Memaparkan catatan dengan label Gay. Papar semua catatan
Memaparkan catatan dengan label Gay. Papar semua catatan

Selasa, 17 Mei 2011

Usha-Usha Mak Nyah / Bapok / Pondan.

Assalamualaikum


Hello Malaysian and not-pure girls plus not-pure boys sekalian.

Whats up Malaysia? Oh oh, bila di fikir-fikirkan balik, agak beberapa hari dah aku menulis untuk blog ni. Actually, aku agak busy dengan... blog aku yang lagi satu. Buat masa ni, aku tak terfikir lagi untuk publish blog tu. Tapi aku akan try sebaik mungkin untuk jadikan blog tu sebagai sumber pendapatan aku yang hanya based on iklan. Tapi rasanya aku perlu hardwork gila sebab sehari, yang view blog tu hanya dua orang. Duh.


But who cares kan? Mula-mula memamg susah. Tapi hari ni aku bukan nak cerita pasal blog aku yang lagi satu. Tapi aku nak ceritakan pasal aktiviti kaum lelaki bila dieorang hangout bersama lelaki je. Ya, boys out. Dan biasanya, bila keluar hingga ke lewat malam, mesti akan terkeluar idea untuk mengusya Nyah / Bapuk / Pondan / Perempuan tak tulen.

So, ini ceritanya. Masa aku kat Melaka, bila dah habis tengok midnight movie, aku dan gang lelaki biasanya akan lepak kat Jonker Walk (Jalan Hang Jebat). Biasalah, minum-minum kat mamak. Then karang-kadang, bila kitaorang rasa malam masih muda, mesti akan ada orang yang bagi cadangan yang macam

"Weh, braders usha bapuk jap. Nak?"

Then akan ada orang kedua yang sokongan

"Okay gak, dengar cerita bapok / pondan kat sini lawa-lawa"

Then akan ada orang ketika yang bagi cadangan

"Aku tahu port mana kita boleh cari bapok / pondan yang lawa. Amacam?"

Then biasanya orang yang ke empat akan memberi kata putus

"Okay set. Jom ah"

Yeah. Ini amat normal. And then, kita orang pun masuk lah dalam kereta, naikkan tingkap, dan bersedia untuk berasa teruja. So, di mana kah korang boleh jumpa stock-stock bapuk / pondan / nyah di Melaka? Banyakk. Banyak doe tempat yang bapok suka lepak-lepak di Malaysia ni. Tapi pada masa tu, yang paling dekat adalah di Jonker Walk lah juga. Kat belakang bangunan. So kitaorang usha lah.


Then masa first time aku usha bapok, aku hanpir susah nak bezakan dia dengan pelacur. Contohnya bila kiteorang drive slow-slow kat belakang bangunan tu pandai-pandai la korang usha benda-benda bergerak. Then bila dah jumpa dan tengok betul-betul, sure lah baru sedar yang itu adalah bapuk. Tapi kat Melaka ni bukan je bapuk dan pondan je ada. Pelacur pun ada. Dalam 'bahasa' kiteorang bapuk tu lelaki yang nak jadi perempuan dan mencari pelanggan lelaki di malam hari. Dan pelacur pula adalah perempuan tulen yang juga cari lelaki untuk duit di malam hari.


So, masa kitaorang tengah usha-usha bapok tu, semua akan pakat kata "Eh, tu bapok ke pelacur? Perh, lawa gilaaaa doe". Then selepas tu akan ada yang kata "Kau try hentikan kereta depan diaorang, then buka pintu. Diaorang sure akan terus masuk. Pastu kalau kau nasib baik, dapat la pelacur. Kalau nasib malang, dapat la bapok."

Seram sejuk aku dengar... Tapi bapok pun bapok lah. Kita orang bosan sangat, so kita orang langgan lah sorang dua. HAHA. Okay tak kelakar. Obvious sangat yang ianya main-main dan kitaorang tak langgan bapuk / pelacur. Lagipun, buat apa nak langgan bapuk dan pelacur? Mahal tau. Perlukah kita sebagai lelaki yang baik, penyabar dan pemalu menghabiskan duit untuk perempuan padahal kita boleh dapat perempuan free hanya dengan bermulut manis. Kan? HAHA.

Tapi kan, bila di fikir-fikirkan balik, apasal lelaki suka usha pondan eh. Yaa. Ini dari pengalaman aku. Sebab bila aku keluar dengan geng-geng sekolah menengah di Kuantan bulan lepas pun, diaorang lepak-lepak kat port pondan gak. Aku ingat lagi member aku ada cakap

"Weh, hari tu aku pergi kat belakang bangunan TNB tu then aku nampak geng bapuk ngan pondan. Perh. Kau tengok mesti cair gila sebab secomel-comel Nora Danish, comel lagi bapuk tu. Memang Ratu Bapok Malaysia ah" 

Then kitaorang pun macam "Comel dari Nora Danish? Woooahhh". Biasalah, kitaorang ni budak baru nak up. Tapi bab Nora Danish tu memang mengujakan.

So, memandangka ada 'Nora Danish' yang comel di Kuantan, kita orang pun apa lagi... Usha time! Ya, kitaorang usha lah. Masuk ceruk sana, masuk ceruk sini macam cari kat serata Malaysia dah. Sehinggalah kawan aku kata. "Haaa. Kat sini lah. Kau masuk kiri sekarang" Aku pun macam... masuk kiri? Weh gelap gila kot. Tapi bila aku kata tak nak, semua pakat bising-bising satu kereta tu. Iye lah semua pakat nak tengok Nora Danish. But...? Nora Danish versi bapuk? Siapa minat? Lelaki mana minat? Apa yang menariknya dengan bapuk yang muka lebih comel dari Nora Danish? Kalau ada bapuk muka macam Lisa Surihani nak la juga tengok. HAHA.


Tapi memang tak boleh blah doe. Masa tu awal lagi. Dalam pukul 11. And bapuk-bapuk tak ramai. Tapi ada lah juga. Bila ada bapuk, semua pakat compare.
  1. Slow down kereta
  2. Turunkan tingkap
  3. Usha bapuk
  4. Kasi grade
  5. Chow

And yeah, itss fuun. Its fuun bila aku dah tersesat dalam kawasan bapuk. Bayangkan tempat tu gelap dan aku tak biasa main lalu-lalu kat belakang bangunan. Sampai satu tahap, aku stopkan kereta sebab tak tau nak pergi mana. Dan yang tak boleh blah, bila aku stop je kereta, member aku jerit "Weh apasal kau berhentikan kereta. Bapuk tu lari ke sini weh" Bila dengar je member sebut macam tu, semua yang ada dalam kereta tu menjerit. Mak aii. Bising gila. Semua buat keluar suara perempuan. Korang ingat tak ngeri ke kalau kena kejar dengan geng bapuk dan pondan? Ngeri dan geli lah wei. Penyudahnya, tak ada bapok atau pondan versi Nora Danish. Damn.


Dan apa yang aku perasan, pondan Melayu agak ramai. Aku tak tahu kenapa. Then semua nak bajet pondan Kuala Lumpur (KL) bajet lawa. Eww. Dan, conclusion untuk entry ini adalah some of lelaki suka usha pondan. Tapi tu je. Tak der lebih-lebih. Tapikan, aku rasa korang patut cuba. Kelakar gila tengok antara spesis gay melayu ni cari pelanggan. Iye lah. Korang drive kereta lalu menuju kat dieorang then bila dah kat depan diaorang, korang berhenti then bukak pintu. Then bila dia datang nak masuk, korang terus pecut. HAHA gila funn.

Cuba ah, tapi berhati-hati ya wahai lelaki. Kalau pondan atau bapok tu kejar then rogol korang, jangan cari aku. Tapi kan, kalau ada lelaki kena rogol dengan bapok / pondan, agak-agak korang awek dia gelak kan tak?



Jumaat, 4 Mac 2011

Kenapa : Pengkid, Lesbian dan Awek Comel.

Assalamualaikum


Hello handsome girls and pretty boys sekalian.

Aku nak tanya, korang suka tak citer Greek (Series)? Aku suka gila citer ni. Citer ni pernah di tayangkan di Hallmark (Diva) di saluran 702 di astro. Dan sejak first time aku tengok citer tu, aku dah melekat habis. Sebab cerita dia adalah lebih kepada teens life. Tapi kan, agak tak boleh blah bila dalam cerita tu, amat banyak babak gay lelaki cium lelaki. Seriously cium mulut ke mulu tanpa censored. Tapi aku rasa yang pasangan gay adalah funny. Pasangan lesbian too. Aku pun tak tahu kenapa. Dan aku suka berkawan dengan dieorang (agaknya).

Actually, bab gay ni aku tak kisah lah sangat since gay-gay ni at least mengurangkan saingan lelaki-lelaki straight untuk memikat gadis-gadis di dunia. Ehem. Cuma, aku harap dieorang berubah ah sebelum terlambat.

Tapi bila kita dah masuk ke bab lesbian dan pengkid, perh. Gua tak boleh sabar der.

Korang bayangkan ah, Kalau dalam satu Malaysia ada 10 juta perempuan. Then dari 10 juta tu, 3 juta darinya adalah lesbian dan pengkid. Kalau dah setiap seorang dari 3 juta pengkid tu mengurat seorang gadis yang berlainan dan berjaya tukarkannya lagi jadi lesbian, maka, hanya tinggal 4 juta je lah perempuan yang straight. Korang ingat 4 juta perempuan ni cukup ke untuk tampung permintaan lelaki di Malaysia? Seorang lelaki sekurang-kurangnya perlukan dua orang awek dan tiga skandal. Tapi kalau dah macam ni gayanya, memang tak cukup ah untuk lelaki-lelaki di Malaysia tu pasang 5. So, korang tak kesian ke tengok lelaki yang tak boleh nak pasang lima ni? Peh-lis, show some mercy.

Lagi pun kan, apa la yang best sangat dengan perempuan ni sampai korang (perempuan) boleh minat gila-gila? Setakat kaum perempuan, eley, mana-mana je korang boleh cari beb. Tapi kalau kaum lelaki, peh, ingat senang ke nak cari kaum lelaki yang baik dan romantis? Contohnya... contohnya....erm... erm siapa ya lelaki yang baik lagi jujur lagi baik lagi pemurah... Hurm.. Haa! ya, Mr K contohnya. Ingat senang ke nak cari lelaki macam Mr K? Susah tau. Ehem.

Ramai orang kata:

"Ramai perempuan comel-comel jatuh hati kat pengkid sebab pengkid ni pun perempuan, so, sure lah pengkid ni tahu apa yang perempuan comel nak"

Dey, seriously, apa yang perempuan comel nak sebenarnya? Kasih sayang dari kaum sejenis yang faham macam mana nak belai? Ewww. Pehlis. No.

Abis tu, korang rasa yang lelaki ni tak faham perempuan lah ye? Korang ingat, lelaki tak faham ke perangai perempuan macam mana? Lelaki faham tau. Kalau lelaki nampak perempuan tu asyik marah-marah, mesti lelaki tu terus dapat agak yang perempuan tu tengah datang bulan. See? Lelaki memang memahami.

"Saya comel. Dan hot. Tapi saya suka kat pengkid. Semuanya adalah di sebabkan saya dah tak percaya kat lelaki. Lelaki suka mainkan perasaan perempuan."

Ni satu lagi jawapan yang paling banyak orang cakap bila tanya kenapa perempuan comel suka kat pengkid. Ya, quote di atas tu aku reka. Tapi pointnya, betul ke ramai jadi lesbian di sebabkan oleh lelaki?


Actually kan, bila seorang perempuan di permainkan oleh lelaki, bukan 100% lelaki yang salah. Iye lah. Dah tau si lelaki tu ada makwe, dia boleh pulak sibuk pi layan flirt-flirt. Dah tau lelaki tu playboy ada banyak skandal, boleh pulak dia mintak-mintak no phone. Dah tau si lelaki tu ada anak 10, boleh pulak terima pergi jalan-jalan tepi pantai. Dah tau lelaki tu suka curang-curang, boleh pulak ikut keluar lepak sampai tengah-tengah malam. Then, bila lelaki tu pilih his wife / awek dia instead of korang, mula la korang nak salahkan lelaki. Seriously?

"Pengkid tak kedekut macam lelaki. Kalau lelaki mesti kedekut. Nak beli gelang-gelang je, mesti kena cop sebagai kikis duit. Nak makan kat restoran romantik je, mesti kena cop sebagai mengada-ngada. Tak romantik langsung"

Ini yang aku tak boleh blah. Memang tak boleh blah. Siapa berani bilang lelaki Melayu tak romantik? Lelaki melayu lah lelaki paling romantik di dunia tau. Lagi romantik dari lelaki Korea yang gay tu. Lelaki korea tu semua berlakon sambil baca script memang ah ayat manis je. Cer test dieorang bercakap tak baca skrip. Sure merapu-rapu gelabah macam biawak kena sergah. Tak pun, entah-entah semua gagap.


Kalau check-check sebilangan lelaki Melayu, masing-masing muka macam longkang. Tapi awek superb beb. Si lelaki muka dah la hitam. Kening tak ada. Tapi awek, peh, putih, mulus. Dahi awek tu lak kalau hayun, memang tak ada air-resistance langsung. Licin habis dahi tu. So, macam mana lelaki ni boleh dapat awek-awek cun? Apa lagi kalau bukan kerana keromantikan si lelaki. Kan?

Sampai sekarang aku tak tahu kenapa perempuan comel boleh tertarik dengan pengkid. So yeah, ada banyak jejaka-jejaka yang handsome tak pun yang baik di luar sana yang sedang tunggu anda putus dengan kekasih lesbian anda. So, go, and melt with him.



Isnin, 28 Februari 2011

Soalan Untuk Lelaki Gay Yang Jambu.

Assalamualaikum


Hello gay boys dan cute wangi girls sekalian.

Lately, aku tengok referrer aku banyak betul orang search pasal "Gay boy Melayu" dan "Kenapa lelaki jadi gay". Aku pun pelik gak. Tapi bila di fikir-fikirkan balik, mungkin kah sebab aku menulis entri ini?

Tapi kan, kalau korang perasan di entri Facebook Gay Melayu aku tu, ada komen-komen yang... err... weird yang seperti di bawah.

"Majoriti MELAYU pegi club atau langgan pelacuran. BUANG ANAK? sapa? MELAYU. dah main sedap-sedap, pastu buang anak yang tak berdosa. So tak payah nak cakap melayu apa jadahnya, semua sama. dosa je banyak. korang rela tengok orang jadi gay or buang anak? Pilih. "
Dan ini :

"Kelakar gak.. Tapi memang betul ape yg dorg ckp tu..bukn kite nk jd gay ni..sbb ni adalah naluri..walau diubah selama mane boleh, tapi lambat laun akan terdetik gak nak buat balik..biler dah kene skali, jgn kata nk lagi sekali,5 6 kali nak try lebih..siyes..im not joking..erm..statement yg i nk buat.. before this im straight guy. Tapi biler i selalu mengata mmber i yang gay tu..then badi dier jatuh pada I. Haha. Im a gay boy now. Shit. But i tak kisah. cos i tak kacau orang.."

Bila di fikir-fikirkan balik, ya, tak di nafikan memang ada orang yang di lahirkan dengan perasaan suka kat kaum sejenis. Lahir-lahir je, suka kat kaum sejenis. Mungkin sebab di pupuk semacam kecil oleh ibu ayah yang pakaikan baju perempuan dan di berikan mainan kakak yang berupa doll dan mainan masak-masak. Mungkin?

Tapi aku tertanya-tanya gak, macam mana dieorang boleh jadi gay for the first time ya? Adakah bila dieorang tengok kaum yang betentangan, dieorang tak rasa apa-apa? Dalam isu 'fitrah' ni, aku tak tahu nak komen apa. Tapi tak kisah lah sebab aku... aku buat entri ni khas untuk gay yang handsome-handsome yang dah melukakan hati gadis-gadis di luar sana. Dan entri ni khas untuk prevent lagi banyak lelaki menjadi gay. Errm. Ehem.

TAPI, tapi aku tak faham ah macam mana seorang lelaki boleh tertarik kepada kaum sejenis.

Well, kalau di fikirkan balik.......... why the hell you (gays) rasa yang THIS...


is wayyyy much better than THIS?



And and and and what makes you think THIS:


is much better than THIS?

And what makes you think THIS...

Yang ni perempuan suka. Aku tau.

is superb than.... THIS?


Oh God, aku rasa aku dalam keadaan wajib nikah sekarang. HAHA.

Ehem.

Lagi pun, pernah tak korang terfikir kan pasal bau lelaki? Ye, bau badan lelaki. Peh-lis. Lelaki, kalau selepas mandi pun belum tentu bau wangi. Perempuan? Korang pergi mana-mana pun bau wangi tau. Berjogging 10km pun still wangi. Kalau tengah mandi, lagi lah wangi. Tak percaya, korang try ar senyap-senyap masuk tandas perempuan masa dieorang tengah mandi. Tak ada nya bau macam lelaki. Yet, korang pilih lelaki?

And come on gays. You cant even make a baby. Lagi pun, part badan yang ada kat lelaki lain, dah tersedia ada kat badan korang. Kenapa korang suka benda yang dah ada kat diri korang? Like.... korang standing depan cermin, tanggal semua baju, tengok susuk badan sendiri and then what...? Stimulated? Ewww.

Rugi tau korang jadi gay ni. Kalau jadi gay, nak cari pasangan pun susah. Apatah lagi nak cari 'bakal suami'? Tapi kalau tak gay, nak cari pasangan mudah je. Stock-stock yang tersimpan pun banyak. Ye lah, bilangan perempuan kan banyak sekarang. Siap boleh pilih-pilih mana berkenan and then masukkan dalam almari tau.



Kalau korang jadi gay, korang kena cari lelaki untuk berpasangan kan? Tapi korang kena ingat, perempuan pun ramai kat dunia ni. Tak pasal-pasal, korang kena compete dengan girls. Kan dah susah. Lagi pun, korang tak kesian ke tengok kaum wangi (perempuan) ni kesorangan? Terkebil-kebil cari pasangan hidup. Ye lah, nak mengurat lelaki, tak pandai...

Pulak tu, lelaki, perh. Mulut. Tak boleh dipercayai langsung. Boys, their mouth is bullshit. Screw them.

Then bayangkan kalau a couple of gay bergaduh, nak main merajuk memujuk gak ke? Kalau in relationship dengan perempuan, perempuan merajuk, mak aii, comelnya. Boleh la lelaki pujuk. Tapi kalu lelaki merajuk dengan lelaki ya Allah. Gelinya. Yet, korang suka lelaki?

Pelish ah.

I really need to ask Kim Hyun Joong dan Jang Geun Suk about this. Dengar cerita dieorang berdua bergaduh sebab berebutkan Kim Bum



Selasa, 13 Julai 2010

Twilight Saga : Eclipse, Midnight Sun dan Alien.

Assalamualaikum

The series.

Aku sebenarnya, nak kata tak suka cerita romantik-romantik ni, tak lah juga. Sebab ada cerita-cerita jiwang yang standard dia memang high contohnya Dear John, The Notebook, Remember Me dan Love Enduring Promises. But then, adik aku minat betul novel Twilight. So, memang beli ah novel tu. Dan dari situ, aku start tengok citer Twilight. And then bila Eclipse keluar, agak terfikir juga lah nak tengok.

Nak di jadikan cerita, hari tu aku keluar dengan Alien untuk Eclipse. Dia datang dengan kawan-kawan dia, then berpecah lah ikut haluan masing-masing. So, bila aku cakap dia datang dengan kawan-kawan dia, ianya still bermaksud rekod aku tak pernah keluar berdua dengan perempuan masih belum di pecahkan. Errr... Errr... Nevermind.

Oh oh, by the way, bagi korang yang kenal dengan Alien ni, korang patut tengok dia makan popcorn macam mana. Hari tu aku tengok, perh takut gila. Dia makan macam tengah tegok cerita hantu dan bunuh-bunuh yang kejam. Laju je tangan dia suap popcorn. Sampaikan aku yang nak ambil popcorn tu pun takut (padahal popcorn tu aku punya - share baru lah romantik). Hati kering betul dia. Dah tu apa lagi. Memang kaw-kaw dia dan popcorn jadi bahan untuk aku gelakkan dia. But then, dia balas dendam doe.

Masa jalan-jalan kat carefore tu, dia leads the way dengan kawan dia sorang yang dia jumpa mana tah. Aku pun ikut skali la. Then sedar-sedar, aku dah ada dekat tengah-tengah tempat pakaian dalam perempuan. Dia plak dok gelak-gelak cakap pasal saiz bra dengan kawan dia sambil jeling-jeling kat aku. Siap pegang-pegang lagi. What the hell...

 Twilight : Eclipse mampu membunuh.

Eh eh sorry. Aku patut cakap pasal Twilight Saga: Eclipse kan. Actually, ianya tak adalah sucks sangat. Cuma kebodohan Bella membuatkan beberapa orang sakit hati dengan cerita tu. Tak rasa pelik ke macam Bella yang sanggup cium Jacob di 'hadapan' Edward. Dah la selepas dia setuju untuk kahwin dengan Edward pula tu. Part ni, aku boleh dengar beberapa perempuan cakap "Arrghh, stupid!" bila Bella tengah cium budak gedik tak yang tak reti pakai baju tu. Duh. Edward pulak, buat dono je. Ini lah antara point yang menyebabkan aku kata cerita ni sucks. Edward tak lelaki. Bella tak setia.

Orang selalu bertanya, "Kau rasa, mana ideal couple; Edward dengan Bella atau Jacob dengan Bella.?". Well, aku akan jawab "Edward dengan Jacob" sebab kalau korang perasan, masa Jecob tu tengah peluk Bella dalam khemah, aku boleh nampak yang cara Edward dan Jacob bercakap dan pandang tu cam ada something special. Ada wink-wink. Ada kimia. Aku rasa Edward jealous sebab Jacob peluk Bella dan bukan peluk dia.

Lagi pun lah kan. Korang perhatikan betul-betul. Apa speciallnya Bella? Jacob Black is hot (suhu badan lagi panas dari manusia biasa). Edward Cullen is cool (macam ais). So, tak rasa ke Jacob dan Edward ideal couple? I mean... Ye lah, kalau mereka berdua berada kat tempat panas, Jacob boleh sejukan diri dengan memeluk Edward. Then kalau mereka ada di tempat yang sejuk gila-gila tengah ribut salji, Jacob boleh 'transfer haba' dengan memeluk Edward. SEE?! THEY ARE PERFECT COUPLE.

Awwwwww (Kualiti lukisan ni amat high. Click it)

Well, korang tahu kan yang dalam Twilight : Breaking Dawn (siri selepas Eclipse)? Tolong lah ada movie Breaking Dawn. Rasanya Breaking Dawn best sebab dah tak ada dah sangat babak jiwang. Yang ada pun babak anak Bella yang tak normal.

Dan selepas Breaking Dawn, akan ada sambungan Twilight terbaru iaitu Midnight Sun (bila translate ke bahasa melayu akan jadi Matahari Di Kutub? Atau Matahari Ditengah Malam?) Aku rasa lah kan, Stephene Mayer akan buat Midnight Sun yang pasal Edward and his gay-ness. Haha! Who knows? Dalam novel-novel sebelum ni, semua cerita dari perspektif Bella which is Bella adalah watak utama. But now, dalam Midnight Sun, Edward Cullen adalah watak utama dan novel itu di tulis dari perspektif penceritaan Edward Cullen.

Sejuk perut aku tengok dia senyum kat aku.

Dan dalam The Midnight Sun, tolong ah cakap Edward jatuh cinta kat Jacob. Tak pun kat perempuan lain. Perempuan lain yang iras-iras Alice contohnya. Oh, patut import my Lisa Surihani tak pun Rafidah Hj Ibrahim berlakon sebagai perampas Edward dari Bella. Mana tau kot-kot Edward pakai kopiah sebab nak mengurat Rafidah punya pasal? Boleh jadi Twilight : Cinta Tikar Sejadah 2. Cakap pasal Lisa Surinahi, Seriously, aku kecewa dengan Lisa ku kerana sanggup berlakon cerita Zoo yang... so LAME. Actually, aku rasa banyak filem santai-santai keluar sebab pengarah tak berapa reti nak buat filem aksi yang boleh tarik penonton. Sebab tu lah banyak filem bodoh-bodoh keluar. Dan tak laku. Bab filem bajet boleh pecah panggung Rm20 juta tu tak payah cakap lah. Berangan je lebih.

Aku tanya korang lah kan. Bila kali terakhir industri seni Malaysia keluarkan filem perang-perang, askar-askar doing mission, tembak-tembak yang macam The Hurt Locker dan The Losers? Tak ada.

Oh oh. By the way Lisa, kalau you baca ni, I nak you tahu walaupun I kecewa dengan you, partition 1 per empat dari hati I masih I simpan untuk you. Dan I tahu you selalu tulis nama I kat dahi you. Serta Lisa, I berjanji akan bersikap supportive dengan setiap benda yang you nak buat. Dan I juga berjanji untuk berkorban apa sahaja demi you. Tapi kalau bab you suruh I keluarkan Rm 9 untuk tengok you berlakon filem tak sedap, no way ah.