Ahad, 15 November 2009

Aku tak rasa........


Lihat gambar ni....

Graph menunjukkan visitor blog aku pada 14 nov tu jatuh amat-amat. Aku tak pasti kenapa. Puas aku fikir-fikir. Masa tengah fikir ni, aku menonton cerita "Sama tapi tak serupa" kat TV3. Cerita ni pasal orang mealyu yang tinggi agama yang bajet bagus. Otak tau nak jatuhkan orang je...

Last-last, baru aku ingat kenapa visitor blog aku jatu mendadak. Semuanya sebab aku ada post satu entri pasal politik. And wtf. Graph aku jatuh gila2. Must be most of my followers read this on Google Reader. After they find out that the entri is about politic, they got no interest at all.

I was wondering. Why ah people dont want to know what happen around them. At least get some info about it.

And, please. I dont mind if you are not agree what ever I am trying to say. Tak nak setuju dengan setiap yang aku cakap pun tak apa. Tapi aku rasa amat tak elok la bila pergaduhan antara followers berlaku. Dah la bergaduh kat ruangan komen. Then semua pula pakat guna identiti "anonymous". Kira anonymous vs anonymous. So, bila dah caci maki tu bertambah, aku terpaksalah tapis. Zzzz.

Identity please. Identity.

12 ulasan:

  1. besa la tu...
    tak sume suke sgt politik...

    BalasPadam
  2. ade org mrah ke ngn entri tu?..rasa mcm biase je

    BalasPadam
  3. @Chirol - Ada beberapa anonymous yang saling bergaduh. Ada yang setuju and ada yang tak setuju. Kalau bergaduh biasa tak kisah. Tapi kalau dah lebih2. Aku tak leh approve.

    BalasPadam
  4. org kalo da ske gado, kat mane2 pon nak gado..ko cool sudey..huhu

    BalasPadam
  5. Hmm..manusia ada macam2,semuanya berbeza2,besela tu

    BalasPadam
  6. ~entry tu leh wat org gaduh2 ker...rasa nye x pun...

    BalasPadam
  7. org xnak baca xpe
    asalkan sampaikan

    tajuk mainkan peranan
    hehe

    BalasPadam
  8. agak nya musim kegawatan ekonomi kot...ahakssss...br foolow u..nice entri...

    BalasPadam
  9. sorry bro..
    saya busy la 14hb tu..
    x dapat nak menyumbang kepada peningkatan visitors kat sini..

    BalasPadam
  10. apa kes?aq rse sbb org xske politik..hahahah..orang tua2 suka la..xpe2..pengajaran tu..

    tuntung return!! tuntungkita.blogspot.com

    sila sebar2kan

    BalasPadam
  11. Aku ambil tahu jugak pasal politik ni..
    Just amik tahu apa yang jadi kat sekeliling..
    Tapi xder lar sampai nak gaduh or nak kondem orang sana sini..
    Sbb jujur aku tak berapa faham sgt dgn politik ni..
    So buat apa aku berjuang or jadi ekstrimis utk sesuatu yang aku sendiri tak faham?
    Baik aku baca and diam jer..

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.