Isnin, 3 Oktober 2011

The HolyShhht : Di Perlancaran Kitab Terfaktab #1

Assalamualaikum

Tengok kasut Mili. 5 inci tuu.

Hellow gadis comel sekalian.

Seperti yang korang-korang tahu, semalam geng-geng Terfaktab ada buat perlancaran buku. Aku pun, selepas di pukul oleh boss Terfaktab, terpaksa la aku ikut ke majlis perlancaran tersebut. Well, dah ada orang nak ambil dan tumpangkan, tak akan tak nak pergi ye tak?

So, dalam pukul 11 pagi gitu, Dunia Sebelah Zarah dan Aqram datang untuk pick aku. And then, kitaorang bertolak ke KL.

Sampai kat sana dalam pukul 3 petang lebih kot. Masa sampai tu, macam tak ada orang lagi sebab awal sangat. Lepak-lepak dan tunggu ketibaan orang ramai.



Antara buku-buku yang di jual.

Zine pun ada


Bilik beraicon. Yang duduk atas kerusi tu adalah Nami. Awek dia lawa.

And then, slow-slow, dah makin ramai orang memenuhi Uya Distro. Ada yang datang dari awal waktu, ada yang datang masa tengah melangsungkan majlis dan ada yang datang mada dah nak balik.

Boss Terfaktab bersama kawan se-U aku, Mery and Mahi.

Live.


Dieorang ada mata di belakang kepala. Asal nampak lens kamera sure nak pandang.

Adik Farid Kamil menjadi pujaan gadis.

Aku pelik sebenarnya bila tengok ada ramai perempuan yang dok pandang kat seorang jejaka ni. And then bila aku usha-usha sekali, rupa-rupanya those perempuan dok layan muka adik Farid Kamil. And dia ni la yang menulis skrip untuk movie Kongsi dan Bini-Biniku Gangster.

Dan yang tak boleh blahnya, dia tau nama aku beb. Aku rasa dia suka kat aku lah. Okay fine mesti sebab dia tau kot yang aku asyik kutuk filem Kongsi dia. Actually, bukan salah dia tau. Aku tanya dia "Kenapa filem melayu action sekarang mesti ada komedi?"and then dia kata yang dia actually tulis a really non-comedy script. Tapi dia terpaksa re-work script dia sebab producer or orang atasan tak nak terima. Well guys, think about it. Tak ke korang rasa nak tengok filem yang 100% action? Tak bosan ke balik-balik dengan filem komedi yang tak kelakar? Bila last time filem Malaysia ada filem action? Zaman Gerak Khas dulu? The only yang ada hanyalah KL gangster. Satu-satunya filem yang aku rasa 80% action.

But oh well, aku still berharap Malaysia mampu keluarkan movie yang macam SAW, Hurt Locker dan sebagainya.




Razman (Namzar), Ulii Azman, Mery, Mahi, Lep Lep



With Obe yang cute.

Dunia Selebah Zarah and seorang geng Sarkasis
Zarah and Brader Lep-lep


Awek yang nyanyi tu comel weh.

Malu ar boss. Sama tinggi.

Spoil betul sign aku paling kecik. Biasalah. Tengah segan-segan awek comel mintak sign.

First time sebenarnya rasa macam retis nak-nak bila ada awek datang dan berkata "Eh, ni Mr K kan? Saya ada beli buku Terfaktab ni. Nak sign boleh?". Peh peh. Tangan terketar-ketar beb. Tapi muka tetap cool. Tu belum kira bila awek-awek comel mintak nak tangkap gambar bersama. Peh, segan wei.

Well, kepada yang datang, thanks aku ucapkan. Juga thanks kepada geng-geng Sarkasis. Dan kalau tak silap Kontrol Histeria pun ada. Tak lupa, Obefied. Seriously, Obe even nampak jahat di dalam blog, tapi seriously dia gila ah comel masa jumpa. Tak banyak cakap, really.

Oh-oh. Sorry kalau aku agak kurang friendly dan nampak sombong. Aku memang tak berapa reti nak bergaul. Sebab tu lah aku asyik diam je all the time. Pemalu la katakan. Ehem ehem.

Selain own cam, gambar-gambar di atas di ambil dari :
Blog Cikai
Dunia Sebelah Zara

Siapa nak beli dan nak tahu tentang Kitab Terfaktab, boleh klik sini.



46 ulasan:

  1. siot.. obe pakai baju mu.. gile...

    BalasPadam
  2. aku berharap mggu ni gji ak msk sbb aku nk beli sgt bku terfaktab dn ACT . . hmm :(

    BalasPadam
  3. baru tau muke mr k. hehehe

    BalasPadam
  4. aku suke filem SAW...!! bestnyer ada bookshop.. mesti best..emmm

    BalasPadam
  5. alaa,Mr K tak letak gamba sendiri ke ? ^^

    BalasPadam
  6. K, sebelah Obefiend tu kau kn?

    BalasPadam
  7. Waa.Lord Zara dengan Faiz Syahmi( geng sarkasis).Mana2 pergi mesti ada muka mamat tu masuk lensa kamera.haha.

    BalasPadam
  8. seriously, gambar mili memang kena letak no 1 ea? wait! dorky guy mana?

    BalasPadam
  9. gmbr saya nampak lengan je.oklah dari takde.kahkahkah

    BalasPadam
  10. akhirnya dapat gak nampak wajah ko mr. K. not bad :)

    BalasPadam
  11. congrates to your team..

    nak request mr.k buat entry kasi pendapat tentang photoshoot muslimah yang berleluasa skrg ni boleh tak?

    BalasPadam
  12. terfaktab. akhirnya dikitabkan.

    congrat smua.
    milimilo pun ado? haha

    BalasPadam
  13. aku nak jugak terfaktab tersebut !!

    BalasPadam
  14. hamboihhh Razman pon ada , nanti mesti dia blog pastu dia tulis dia pergi sana sebab awek dia paksa. kau tengok lah nanti hahhaha

    BalasPadam
  15. ecece. kak mili dh masuk dlm blog. pheewiitt ;)

    BalasPadam
  16. ewwww.. gua dh nampak muka brader leplep yg selalu tutup muka bila nk bergambar.. juga gua dh nampak mula mr. kay.. emmm.. nice la korang ni :)

    BalasPadam
  17. guna 1 gmbar, 2hengget utk setiap view plisss. haha. :P

    BalasPadam
  18. mr K comel la. knp la malu slama ni ek. :))

    BalasPadam
  19. pndai ek pic dia xtnjok pon -.-

    BalasPadam
  20. Mr. K yang mana satu weh???

    BalasPadam
  21. Mili pakai kasut lima inci pun still nmpak pendek juga..CUTE! Haha~

    BalasPadam
  22. Miss Dolce and Gabbana;
    sibuklah kau! hahahaha. :P

    BalasPadam
  23. finally dpt gak jmpe mr.k! but too bad xdpt jmpe mili! and teruja mr.k msukkn gambar tu. haha btw mmg hensem kot adik farid kamil tu. paling excited dgn dia affy la. haha

    BalasPadam
  24. gua nampak bos Sarkasis.

    BalasPadam
  25. aqram hensem. hehe..

    BalasPadam
  26. Terima kasih sebab puji saya comel. Hihihi. Kbai.

    BalasPadam
  27. ok. teramat jelez kerana aku tak dpt hadir. mana tau dapat mencapab selai dua dengan memakai baju sarkasis.

    haih.

    BalasPadam
  28. awek yg menyanyi 2 mcm kawan gua ja

    BalasPadam
  29. yg mana 1 mr k dohh?? plss anyone? >.<

    btw, mili comel :)

    BalasPadam
  30. akhirnyaaaaa..... terdedah jugak wajah sebenar pemilik blog the Other Khairul ni.. heheh...

    BalasPadam
  31. aku nak kitab tu leh x? pastu nak tshirtterfaktab , ade x??
    lau ade, bole bgtahu aku x???????

    BalasPadam
  32. bro , lokasi ni kt mane?
    ak nk p tgk laa tp cam segan pula

    BalasPadam
  33. Mana 1 Mr. K ? Nak tengok, pleaseeeeeee pleaseeeeee :') p/s: I know, mesti Mr. K handsome gilaaaaaa kan ? Aww Hahaha

    BalasPadam
  34. tcapai hajat nk tgk muka mr.K hehe

    BalasPadam
  35. buku ni publish sendiri ke sponsor?
    *berminat in publishing. :)

    BalasPadam
  36. Ouh ouh ouhhh. Itukah orang2nya..

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.