Isnin, 1 Jun 2009

Aku cuma nak bagi tau - 5

Love =)

Seorang lelaki berkemungkinan besar akan mencari gadis yang seumpama bekas kekasihnya yang terdahulu. Tetapi seorang gadis pula berkemungkinan besar akan mencari lelaki yang tak akan sama dengan bekas kekasihnya yang lepas. Mengapa yea?

Tetapi apa jua pilihan tidak akan pernah menjamin sebarang kebahagiaan dalam hidup.

27 Comments:

Nurul Lailati Mahat berkata...

tapi aku rasa kalau aku cari lelaki baru yg ada ciri2 kekasih lama gabung ngn keunikan dia sendiri best juga he2

Lun berkata...

waa klw orang tu x perna bercinta lagi dia akan cari orang mcm mne lak ^_^

iKa berkata...

=)

TheOtherKhairul berkata...

@Laila Cantek - Bukan ke kau tak suka kekasih kau yang lepas?

@Lun - Dia akan cari aku.

@iKa - Muka kau macam Ejard, kawan aku =)

iKa berkata...

ejard? msti die santek kan?
=p

TheOtherKhairul berkata...

@iKa- Cantik? Mungkin juga. Dan mungkin dia sendang membaca ini.
Ini belog dia. ejardkethot146.blogspot.com

rara (; berkata...

hahaha betul betul. perempuan akan memilih lelaki yg lain dri ex-bf dia. huhu :D

jayra berkata...

haha ikut individu masing-masing. :)

joegrimjow berkata...

lebih suke disunting

TheOtherKhairul berkata...

@Rara - Mengapa ya?

@Jayra - Mostly

@Joe - Maksudnya?

n y s a a berkata...

mungkin perempuan tak cukup kuat untuk hadapi perkara yg lepas semula. sebab tu kami lebih suka pilih lelaki yg langsung tak punya ciri bekas kekasih.

Felly McGory berkata...

Klu ex mcm tutttt, jangan harap la pompuan nak ingat lelaki tu lagi.
Haha.

sajeedhani. berkata...

tp bukan senang nak lupaka ex kite. kan? huhu :)

saffa berkata...

Saffa nk bagi tau jugak..
lelaki selalu mahukan seseorg perempuan itu adalah yang terakhir dalam hidupnya..
sedangkan perempuan pula mengharapkan yang pertama dalam hidup dia! :D

Nurul Lailati Mahat berkata...

kalau aku tak suka takkanla dia boleh jadi kekasih aku he2.adela ciri2 yg aku suka,ada yg aku tak suka.jd mksud aku amik ciri2 yg aku suka tu campur ngn ciri2 baru,barula ada variasi^_^

Igniz berkata...

manusia ni mmg pelik..mcm2 hal..nak itu..nak ini..last2 pebende pun xdpt..cet. sebab tu la Tuhan yg tentukan jodoh..kalau manusia tu sendiri yg tentukan, abih huru hara dunia..masing2 demand.

nkecik berkata...

hmm..lepas clash setahun lebih br aku tau muka aku sejibik ngan awek ex aku. kengkdg rasa macam selama ni dia tgk aku, dia nampak popuan len.

farhana rahim aka paan berkata...

errr.. fakta ke nih??
ke kesimpulan melalui tinjauan?? huhu

TheOtherKhairul berkata...

@Paan - Kajian. Aku slalu dengar kawan2 aku cerita pasal masalah dieorg. So sedikit sebanyak, ada benda yang aku nampak sama dalam sesuatu perkara. Macam kawan aku yang sama U dengan aku, dia couple dengan budak yang sama kelas dengan aku dan dia kerana budak tu katanya mirip dengan awek yang dia nak tackle tapi tak dapat.

Lagi pun aku lelaki. Aku hanya perlu kaji diri aku dan bandingkan dengan lelaki2 lain. =)

milimilo berkata...

hurm..aku mmg xsuka langsung ciri2 yg sma dgn yg sblom..maybe sbb ciri yg de tu pnyebab meninggalkan..so kne r cari yg laen prangai

TheOtherKhairul berkata...

So, hypothesisnya kebanyakkan daripada anda setuju akan kata2 aku di atas.

myra berkata...

hurmmm....saya setuju sgt2....

semua ni sebb lelaki tu sendri xnk gf mereka menganggap mereka adalah ex bf kpd gf mereka....mereka xnk dibayangi dengan ex bf gf diorg....

ni berdasarkan penglaman saya...hi hi hi!

farhana rahim aka paan berkata...

hurmm.. ye kot rasenye ;D

Mr K berkata...

@myra - Kau da tua. Memang ada banyak pengalaman.

langitBIRU berkata...

yelah, dh pnybb derg break pn laki tu :P

Cheq Tun berkata...

SEBAB PEREMPUAN TAHU ERTI SERIK, DAN KEMUNGKINAN LELAKI TAK RETI BELAJAR ERTI SERIK.

AzStarLight.... berkata...

dr fakta yg sy buat, girl blajar dr pengalaman..tp boy,dia xbleh lupa pd kenangan..

Disclaimer

This is a personal blog and everything written on this blog, based on own and personal thought.

The owner of this blog did not responsible for any comments that made in the comment sections. The owner is only responsible by his name as written by the sections.

This web blog does not store any file on its server. All movies, software, form of files, pictures and any type of graphic forms that are posted on this blog are indexed from other sites and they are just for personal purpose only.

For download-able form of files/software/etc, it's just for demo and must be deleted within 24 hours. You are agreed with this term as clicking the download button.

Any pictures, videos and graphic forms, are not copyrighted as the date taken from the search engines. As if its copyrighted, all credit goes to the owner and I did not own the copyrights. All of the graphic forms are linked with the original source. All of those pictures, videos and graphic forms are not for any commercial use, I gain nothing for those forms of files.

Light 18sx contents.

All related names mentioned are totally fiction and got nothing to do with your and my life.
 
Powered by Blogger