Ahad, 20 Jun 2010

Jangan Lupakan I.

Assalamualaikum


Beberapa minggu lepas, aku siap download movie Remember Me (2010) Dvdrip. Tapi baru beberapa hari lepas aku sempat tonton sampai habis. Cerita dia agak menarik. Perempuan mesti ramai suka cerita ni sebab Robert Pakinson Pattinson (Edward Cullen) yang berlakon. It is a really nice movie. Mungkin setanding dengan The Notebook. Tetapi konsep dia lebih kepada 500 Days of Summer dan A Walk To Remember which is more to 'realistic'. Realistic maksudnya tak 100% happy ending, which means tak semua benda yang kita nak akan kita dapat.

Oh, and don't forget to hear that lovely video clip. It's my favorite song for this week. Lagu ni, buat modal untuk pujuk aweks/skandals korang yang tengah merajuk mesti best.




13 ulasan:

  1. cakap pasal remember2 nie..try kau tengok citer 'a moment to remember'..

    kalau kau tengok citer tue tapi xnangis..kau memang xde prasaan.hahaha~

    sedih gile kot..

    BalasPadam
  2. besh gilaxx ke cer tu??
    i xtgk lg...sbb tgk poster tu p0n cam gila jambu si edward tu...eeyyuuww~~

    kalau ending dia best.. mesti tgk nih!

    BalasPadam
  3. Mr K dowmload movie kat ner?

    BalasPadam
  4. best ke cte 2?nk try download la..hehe

    BalasPadam
  5. @Zey - Ending dia best. Tapi tak 100% happy ending.

    @Mahi - Dah, aku dah tgk citer tu masa akhir sem lps.

    @Ayuni - Guna torrent.

    @Anis - Yup.

    BalasPadam
  6. nak beritahu kat mr k,
    bahawa saya kepunyaan robert pattinson.
    jgn nak ber'gay dgn dia ok.
    hehehe.

    BalasPadam
  7. aku nak tgk ....
    nak nak.hehe

    BalasPadam
  8. 1 more thing..
    i really love ur entry yang ni..

    Don't Love The One Who Loves You

    =)

    saya copy dan letak kan di blog private saye...=)

    BalasPadam
  9. Tengok Charlie Bartlett la best.. A Walk to Remember gila cliche habis. Kalau production Malaysia sah-sah kena kutuk. Dan aku setuju irahehe tulis pasal A Moment to Remember. Movie Korea yang best dengan hero yang hot.

    p/s: Mr. K, agak2 kalau ko dgn watak robert pattinson dalam movie Remember Me ni bertanding dalam pertandingan abang contoh, sapa yang menang??

    BalasPadam
  10. nyesal x tgk ritu..adeh..nk kna p cr la nih sape yg ade..hakhakah

    BalasPadam
  11. @Nasik Kawah - Hey, kalau aku bertanding abang contoh/mithali dengan robert, mesti la aku mng. Tgk la pula perangai adik mcm mana. kalau perangai adik aku baik mcm tu, mmg aku bunuh je budak yang kata "Hey, you did something to your hair?".

    BalasPadam
  12. salam
    hari tu hana ada download torrent tu la gune bitcomet tapi pening la..dulu masa 2008 gune bitcomet tak pening macam sekarang..K download guna ape?

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.