Khamis, 30 Julai 2009

H1N1 [Update]

Siapa punca H1N1? Gila hina orang paling kanan
tunjuk guna kaki.

UniKL Micet di tutup dengan serta merta. Sehingga 6 Aug.

Oh oh. Good news or bad one?

Kesian gila Fahim baru datang Melaka hari ni pastu kena balik sebab semua dah nak blah dah sebab semua malas stay micet. Haha!

[Update] Dah 4 orang mati akibat H1N1. Dan di kedai amat susah aku nak cari mask. Tension aku. Aku semakin takut. Dalam rumah aku, semua telah demam kecuali aku. Harap-harap yang demam tu bukan demam H1N1. Aku tak nak mati awal. Aku tak kawin lagi. At least biar la aku kawin dulu. Atau pun ada anak sorang dua.

Aku nak balik umah walaupun tak rindu kat sape-sape. Mungkin aku akan rindukan gadis Micet.

17 Comments:

azzaliena suziantie berkata...

gilee best cuti

bLurr berkata...

Sian en ba*i..haha

ni nak balik sarawak ni..huhu
mesti ke balik?

Akmar Anuar berkata...

nak cuti gak weh...
ni dah macam satu mesia dah kene h1n1 nih..
abes sume ipt tutup..

jangan tutup hospital sudah..

enyheartsdiamond berkata...

harap2 x jejaskan unikl yg lain!!!

aRaBeLLa berkata...

asyikkk kampus je opis bile pulak wehh..

noor afzan berkata...

Balik je la ye..
duk umah dendiam..
sebab kena kuarantin kan?

MRYM berkata...

Weh , Aku kesian dekat err binatang pink tu. Sedih aku tengok.

Tapi oleh kerana dia penyebab H1N1. Aku taknak sedih.


Aku rasa tu GOOD NEWS , bg org yang tak kena H1N1.
Dan BAD NEWS bg org yg kena H1N1.

Sekian terima kasih. :)

Just_najmiE berkata...

cian en swine kan?.. hahaha!

smua U cuti siot.. hohoho..

..::mrsMeme::.. berkata...

berbahagia lah selagi ada cuti..
hihi...

tp bosan jgk..

dah kena cuti awal..

Mr K berkata...

@All - Cuti amat membosankan. Tak boleh jumpa kawan-kawan. Jumpa orang yang kita suka lagi lah tak boleh. Damn.

l!l_sh!3zuka berkata...

jgn la u aku tutop,
aku malas nak balik!

akhis berkata...

~ternanti2 bila usm induk nk tutup

ayampinko berkata...

hahahaha..memang hina nie..

Just_najmiE berkata...

susah ka nk dpt mask?..
kat UUM senang gila.. pegi klinik n wat2 batuk or bersin kuat2 sampai hingus kluar.. nnt dia bg mask free..

serius nih, tak tipu!.. kat umah sy siap ada 7 mask.. nak tak satu?.. (^^,)

Hazzy Ishak berkata...

OMG.takutnye...jgn la menular ke sini pulak.

taz berkata...

haha. kelakar gile gambar tu. sian plak tgk vavi tu.

Lala berkata...

gile hina tunjuk ngn kaki....hahahah...

erm...kwn aku pon kat micet gak...
sufian..aku pggl die pyan..knal x??

jap2...mesti ko ckp xknal sbb berapa ramai plak nama sufian tu kat micet kot...huhuhu

kalo ko knal btau ea..

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger