Khamis, 14 Mei 2009

First impression/tanggapan pertama anda terhadap aku. Nak maki pun boleh.

Hate me, because I hate myself.

Kita hanya kenal melalui text dan melalui kata-kata manis aku di belog aku. Oleh itu, ciri-ciri gentleman, pemalu dan maskulin yang tersembunyi jauh di dalam diri aku tak dapat aku tonjolkan.

So apa tanggapan pertama anda mengenai aku? Luah kan sahaja. Maki, kutukan dan herdikan boleh dilakukan. Aku tak akan pukul, seksa dan rejam sesiapa yang meluahkannya secara jujur. Janji.

26 ulasan:

  1. Err.. Nampak sangat.. er.. Sangat gila-gila kowt dan sempoi!

    BalasPadam
  2. apa yang kau nampak sangat2? >,>

    BalasPadam
  3. hahahahahahahahahahahahahahahahaha
    gelak bnyk siket pagi pagi bute nih
    aku tanak jawab
    mau gelak jaa
    lalala~

    BalasPadam
  4. 1st impression..to be frank,dlm ht aku kata,"ish sapela mamat perasan bagus sgt neh?" T_T

    BalasPadam
  5. @Cookie - jawab la sayang. I tunggu

    @laila- terima kasih kerana jujur laila. Jangan risau. aku tak akan apa2kan kau.

    BalasPadam
  6. gedikla ko sayang2..
    ngahahaa
    okehla..
    1st impression aku..
    ini adelah ikhlas oke..
    1)ko mmg pndai mnulis
    2)bca profile engko kt tepi nih pon aku leh agk pangai ko cmne so aku dunt careeee sgt..
    3)mehehe..engko suke pnuhkan kotak komen aku smpai da mncanak 40 psal blue tuh..lalala~
    4)ckp engko lam blog nih sume ade btulnya..wa3
    5)bnyk lagi mau komen..tp mmandangkan skang kul 4.23 pgi..so otak aku da pnuh ngan keju..blur sadooo...*abaikan sadooo itu..ak pon tatau apekah mksudnya..hahak*

    puas oo tidak puas ati?
    hahakk
    blanje aku mkan wei
    xP

    BalasPadam
  7. berdasarkan blog, ko mcm byk ckp dan gila2..berdasarkan description yang ko tulis kat bawah blog title ko tu, ko ni mcm pemalu bila face-to-face ye? so aku bygkan ko ni seorang yg ada byk benda nak cerita, tapi selalu taktau mcm mana nak start bila berhadapan dgn situasi dlm kehidupan sebenar...

    buat masa ni ko masih samar2 lagi..aku pun baru je 'kenal' ko..nanti dah lama skit, baru leh describe dgn lebih jelas kot..hakhakhakXD

    BalasPadam
  8. @Cookie dan Igniz - Haha! percaya lah cakap aku. Anda berdua pasti akan terkejut gila-gila kalau jumpa aku kat dunia sebenar. Dan cookie, aku gak pernah buat blue. Kau jangan risau. =)

    BalasPadam
  9. eh aku macam cookie jugak.
    rase nak beguling galak bace entry kau nih. lawakkkkk.
    hahahahaha.

    aku pon da tak ingat bile aku terjah masuk belog ko nihh. huhuhu

    BalasPadam
  10. ish.
    aku tanya 1st impression. mana ada buat lawak. aku dah ugut tu. korang tak takut ke?

    BalasPadam
  11. ntah..xder first impression kot..
    ngeh3...
    ok..maybe ade la sikit...
    tp x taw la nk ckp cmner..
    bnyak menulis kot..suke rase diri tuh betol..n..ntah..
    xtaw..blur r..lapar

    BalasPadam
  12. oke laaa. aku bagi tau.
    tp ni bkn 1st impression.
    tp lebih pada impression aku pada kau. huhu.

    1.gaya kau cakap mcm skema.
    2.kau pandai begurau.
    3.kau pandai bemadah. awek kau pasti bahagia.
    4.gaya penulisan kau aku suke.
    5.kau suke bagi komen yang membina. err yeke? haha
    6.kau suke cerita benda yang serius je kan?
    7.kau pandai menghargai orang. sebap tuh kau bg aku award yg special. haha.
    8.kau memang mawas yg bekaliber.

    hahaha.
    ape lagi.
    aku mati kutu.
    maaf kalau kau terasa.
    aku begurau je.. :)

    BalasPadam
  13. @Nisah - itu betul. termasuk semua manusia. sebab setiap orang akan rasa yang dia betul. kalau tak, tak adalah perdebatan kan? semua nak tegakkan pendapat sendiri =)

    @Jeed - aku baca sebuah article mengatakan yang perempuan suka lelaki yang bercakap skema. penipu punya article.

    BalasPadam
  14. weh....
    seronok ko berblog ek?
    aku baru ingat nak kutuk ko..
    tapi nampak ko tgh hepi jerkk...
    x jadi ah..
    chow...
    drpd kengutuk sejati..

    BalasPadam
  15. my 1st impression tgk BELOG ni,
    aku rase ko sorang yg banyak mulut,banyak cakp..hehe..
    erkk..btul tak??

    BalasPadam
  16. Zarif- nota sem 3 aku da try cari, tapi tak jumpa. aku dah nak cuba jadi rajin. akan aku buktikan sem dpn. Jaga2 la kau haha! Kau sebagai viewer terbaik aku support la aku. marah aku kalau aku main2 sem dpn yea =)

    kau tau tak aku sayang kau?

    BalasPadam
  17. no komen lahh..hahaha

    ok2
    skema..
    pndi bersyg2..
    gud at bermadah pujangga..hehe

    BalasPadam
  18. kau tersalah post ke? Klik komen kat tajuk entri.

    BalasPadam
  19. benda pertama aku ckp masa kelas pertama masa kau jadi class rep:
    "bagus kelas ni, ada benda boleh jadi bahan"
    :D
    tekalah siapa saya

    BalasPadam
  20. @Grim - Ish grim. jangan lah macam tu. segan I

    @qwerty- kau fahim yang gay. Apahal nama kau gila membosankan. kenapa tak ambil zxcvb atau asdfg?

    BalasPadam
  21. kau ialah kau yg menulis blog ni..aku baru baca blog ni, so aku tertanya2, kalau ini the other khairul, mane khairul yg 1 lg..hoho..
    tp seriously aku enjoy bace blog ni..clap.clap.clap.

    BalasPadam
  22. khairul lagi satu tu dah mati.

    BalasPadam
  23. walaupun agak dah terlewat, tapi still kat tahun 2009 bukan nya tahun lipas.(x lawak)
    okay okay,1st impression aku terhadap kau,setelah read entries kau tu:
    1. kau mmg byk idea bab2 entry yg serius.
    2.sporting.best buat kawan.
    3.kdg2 aku jeles gak apsal otak kau tu dapat buat entry cam ni best.(?)
    4.kau mmg pndai bermadah.seorang serius.and agak gila2 sometime.

    klu aku salah,
    aku kan majukan langkah kaki ku..
    bukan ke depan tp ke belakang.takut kau kill aku nnt.
    hahaha

    BalasPadam
  24. 7 months late tapi better late than never kan? =D
    my 1st impression was "this guys sarcasm is EPIC" =)
    and then i started reading other posts and i started thinking what does this guy have against girls?! =P

    BalasPadam