoshop dah CS5 ni?aku masih guna CS3 ni..takleh jadi ni..huhu..thnks Mr K..for the info...

    BalasPadam
  19. maap, baru blajar nk guna patch2 ni..

    lepas dah install bit defender tu,
    dye ade suh registerkn product dye/ amek trial 30hr tu...
    smpai situ dah stuck...
    pastu, yg utk bit defender punye patch tu kn..
    mane satu nk clik utk patch tu?
    dlm zip file yg ddload tu ade 3 bnde je ..
    read me & 2 internet shortcut ..
    yg mane satu ye?

    ^_^

    BalasPadam
  20. Mr k, ms office 2010 pny patch tuh ok ke? da download da, tp dia kta xdpt detect any installation ms office...cne ek?

    BalasPadam
  21. @FA - Tu, bukan ke masalah masa download? Try check conection kau.

    @Anonymous 1. - Apa error keluar?

    @Shinbe - Entah la. Aku pun tak berapa pasti. Kelajuan mungkin.

    @Fara - What software?

    @Sakinah - Baca read me tu. Dan, dalam tu patut ada 4 benda. Mana lagi satu? Anti virus dah delete ke?

    @Anonymous - Ms Office dah install ke belum?

    @Masshie - Wellcome :)

    BalasPadam
  22. thanks a lot! ade ps cs5 tapi serial no mcm tak bolek masuk. cube amek mr.k punya mana tahu berjaya.

    BalasPadam
  23. Mr.K...(photoinstrument)
    X kua pape pun...Double click pun x jd pape...
    Knapa ek..???
    Atau saya je yg alami masalah ni..
    :D

    BalasPadam
  24. patch untuk bit defender not working la. lepas buat bit defender terus invalid ckp license is invalid. cmne tuh?

    thanks mr k ;)

    BalasPadam
  25. @Hijau - Err. Portable tu ada prob kot. Tak pe nanti aku cari yang full punya.

    @Apisz - Ni mesti kau buat masa bukan dalam safe mode kan?

    BalasPadam
  26. dah donload office
    masa install dia mintak product key..

    mende product key tu kat mana?

    BalasPadam
  27. Mr. K btol la ckp apisz tu patch bitdefender xbley gune la..dh buat dalam safe mode pastu terus jd invalid license key..thanks juga

    BalasPadam
  28. @Azmi - Mula2, tick for trial. Slps dah siap install trial, boleh start guna patch.

    @Anonymous - Boleh tolong kasi screenshot tak?

    BalasPadam
  29. problem saya sama ngan Apisz dan Anonymous...dah buat masa safe mode tapi keluar amaran invalid key utnuk bitdefender tu..huhu

    BalasPadam
  30. poyo ah k.
    ahaha
    ak ada comment tp ko xapprove.
    aku nye bitdefender sama cam org lain gk
    bile da patch dalam safe mode,die cakap xvalide license key

    BalasPadam
  31. mr k!!!!dia mintak keygen utk bitdefender..pastu mna nk dpt????

    -choco-

    BalasPadam
  32. mcm mane nk send screenshot?xreti la.

    BalasPadam
  33. thankz gedix guysss

    BalasPadam
  34. @Anonymous 10.47 - Aku dah update patch baru. Pergi download then apply patch tu tahun 2045. :)

    BalasPadam
  35. @Norhafiza - Mana ada aku tak approve.

    BalasPadam
  36. asal photoinstrument punya serial number tak jalan eh?

    BalasPadam
  37. bitdefender dh ok..tq..

    BalasPadam
  38. K, aku comment kat entry lain,tp ak bisng kat sini
    ahahaha
    malu siot
    ak nk tnye sal bitdefender
    memang tiap kali update die kna reboot ke laptop?

    BalasPadam
  39. anonymous/k
    cmne da ok?
    ak da dnload yg ko baru letak tu
    tp adehh
    xjd gk
    xretila
    lpas dnload,ak da extract letak kt desktop
    then ak restart,ak masuk safe mode
    ak masuk dekat folder tu
    klik register me!.reg tu eh?
    da buat tapi xjd
    ak ade miss pape step x?

    BalasPadam
  40. Mr K, yang bitdefender tu kan, ikut sebijik-sebijik ea HOW TO CRACK to???

    Sebab ingat bila download patch terus tukar dgn yg trial..(biasa dalam game macam tu)..hehe

    BalasPadam
  41. @Hafiza - Jangan extract dulu. Bukak dalam safemode dulu. (Tapi memandangkan BitD dan off masa dapat invilid key tu, rasanya tak perlu safemode)

    Nama patch tu adalah Box_BD2011. lebih kurang macam tu lah. Buka then tekan Year 2045. Selepas tu terus settle.

    @Aina - Mula2, install dan set for trial dulu. Bila dah siap install and BD tu dalam trial, baru apply patch.

    BalasPadam
  42. ermm...tp antivirus yg tgh guna skang ni dia cakap detect virus..pas2 dia remove yg patch exe tu...

    patut x jumpa patch tu...

    kira just ignore what the antivirus cakaplah ea???

    p/s: thanx..
    :)

    BalasPadam
  43. da jadi
    thanks k
    happy valentine
    wakakakakak
    haram dowh!
    ko xleh ucap happy vday selagi ko xde awek!

    BalasPadam
  44. pyjcth:- minta share. tq =)

    BalasPadam
  45. Yeah, Bitdefender sucks as much as Kaspersky. Why? Read my following comment (in BM),

    BalasPadam
  46. Salam..aku nk kongsi pendapat & pengalaman aku tentang program antivirus ni skit..bagi aku takda 1 pn antivirus terbaik kt dunia ni, semua bergantung pada pengguna pc tu sendiri, bagaimana mereka mengendalikan pc berdasarkan pengetahuan mereka tentang dunia i.t. Bagi aku rakyat Malaysia ni rata-rata ramai yg tahu menggunakan komputer, tapi kurang daripada separuh yg prihatin dan mengambil berat tentang keselamatan mereka terutama ketika melayari internet. Kebanyakkan hanya tahu merungut apabila pc mereka dijangkiti virus. Dunia sekarang ni semakin canggih, ramai penggodam2 kt luar sana tu yg suka mengambil kesempatan dengan menggodam butir2 dan maklumat peribadi kita termasuklah akaun email & pelbagai lagi. Tidak kurangnya juga dengan ancaman virus, trojan, worm, spyware dan sebagainya.

    BalasPadam
  47. Kaspersky? Kaspersky ni cuma laku kt negara2 asia yg baru membangun je, terutama kt negara ni. Salah satu sebab kenapa kaspersky popular kt malaysia ni adalah kerana ramai daripada kita yg masih buta i.t. Tambahan pula dengan imej stereotaip rakyat Malaysia ni. Kalau 1 produk tu dah rasa bagus produk lain terus tak diendahkan. Cukuplah 1 tahun aku guna antivirus ni, itu pun dapat percuma beli laptop baru. Masa tu aku rasa takda yg istimewa sangat bila guna kaspersky ni. Tapi bila ada kawan2 yg cakap kaspersky ni antara antivirus terbaik, aku rasa curiga. Bangga tu adalah skit. Maklumlah masa tu noob skit. Betul ke terbaik? Aku buka task manager. Tengok memori yg kaspersky guna bukannya rendah. Lepas tu aku tengok repot statistik. Takde la banyak sangat virus yg ada dalam kuarantin tu. Tak lama lepas tu aku ada masalah nk login akaun email. User name dah betul, password pn sama tapi tetap tak boleh. Nk kata lupa password memang mustahil sebab hari2 aku guna email. Phishing punya pasal la ni. Tapi kaspersky buat dek je. Nk tak nak kena buat akaun baru. Setahun berlalu akhirnya kaspersky aku dah pun hampir tamat tempoh. Aku mula gelisah. Mula-mula tu ada juga rasa nk beli kaspersky lagi. Tapi bila pikir balik aku rasa baik aku cuba antivirus lain. Setelah selesai men"google" aku tertarik dengan artikel yg mengatakan bitdefender ni lagi baik daripada kaspersky. Aku pun download la dengan segan silunya. Tak sampai 2 minggu lepas tu laptop aku kena blue screen. Nk kata masalah hardware baru 1 keluar kilang. Mustahil. Habis jahanam sistem aku dirobek bitdefender. Sayang juga dengan windows xp aku tu. Nk tak nak kenalah format laptop. Aku ambik keputusan untuk install windows 7. Saja nk cuba. Memang mengagumkan. Selama ni aku sangka windows 7 tu tak ubah macam windows vista. Rupanya lagi baik. Selepas tu aku telah cuba beberapa program antivirus termasuklah avast, avira, avg, trend micro, MSE, webroot, spyware doctor, panda, norton, nod32, mcafee, f secure, dan macam2 lagi la. Pendek kata hampir semua antivirus berlesen aku dah cuba. Minggu lepas aku ada baca 1 artikel ni. Vipre antivirus? Pernah dengar? Mesti tak pernah dengarkan. Bagus ke? Mesti tak bagus sebab tak popular macam kaspersky & bitdefender. Lepas tu aku terpandang review tentang vipre. Impressive. Produk ni baru lagi dah masuk senarai top 10 dalam ranking vb100. Antivirus ni menggunakan enjin & plug in virus dari syarikat sunbelt y bertapak di US. Lagi la tak pernah dengar. Lepas tu aku mula men"google" dan cuba kumpulkan sebanyak maklumat pasal vipre ni. Dah puas mengumpul aku terpandang pula 1 banner iklan kt laman web malaysia yg menjual lesen antivirus vipre secara sah. Aku ingat takda jual kt sini. Rupanya ada dealer2 yg berlesen. Dengan tangkasnya aku contact dieorang. Whizsolutions. Ada promosi. 3 tahun lesen vipre antivirus premium sebanyak RM100. Harga asal RM190++. Tanpa berlengah aku bank in. Hari tu juga aku dapat email dari dieorang beserta activation key. Aku install & cuba antivirus ni buat pertama kalinya. Memang mengangumkan. Kalau dulu boot time laptop cikai aku ni dekat 2 minit sekarang ni cuma 40 saat je. Memory usage pn rendah. Terasa macam pakai laptop baru pn ada. Tapi detection rate antivirus ni tak tau lagi bagus ke tak. Aku pn mula memuat turun pelbagai keygen, crak, patch yg di"bind"kan sekali dengan virus, trojan, worm. Belum sempat habis download vipre dah block. Try full scan plak. Adalah dapat 2 3 ekor virus & worm. Rootkit & backdoor pn ada. Sebelum ni takda plak antivirus2 yg lain detect. Lepas tu aku try masukkan pendrive yg dah berumur 3 tahun. 20 saat lepas tu keluar pop up kt bawah tu yg vipre baru lepas habis scan. Banyak juga virus yg berjaya dikesannya. Betul2 mengagumkan. Tak suruh scan pn dia automatik scan & selagi tak habis scan memang tak boleh buka drive usb tu. Pastu aku try pula buka laman2 web phishing. Kena block dengan vipre. Woo. Memang puas hati.

    BalasPadam
  48. Maaflah panjang skit tapi apa salahnya berkongsi pengalaman kan..
    Aku ni takda lah mahir sangat bab2 komputer tapi masih dalam proses belajar lagi..
    & Aku bukan nk promote mana2 antivirus, dieorang tak bayar gaji aku pun, aku cuma bersuara sebagai seorang pengguna..
    & last but not least, elakkan la daripada berkata apa2 kalau kita tak tahu tentang sesuatu tu..
    Belajar & kumpul maklumat dulu baru sebarkan2..
    Sebab rakyat malaysia ni senang sangat terpengaruh..
    Sekian.

    BalasPadam
  49. mcm mne nk tkr pic laen utk logon screen tu?

    BalasPadam
  50. psal microsoft office 2010 2...ko pkai jer activator....

    BalasPadam
  51. mase install ms 2010, die minx key..

    celah mane nk tekan trial nyer??
    xde pon...

    manee????

    BalasPadam
  52. salam.
    nak tanya, yg adobe photoshop tu untk windows32-bit je ek?
    yg 64-bit tak de ke?

    then, adobe dreamweaver pun ade x link die?

    BalasPadam
  53. dari hari tu download asyik ada prob dengan bit defender.. nak download patch tak lepas2 ni.. sedih betul..orang lain okay je..eishhh

    BalasPadam
  54. mr K...dah dwnload photoinstrument tp x bley na save lps tu...so how?? patch dy tu na dwnload cmna yer...

    BalasPadam
  55. aq xtaw cmna nk download patch. ag satu xtaw patch tuw ap benda. =)

    BalasPadam
  56. ello mr.k

    i dah wt kesalahan besa neh..td terlupa plak,ade kua notification suh update idm so i pegi klik update.pastu abis la..kantoi haha..b4 ni i sentiase igt jgn update idm tu,tapi ntah knape la tadi bole lupe plak kn..so how?

    i dah uninstall n reinstall,patch sume balik pon x bole la..idm 2 kuar la application die,tapi ade notice ckp maybe yg ni patch/crack version punye so maybe downloaded file nanti ade error..so is there anything i can do or memang xde harapan dah?haha~

    BalasPadam
  57. Salam.. Dah try instal Bit defender.Dah crack..smua ok.. Ada 1 masalah..broadband YES sy boleh connect tapi bukak internet tak lepas..Sy try uninstall BD n connect balik bBand tu lepas plak.. Sy buat silap mase crack ke? any solution? HELP~

    BalasPadam
  58. salam,aku nie buta it tapi tertarik gak nak try bit defender nie..dah try download tp ntah apa-apa yang keluar..ish,xphm aku...macam mane ek..

    BalasPadam
  59. salam..aku nie buta it tapi kebetulan anti virus aku da xpired..so,nak try bit defender tu tapi aku rasa bnda-benda pelik je yang keluar... sila HELP ME yg buta it nie!!!

    BalasPadam
  60. mr.k link microsoft ngan bit defender da mati la... help plss~~ huhuhu

    BalasPadam
  61. aku pnh pkai bit defender dlu..tokey kdai ofer..aku yg bute IT try la pkai..time pkai nk scan 1 pndrive @ full scan lappy lame giler..bbulu nk tggu siap scan..mmg cm2 ke?..

    BalasPadam
  62. dlu ade pnh pkai BD original..tp mslah ble pkai scan pndrive ke lappy ke lame giler..bbulu nk 2nggu siap scan..mmg cm2 ke?

    BalasPadam
  63. bro. patch bitdefender ada link lain x?? megaupload dah kna block ;(

    BalasPadam
  64. mr K, patch punyer link dah tak available utk microsoft 2010.. how?
    boleh bag yg baru punyer tak?

    BalasPadam
  65. what is registry reviver?

    BalasPadam
  66. Mr K.. Aku rasa aku org yg paling last comment sbb ak bru jumpe blog ko.. mcm mne nk apply patch tu? maseh

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.