Sabtu, 23 Januari 2010

Bila Homoseksual di 'Benarkan' Dalam Islam.


 Picture shows all.

Tajuk agak catchy kan. Ya ianya perlu menarik pembaca. Tetapi jangan risau, entri ni tetap tak lari dari tajuk. Tapi korang mungkin agak geram kerana ini adalah isu yang sensitif.

Klik sini untuk melihat-lihat website yang macam sial yang aku rasa untuk menjatuhkan Islam.

Website yang aku linkkan tu adalah website bernama Al-Fatiha yang kononnya berunsurkan Islam tetapi di khususkan untuk umat Islam yang homosex, trans dan sebagainya. And what the fish is that? Kenapa website tu bercakap macamlah benda tu di benarkan dalam Islam?


Apa yang aku nak cakap;
1. Aku tak rasa orang yang bangunkan website tu adalah orang Islam.
2. Aku rasa makin lama, makin banyak kuantiti agama lain bencikan agama Islam tanpa sebab yang kukuh.
3. Why? why? why?

Lari tajuk; Aku tengok, sebilangan orang bijak pandai dalam Islam di Malaysia kebanyakannya tidak boleh ditegur dengan orang-orang biasa. Pantang ada orang tegur, terus melatah. Bagi mereka, merekalah terbaik sebab belajar agama tinggi-tinggi. Again, why why why?

Comment Here

14 ulasan:

  1. hmm.. sebab orang yang perasan pandai ni.. memang selalu rasa mereka tu betul dan benar.. tak de org lain dah yang benar2 betul macam mereka.. huhu

    BalasPadam
  2. why ah..?
    aku pon tak reti nak jawab.

    BalasPadam
  3. kalau xley ditego tu
    bukan namanya bijak pandai lagi

    namanya
    bijak bodoh

    BalasPadam
  4. hampeh giler website tu..
    ape nak jadi daa..
    dah macam akhir zaman pulak..
    erm..
    yang pasal ulama'2 tu,no komen coz aku tak tahu ape yang terjadi skang nie..

    BalasPadam
  5. Subhanallah, mengucap panjang =.='

    BalasPadam
  6. macam2 perkara berlaku utk hancurkan islam skang.. Mmg ramai org bijak pandai mcm tu skang..

    BalasPadam
  7. proapaganda
    standard r tuyh

    btw,
    u can teach me how to be 1
    gyahhahaha~

    BalasPadam
  8. kesian kalau ada orang ada otak tapi xde akal. samada orang Islam atau tak, bukan soalnya. Sebab macam mana pun, orang Islam akan dipersalahkan. Soalnya, apa orang Islam buat dgn benda mcm ni.

    BalasPadam
  9. caya la bro, lu memang bran beb..

    aku try tegor lu dulu bleh, jgn lu marah plak kt gua sbb gua nk test je nih, apesal x dtg showroom gua beli keta, lu beli kt org lain plak. meh dtg showroom aku oder porsch sebijik.

    ok bro, smoga trus sukses

    BalasPadam
  10. x tau nak cakap apa. tp aku dh baca dlm majalah al-islam. ada sorang wanita indon, dr musdah rasa namanya. dia dpt anugerah sbb halalkan gay, lesbian n' homoseks.

    BalasPadam
  11. kemungkinan besar org jahil akan membuat web tersebut sebagai rujukan yang mengatakan ISLAM membenarkan cinta sejenis ni....

    BalasPadam
  12. moge harapan admin tu akn hancor berkecai.maybe he's not muslim,but 'others'

    BalasPadam

Pilih. Nyawa atau comment? Good. Tulis elok-elok.