Isnin, 25 Jun 2012

The Aroush Bazaar

Assalamualaikum



Ahh. Hidup aku amat kebosanan sekarang ni. Apa yang aku nak buat dan apa yang aku plan, semua tak jadi. So, kadang-kadang bila aku agak stress, aku akan main Dota 2. And masa aku tengah dok sedap main Dota 2, aku ada dapat email dari seorang Kakak ni. And dia sedang mempromosikan satu event. Even ni maybe antara even yang lengkap dari si kecil yang suka melukis, remaja kemaruk bercinta dan pasangan suami isteri yang mahukan keluarga bahagia. 

Event yang aku cakapkan ni adalah Aroush Bazaar yang dibuat sekali dengan event Masjid Duniaku by PTS Media Group. Which means akan ada jualan buku-buku baru dari PTS seperti buku baru Ustaz Azhar Idrus dan Irma Hasmie.

Even yang mungkin korang berminat

Bengkel Fotografi : DSLR Itu Mudah - Fadly Halim (Bert Falynacreative - Fotografer Profesional)
Talk : Rahsia Jutawan Islam Abdul Rahman Bin Auf - Aizuddinur Zakaria
Forum : Perangi Sihir Sebelum Anda Menjadi Mangsanya. - Dato' Hj. Engku Ansaruddin Agus (Astro Oasis) & Dr. Mahyuddin bin Ismail (Pakar Undang-Undang Sihir)
Talk : Untukmu Wanita - Wanita Berkerjaya, Suami Suri Rumah - Dr. Sakinah Salleh
Talk : Remaja Genius: Belajar Sedikit Dapat Banyak - Razali Kamaruddin (Pakar Motivasi)
Charity : The Telekung Project

Dan macam-macam lagi even. Korang boleh check tempat dan masa di Masjid Duniaku.




Date, Venue and Time
30th June & 1st July 2012  (9am -9pm)
Venue : Masjid Bukit indah, Ampang


6th, 7th, & 8th july 2012  (9am-9pm)
Venue : Masjid Shah Alam (Blue Mosque)


P/s: Tapak booth untuk disewa juga masih available. Jadi untuk sesiapa yang ingin membuka booth, boleh email aroush.biz@gmail.com for further details. Since majlis yang pertama akan diadakan dalam masa kurang seminggu, sesiapa yang berminat untuk buka booth, boleh hubungi  Hanisah Kamarul (019-6551034) dengan segara.


2 ulasan:

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.