Rabu, 23 Jun 2010

Siapakah Awek JoeGrimjow?

Assalamualaikum
 Miami with love.

Okay, ini adalah entry gila-gila Just For Fun pertama aku. Aku penat asyik tulis entri ganas-ganas. Ye la, walaupun nampak aku ni ganas, tapi kat luar aku ni baik, sopan santun, pemurah dan... baik.

Ehem ehem.

Berpandukan tajuk di atas, mesti korang tertanya-tanya kan, siapakah gerangan gadis yang bertahta di dalam hati Joe, bukan? Well, kalau dalam hati lelaki lain, ada taman. Tapi kalau dalam hati joe, mungkin ada L**Z. (Bajet nak censored nama padahal link-kan jugak. HAHA)


Apakah motif dan dalil yang membuat kan aku berkata sedekemikian rupa? Apakah ianya hanyalah omong kosong seperti mana pujangga kacak mengurati gadis-gadis sunti yang buat-buat malu kasi nak nampak jual mahal padahal kalau dah suka tu cakap la suka? Oh tidak... Tidak.


Oh, aku harap awek Joe yang sebenarnya tak akan baca entry ni. Okay awek dia mungkin akan baca. Tak apa guys, selepas ni, boleh la kita tengok segmen Joe memujuk aweknya di blog dan mungkin akan ada entry pujuk memujuk versi komik terbaru. HAHA.

So Joe, aku masih ada banyak bahan bukti yang masih tersimpan. Well, mungkin kita boleh negotiate. Aku nak 60% dari Nuffnnag kau, dan 50% dari herbalife kau. Take it, or leave it. HAHA.



16 ulasan:

  1. WAH tibe-tibe MR K wat entri skandal tak pecaya aku HAHAHA

    BalasPadam
  2. wah~ boleh jadi pvt investigator ni..hahaha

    BalasPadam
  3. Aku nak vote tak percaya yang ni awek Joe.
    Haha~

    BalasPadam
  4. Haha, dalam hati ada taman babe xD

    BalasPadam
  5. gosip hangat bloggers ni..
    joe dah tau ke belum ni?
    hik3~

    BalasPadam
  6. lagi satu, 50 % herbalife almost 10 k, mana boleh bagi
    kekeke

    BalasPadam
  7. haha
    marah kat tanah bro camni
    hehe

    BalasPadam
  8. haha. klakar! aku ske entri ni! :D

    BalasPadam
  9. @Joe - Ah joe. Kalau mcm tu aku nak 90% lah. Haha.

    BalasPadam
  10. hehe, follower dah cecah 1000 dah
    ;)

    BalasPadam
  11. PEERRGGGHH!!!
    geram seyh.
    boleh plak dia buat entri psl ni.
    malu laa wei..

    u patut ckp terima kasih kat i,
    sbb i da up kan follower u sampai 1001

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.