Khamis, 4 Mac 2010

Kisah Menyayat Hati Mr Handsome Dan Aweknya.

Assalamualaikum

Cinderella

Gua ada benda nak cakap sikit. Nak cakap pasal perbualan gua dengan Mr Handsome mengenai ceweknya yang comey lottey.

Mr Handsome : Mr K, aku sedih doe. Awek aku curang....

Aku : Awek kau curang? Kenapa dia curang?

Mr Handsome : Entah la... Aku pun tak tahu nak buat macam mana dah.

Aku : Kau lupakan je la dia.

Mr Handsome : Tapi dia comel doe.

Aku : Aduh. Comel ke? Kau cakap pasal awek kau yang mana satu?

Mr Handsome : Yang aku tunjukkan kat kau hari tu.

Aku : Yang kau webcam ngan dia masa dia pakai baju tidur tu ke?

Mr Handsome : Tak. Bukan awek tu. Ni awek lain. Yang dalam gambar tu.

Aku : Oh, yang tudung hijau tu?

Mr Handsome : Tak bertudung la.

Aku : Ohhh. Abis tu yang tudung hijau tu?

Mr Handsome : Tu nombor 3 doe.

Aku : Ohh....

Mr Handsome : Weh, tengah sedih ni...

Aku : Tak apa, awek yang webcam tu kan ada. Bukan ke kau selalu webcam buka-buka dengan dia.

Mr Handsome : Tak mo. Dia dah rosak kot. Awek aku yang curang tu baik lagi baik dari awek webcam tu. Walau tak bertudung, tapi ayu tau.

Aku : OOoo. Macam mana kau tau dia curang dengan kau? 

Mr Handsome : Dia bagi tau aku doe. Dia confess semalam yang dia curang kat aku dan dia ada lelaki lain. Semua dia ceritakan semalam

Aku : Oh dia ceritakan semua? okay la tu. At least dia mengaku yang dia curang dengan kau yang dia ada lelaki lain. Dia dah insaf la tu. Okay la kan?

Mr Handsome : Aku rasa tak...

Aku : Kenapa tak?

Diam diam...

Aku : Kejap. Hingga semalam, kau couple dengan dia dah berapa lama?

Mr Handsome : 2 Tahun setengah.

Aku : Dia ada lelaki lain sejak bila?

Mr Handsome : 4 tahun... lepas....

Wtf.

Hais. Kenapa perempuan suka pasang ramai?

Kesian Mr Handsome...
Kan?




40 ulasan:

  1. smua pmpuan sma..lelaki pun ape kurang?tu dh ada cntoh,yg bju tido la,tdung hijau la..hahaha

    BalasPadam
  2. kenapa nak persoalkan perempuan suka pasang ramai?

    sedangkan Mr K sendiri pon pasang 2-3 orang awek.. huhu.. same jek..

    BalasPadam
  3. cerita ni sangat menyayat hati.
    sangat!

    BalasPadam
  4. what u give
    u get back
    hehe
    adil la kan?

    BalasPadam
  5. hehehehehe..elok la tuu..buat baik dibalas baik, curang dibalas curangggg..ok bukan???

    BalasPadam
  6. irony. don't you think so ?

    life.
    that's how it works.

    BalasPadam
  7. nak kesiankan MR Handsome?Erk..haha!!
    dia pn mcm tu kn??kn??

    org kata.."What goes around comes aroUnd.."

    Suh dia pikirLa sendiri.. ;)

    BalasPadam
  8. erk??

    bukan same je ke dorang??

    hukhukhuk...-_-'

    BalasPadam
  9. huish

    teror tul itu perempuan


    4 tahun ngan 2 tahun

    tak kantoi langsung

    cis

    hehe

    BalasPadam
  10. Sbenarnye siape yg curang ni?

    Mr.Handsome ke awek die?

    mcm same2 curang je..






    kecurangan berpunca daripada ketidaktetapan hati serta tidak serius dalam soal cinta~

    BalasPadam
  11. eh eh!
    tibatiba rasa nak penampor mr hensem tu.

    haha

    BalasPadam
  12. awek tu nak pilih antara batang benar ngan batang berjuntai~ xD

    BalasPadam
  13. hahah...same je kut mr hensem ngn awek comey tuh...2x5 je....aiyoooo

    BalasPadam
  14. HAHA, lagi kesian kat yg lelaki lain 2 kottt..
    alah, mr. handsome tu sme je. 2x5 jugak.
    yela, awek dah 3, bising je kat org.
    at least pmpn tu ade dua je kan?

    BalasPadam
  15. agaga. lawak ouh this entry =D dah lama tak baca blog ko. anywayy, urm aku no komen di sini. sebab mr handsome pun sama jek pasang ramai. ahahahaa XD

    BalasPadam
  16. ehem2x...assalamualaikum...kesian btol kt mr handsome.....erm..org handsome pon DICURANGI...apatah lg org yang TAK HENSEM kn...mcm pompuan jgk la..tk rase ke...sbnrnye...pompuan tu dh lame curg kt bf die yg 4 taun tu...

    BalasPadam
  17. haiisshh..
    lelaki hensem tu pun apa kurangnya..
    memang kena labuku dengan ruas..

    orang perasan cantik/comel/hensem mmg gitu..
    suka test market..

    BalasPadam
  18. yg mamat tuh pasang awek ramai sampai ade awek webcam la ,awek tudung ijau la tu camner nak kire..

    BalasPadam
  19. yesss. sangat kesian kat Mr Handsome.
    simpati sangat sangat.
    xpatut awek comel tu ade boypren lg 1.
    patutnye ade lagi 2.

    BalasPadam
  20. haha.. karma betol..
    Xtaw la nak kesian ke x.. huhu..

    BalasPadam
  21. Dia pon sama dengan je ngn pempuan tu. He deserve it la. Haha. Handsome sgt ke mr handsome tu? Ada handsome mcm mr k tak? Haha

    BalasPadam
  22. Actually sama je lelaki perempuan. Lepas memasang, kena pasang balik.

    Erkkk

    BalasPadam
  23. oh abes yg lelaki tu ade ramai awek. cm ne pulak tu?

    BalasPadam
  24. fuh3x..
    naseb baek pompuan tu curang..
    kalo x,sia2 jek setia x btmpt..

    BalasPadam
  25. die pon pasang ramai kan??????

    aku rse sakit dgr perasaan curang....aduh.

    BalasPadam
  26. lelaki yang baik untuk perempuan yang baik...begitu juga sebalik nya..mr handsome xperlu sedih kot..

    BalasPadam
  27. slm..trend pe psg rmai2..hahha..cmane2 pon die akn jumpe yg 1 jns prangainye..hehhe..same cm mr handsome tu..bile die da psg rmai..awek yg die jumpe pn msti la spdan dgn nye..hee..tp..idop ni karma..huu..

    BalasPadam
  28. haha, kelakar la cerita mr handsome ni. :p

    BalasPadam
  29. due2 same jeh. psang memasang. cube setia :D

    BalasPadam
  30. perempuan suka pasang ramai sbab lelaki 2x5 je. rather than getting our hearts hurt isn't it better to hurt? if guys get their hearts broken diorang cepat carik pengganti. tapi when girls get their hearts broken, they remember the guy for the rest of their lives ;)

    BalasPadam
  31. nak pinjam quote awak boleh mr.K? :D

    BalasPadam
  32. elok la2 due2 curang..wht goes around comes around
    kalo xcurang zmn skg ni xrock la

    BalasPadam
  33. nice gler..due2 curang
    akhr zmn ni kalo curang xrock la

    BalasPadam
  34. selalunya,
    perempuan yg baik utk lelaki yg baik jadi kalau perempuan yg curang utk laki yg curang jgk larh kan?haha

    BalasPadam
  35. hahaha.........klako3.......sme jerk 2x3 nan mr. k :P

    BalasPadam
  36. 4 me,slagi girl tu bkn jd milik sesape spenuhnyer,die berhak pasang memasang...
    lgpun girl zaman skrng bijak dr llaki smpai x kantoi...die bt mcm tu utk buat pilihan 4 future.
    sume girl nak yg terbaik n lbh baik utk future diorng.
    sound like selfish,tp tu la reality knp girl bercurang....

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.